Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

sterly-baits

Ga naar beneden 
+14
peter himschoot
david deman
Jerry Van Opstal
Ivan De Ridder
Robby Malfliet
pascal waltenier
Wim Van Overloop
Tim Lomans
bart polyn
Marc Dhaene
ben vermoesen
Jeffrey Benoot
Igor Van Waesberghe
jean-claude francois
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 44
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

sterly-baits - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 03, 2009 3:08 am

Kwil toch eens zien of ze binnen 1 of 3 jaarnog steeds dezelfde producten aan dezelfde prijs kunnen leveren

Boekhoudkundig gezien kan je niet voor niets blijven werken

Dat speelt maar na enige tijd op , kostennota's komen pas na enkele kwartalen zichtbaar

Het is steeds prachtig een product aan te bieden aan een goede prijs , maar het moet nog steeds blijven duren , dus winst maken

Aan zoiets zijn kosten verbonden , en nog geen beetje ook
Terug naar boven Ga naar beneden
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 03, 2009 11:01 am

Dat zullen we dan zien binnen 3 jaar............ Cool
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 03, 2009 4:58 pm

pascal waltenier schreef:
Kwil toch eens zien of ze binnen 1 of 3 jaarnog steeds dezelfde producten aan dezelfde prijs kunnen leveren

Boekhoudkundig gezien kan je niet voor niets blijven werken

Dat speelt maar na enige tijd op , kostennota's komen pas na enkele kwartalen zichtbaar

Het is steeds prachtig een product aan te bieden aan een goede prijs , maar het moet nog steeds blijven duren , dus winst maken

Aan zoiets zijn kosten verbonden , en nog geen beetje ook

Tot zover www.hoeveelmoetikvragenvoormijnboiliesomuitdekostentegerakenmaariktrekhetmijnietaanwantniemandhoeftmijnrekeningtemaken.be Rolling Eyes
Ivan De Ridder

Ivan De Ridder

Man Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel
Registration date : 23-12-08

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 03, 2009 6:11 pm

http://www.ccmoore.be
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 03, 2009 6:52 pm

Das straf... Shocked

Probeer eens via Hoehel Ivan... lol!
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 04, 2009 2:41 am

Robby Malfliet schreef:
Das straf... Shocked

olaa gesponserd van mischien .com of korting
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 04, 2009 6:02 pm

wim vo schreef:
sterly baits is bijna ne gebuur,woon er 2 a 3 km van.Waarom zijn die prijzen zo laag denk je?Misschien ?
punt 1 aankoop grote hoeveelheden=goedkoper
punt 2 jonge startende firma die nog naam moet maken.
punt 3 misschien moeten ze niet op uwe rug zoveel verdienen?En bieden ze kwaliteit/prijs verhouding
punt 4 maken niet of nauwelijks reclame,ze moeten het hebben van de mond op mond reclame.
vergeet niet de reclame=doorverekend he

Langs de andere kant hoor ik er al denken dat het versneden boel is of minderwaardige melen.Haal er mijn ingredienten voor m'n mix
(vroeger triobaits).Zou zeggen oordeel zelf,ga eens langs,....en testen die handel.
wim

Beste Wim,

Dit zouden argumenten kunnen zijn voor de lage prijs, maar enkele dingen gaan niet samen...

punt 1 aankoop grote hoeveelheden=goedkoper

Een waarheid gelijk een koe, schaalvergroting is bijna altijd kostenbesparend.
Maar...

punt 2 jonge startende firma die nog naam moet maken.

Een startende firma kan niet gelijk echt grote hoeveelheden kopen, aangezien dit allemaal liggend of dood kapitaal is. Als er nu 1 ding is dat jonge, startende bedrijven niet hebben, dan is het wel kapitaal.
Risico's nemen is gevaarlijk, aangezien er nog geen buffer of marge is opgebouwd om enkele maanden zonder inkomsten of verlies verder te kunnen.

