Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

waneer tbeste vissen na de winter?

Ga naar beneden 
+5
jurgen lievens
Pol Geens
Tino Musschoot
Robby Malfliet
Beelens Pascal
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 08, 2009 10:18 pm

Blackwater schreef:
ik begrijp je wel maatje, ik was ook zo vroeger (maar aan de water zitten) ten koste van alles, en voor wat een blank scratch scratch

Die blank(s) neem ik erbij makker..zit nog in de ontkenningsfase Laughing ..neenee,zit gewoon graag aan de waterkant en alles wat daarbij komt zien ook al is dat een B.L.A.N.K
De natuur...de geluiden (en dan heb ik het deze keer ni over de delkims Razz )..het zonnetje dat komt en gaat ...die regenbuien die op je tent kletteren terwijl je geniet van een kopje thee in die warme slaapzak hhmmm... that's what i like Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.carpmovement.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 08, 2009 10:23 pm

fair enough mate Wink
Pol Geens

Pol Geens

Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 08, 2009 10:53 pm

...
Hoi Kleen ,

Ja en die bovenstaande foto's ( Berre ) ook.

Als je wat vissen wil zien , volg dan het Forty News in het VBK , die van Kristof Eykens van het binnenland zijn bijna allemaal van daar.

Grtz , Sun.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 09, 2009 1:13 pm

Sunshine schreef:
...
Hoi Kleen ,

Ja en die bovenstaande foto's ( Berre ) ook.

Als je wat vissen wil zien , volg dan het Forty News in het VBK , die van Kristof Eykens van het binnenland zijn bijna allemaal van daar.

Grtz , Sun.

Klopt. Men maatje heeft daar vant jaar super gevangen. die foto is vanop uw steiger genomen Sun? Den Kristof heeft wel veel geluk mej die steigers dat ie heeft. Ben paar x gon zien vant jaar en nen sjieke put zenne. Mss jammer van de warmwaterlozingen ma ja, je kan ni alles hebben eh. Heb jij al iets meer gehoord qua visserij de volgende jaren? Toen ik er was kreeg Kristof controle en toen vertelde die man dat het waarschijnlijk volgend jaar gedaan was met vissen daar. Andere waren dan weer bezig een syndicaat water hiervan te maken?
Pol Geens

Pol Geens

Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 10, 2009 11:26 am

...
Dat er daar volgend jaar niet meer mag gevist worden , hiermee bedoelen ze aan de strandzijde waar Kristof E. zit , is vroeger ook al afgesloten geweest met een poort , vooraan aan het straat , dit is privé-terrein van de Ebes niet van Nuclea , en dat kan er wel eens van komen , ze hebben er in de herfst nog asfalt gelegd , stel je voor een asfaltweg voor vissers , vergeet het maar , hier zit meer achter ????.

Syndicaatwater , weet ik niks van , zal eerder zijn , niet meer vissen voor niet-werknemers van het SCK. ( de externe leden weg , dit zijn eigenlijk allemaal karpervissers en dat is nu juist wat die gepensioneerde snoekbaarsvissers , meestal tevens ook oude SCK personeelsleden willen )
Ik denk misschien nog in een andere richting ( syndicaat ? ), maar hierover nog geen uitspraken , eerst eens rondluisteren , een zeer gevaarlijke gedachte.

Grtz , Sun.
Steve Maes

Steve Maes

Man Aantal berichten : 297
Leeftijd : 48
Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium
Registration date : 16-08-08

BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 10, 2009 3:13 pm

Wesley Mast schreef:
[De natuur...de geluiden (en dan heb ik het deze keer ni over de delkims Razz )..het zonnetje dat komt en gaat ...die regenbuien die op je tent kletteren terwijl je geniet van een kopje thee in die warme slaapzak hhmmm... that's what i like Cool

Mooi samengevat, wesley
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 10, 2009 9:18 pm

zanko schreef:
Wesley Mast schreef:
[De natuur...de geluiden (en dan heb ik het deze keer ni over de delkims Razz )..het zonnetje dat komt en gaat ...die regenbuien die op je tent kletteren terwijl je geniet van een kopje thee in die warme slaapzak hhmmm... that's what i like Cool

Mooi samengevat, wesley

Merci makker...*zucht* de romantiek vh karpervissen Sad
http://www.carpmovement.com
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 11, 2009 1:09 pm

nu begint het toch al meer dan te kriebelen zelle, Mad ,ge wordt er op den duur lastig van,alé,azu zegt mijn vrouwken toch Laughing
en kpeis da ik nie aleen zal zijn Rolling Eyes Rolling Eyes
viva go fishing cheers
grtzzzzzzz
http://www.multicatch
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 11, 2009 1:40 pm