Bovendien is er meestal ook nog maar een beperkt klantenbestand, zodat het moeilijk is om in te schatten hoe de verkoop zal lopen (potentieel van de firma). Daarom is bij eender welke zaak, het klantenbestand vaak meer geld waard dan de activa van dat bedrijf.

Dat bij de modale boilliefirma een specifieke aankoper/analist zou zijn, lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Die mensen kosten een behoorlijk salaris, dat voor hun niet te verdiennen is.
Bovendien zou deze nooit full-time actief kunnen zijn hiermee, dit is enkel voor de grote spelers (DB, Mainline, Sensas, Nash, ...) mogelijk. Je moet toch al zo een 2000-2500 kilo per week verkopen alvorens dit enigsinds rendabel zou zijn.

punt 3 misschien moeten ze niet op uwe rug zoveel verdienen?En bieden ze kwaliteit/prijs verhouding

ELKE activiteit (met uitzondering van VZW's) is gericht op het generen van added value/winst voor de beheerder(s) en eigenaren. Ook hier zal dit niet anders zijn, men maakt en verkoopt bollen om geld te verdienen want niemand werkt voor de hemelse dauw.

Prijs/kwaliteit is een verhouding die door de markt (consumenten) wordt bepaald en niet door de vendors. Hier speelt veel meer mee dan enkel de prijs van de grondstoffen die gebruikt worden.
Anders zou elke boillieboer gewoon een lijstje van ingrediënten plaatsen naast de prijs, in plaats van die overdaad aan dikke vissen.

Wat een bedrijf(je) wel zelf kan 'kiezen' is in welke mate men de winst wil maximaliseren....
Het is goed mogelijk dat Sterly Baits er bewust voor heeft gekozen om lage winstmarges toe te passen op de reële kostprijs. Maar dan mogen we niet vergeten dat dit een jonge firma is, waar het typisch is dat er veel vaste kosten zijn, aangezien alle investeringen nog terugverdient moeten worden. Dit wil zeggen dat ze verplicht zijn om toch een behoorlijke marge toe te passen, gewoon al om alle kosten te kunnen dekken (en geloof me, dit lukt hen nooit in de eerste maanden).

Firma's die al wat langer bestaan hebben een aantal van die investeringen (mixers, rolmachines, spuiten, ...) al terugverdient waardoor de firma zelf al eigen kapitaal heeft (en niet meer moet werken met vreemd kapitaal). Deze zijn dus (mogelijk) rendabel, elke verkoop geeft winst, die dan
of weer geïnvesteerd wordt in het bedrijf, of dient om bestaande schulden af te lossen, of voor de persoonlijke verrijking van de bestuurders/eigenaren.

punt 4 maken niet of nauwelijks reclame,ze moeten het hebben van de mond op mond reclame...vergeet niet de reclame=doorverekend he

Reclame kost inderdaad geld... maar geloof me indien dit op lange en/of korte termijn geen resultaten geeft, dan stoppen ze vanzelf hiermee. Reclame heeft dus een zekere return of investment, maar op dit moment is die zeer laag. Enkele grote (internationale) spelers hebben mega-budgetten + er zijn echt ontelbaar veel boillie & aasfirma's dat het niet meer simpel is om met 'beperkte' budgetten nog iets spectaculair te doen.

Daarom ziet men nu ook diverse strategische aanpakken: sponsering van BV's (bekende vissers), reclame in vakbladen en tijdschriften, reclame op evenementen-beurzen-..., associatie met of sponsering van belangengroepen (zoals VBK), oprichten van jeugdteams, enz.

Toch blijkt de markt nog niet echt verzadigt, aangezien ik nog van maar weinig fallingen heb gehoord.
De karper-vissers zijn al geruime tijd een belangrijke consumentengroep, die in vergelijking met andere visserstakken zeer diepe zakken hebben. Karpervissen begint dan ook meer en meer een elitair tijdverdrijf te worden. Zelfs golf is goedkoper dan onze sport... Zolang het aantal vissers blijft toenemen, zullen producenten en handelaren kosten nog moeite sparen om ons op hun 'aas' te zetten.
Vaak worden door de bovenstaande dan ook meer vissers dan vissen gevangen.

Een lang verhaal, maar enkel om weer te geven dat de economische wetmatigheden voor alle bedrijven van toepassing zijn... ook voor de boillieverkopers.

Ik vind dit trouwens ook een boeiende discussie...maar sluit me dus volledig aan bij Pascal
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 04, 2009 9:30 pm

Robby Malfliet schreef:
Das straf... Shocked

olaa gesponserd van mischien .com of korting

Was 't maar waar... Very Happy

Niks sponsoring... ben nen te grote slijkvisser. lol!

Maar eerlijkheidshalve geef ik toe dat ik nog weinig andere producten dan die van CC Moore gebruik.
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 04, 2009 10:39 pm

cc moore , ze weten daar ook wel waar de klepel hangt , hebben daar echt wel enige goede producten

Ik moet ook men eigen sponseren hoor , sponsering is voor weinigen weggelegd

Alhoewel er een resem is die denken dat een sponsering een zegen is

Ze heten allemaal niet danau of cottenier , die mensen zijn een statement , talent , uiterlijk , golden bollocks (soms) en van kindsbeen af aan het water te vinden(vind ik synoniem in de meeste gevallen gekoppeld aan goede vissers) , kortom het plaatje past volledig voor zo een firma als uithangbord

Laat staan de offers er sommigen voor maken , gezin tekort doen , etc. , om van een sociaal leven nog te zwijgen
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 05, 2009 10:46 am

cc moore , ze weten daar ook wel waar de klepel hangt , hebben daar echt wel enige goede producten

Ik moet ook men eigen sponseren hoor , sponsering is voor weinigen weggelegd

Alhoewel er een resem is die denken dat een sponsering een zegen is

Ze heten allemaal niet danau of cottenier , die mensen zijn een statement , talent , uiterlijk , golden bollocks (soms) en van kindsbeen af aan het water te vinden(vind ik synoniem in de meeste gevallen gekoppeld aan goede vissers) , kortom het plaatje past volledig voor zo een firma als uithangbord

Laat staan de offers er sommigen voor maken , gezin tekort doen , etc. , om van een sociaal leven nog te zwijgen

inderdaad een terrechte opmerking, want velen denken jawadde die krijgt alles voor niet etc etc maar wat ze er voor opbrengen of voor laten dat zien de mensen niet, alleen het woordje gratis zien de mensen.
Marc Dhaene

Marc Dhaene

Man Aantal berichten : 191
Leeftijd : 59
Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ...........
Registration date : 30-10-08

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 05, 2009 11:08 am

was't maar waar da ik alles gratis kreeg van ccmoore,ge zou mij nogal zien strooien zenne cheers cheers
marco
ccmoore carpfishing
http://www.ccmoore.be
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 05, 2009 6:53 pm

Ik ben al blij dat ik wa korting krijg.
Verder hang ik van niemand af. Geen verplichtingen, mijn eigen baas.

Had begin vorig jaar wel een deal met het engelse Vision Baits, maar heb die overeenkomst zelf opgezegd.
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

Man Aantal berichten : 437
Leeftijd : 50
Hobby’s : Vissen , ........
Registration date : 10-04-08

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 10, 2009 3:13 pm

Heb verleden weekend bij Sterly baits 25kg birdfood boilies opgehaald .
1e opzicht , ze smaken goed Very Happy . Goed hard , ruiken goed .
Lijkt me dus wel oke . En heb 3,1€/kg betaald .
Nu nog uittesten aan het water .
Moet zeggen voor die prijs , prima bollen . Ze zullen mss niet DE kwaliteitsingredienten zoals kelp enzo gebruiken maar voor hetgeen ik ze gebruik is dit nu niet echt nodig .
Grt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 10, 2009 10:