Den Belly schreef:
nu begint het toch al meer dan te kriebelen zelle, Mad ,ge wordt er op den duur lastig van,alé,azu zegt mijn vrouwken toch Laughing
en kpeis da ik nie aleen zal zijn Rolling Eyes Rolling Eyes
viva go fishing cheers
grtzzzzzzz

Zijt maar zeker, enige optie voor mij is Albertkanaal. Al de rest ligt dicht.
filip de meulder
Moderator
filip de meulder

Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 11, 2009 8:57 pm

Den Belly schreef:
nu,er bestaat een gouden regel:alsge niet vist,vangt ge geen vis.... Rolling Eyes Rolling Eyes
maar nu,volgens jullie....nu het goed doorvriest santa ,en watertemperatuur zeer laag is(vriezen)zal het water zelfs na ontdooing nog lang koud zijn....hoe groter het water,hoe langzamer het opwarmt...maar van waneer is het weer'gunstig' om weer begnnen te visken? Suspect ,vanaf een bepaalde temperatuur?of heeft dat geen belang?
want je hoort wel eenszeggen,zoalang het water zoveel (beneden 7 graden,b.v)graden is,heeft het geen nut No ...is dit waar?ofzijn er andere redenen?
hoe denken jullie hierover scratch ?
alvast thanxgrtzzzzzzzz

Belly, ik weet alleen maar dat wanneer je gaat vissen je iets kan vangen en dan bedoel ik vooral in de winermaanden. Enige kennis van het water is wel verreist. Ik heb meermaals ondervonden dat wanneer je uw geluk waagt, zelfs zonder voorvoeren, je best wel een groot exemplaar kan vangen in die koude periode. Begrijp me goed, 1 vis op een dagsessie kan uw maand goedmaken. Al denk ik wel dat wanneer je een dagje of 3 voorvoerd je de kansen vergroot. Is echt een illusie van in de winter vang je niets ! Minder ja, maar zoals gezegd, 1 grote karper vangen en je bent een gelukkig man. Surprised
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitimema jan 12, 2009 7:58 am

fille schreef:
Den Belly schreef:
nu,er bestaat een gouden regel:alsge niet vist,vangt ge geen vis.... Rolling Eyes Rolling Eyes
maar nu,volgens jullie....nu het goed doorvriest santa ,en watertemperatuur zeer laag is(vriezen)zal het water zelfs na ontdooing nog lang koud zijn....hoe groter het water,hoe langzamer het opwarmt...maar van waneer is het weer'gunstig' om weer begnnen te visken? Suspect ,vanaf een bepaalde temperatuur?of heeft dat geen belang?
want je hoort wel eenszeggen,zoalang het water zoveel (beneden 7 graden,b.v)graden is,heeft het geen nut No ...is dit waar?ofzijn er andere redenen?
hoe denken jullie hierover scratch ?
alvast thanxgrtzzzzzzzz

Belly, ik weet alleen maar dat wanneer je gaat vissen je iets kan vangen en dan bedoel ik vooral in de winermaanden. Enige kennis van het water is wel verreist. Ik heb meermaals ondervonden dat wanneer je uw geluk waagt, zelfs zonder voorvoeren, je best wel een groot exemplaar kan vangen in die koude periode. Begrijp me goed, 1 vis op een dagsessie kan uw maand goedmaken. Al denk ik wel dat wanneer je een dagje of 3 voorvoerd je de kansen vergroot. Is echt een illusie van in de winter vang je niets ! Minder ja, maar zoals gezegd, 1 grote karper vangen en je bent een gelukkig man. Surprised
da is just!!! Very Happy
http://www.multicatch
filip de meulder
Moderator
filip de meulder

Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitimema feb 09, 2009 5:44 pm

'wanneer tbeste vissen na de winter?'

Wanneer ik na enige ervaring op een thuiswater terugblik ving ik wel karper in de winter en in het voorjaar. Nu ben ik eens gaan liggen op men voerstek met een bootje na gevoerd te hebben int late voorjaar. Karpers lagen reeds te wachten (khad al paar dagen gevoerd en ze hadden blijkbaar geen schrik van de boot) en toen deze beste karpers halverwege de diepte waren (was 6 meter diep tot de bodem) zwommen ze terug naar omhoog. Heeft dit te maken met de spronglaag ? Ik vermoed van wel. Maar iets later kwam een paling een boilie eten. En karper vangen doe je dan toch wel in die periode. Overwinnen de karpers dan het temperatuurverschil na een tijdje ?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: waneer tbeste vissen na de winter?   waneer  tbeste vissen na de winter? - Pagina 2 Icon_minitime

waneer tbeste vissen na de winter?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gone Fishing
» PVA winter tips
» Winter attractors ....
» leuk filmke : winter spirit
» Pen vissen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum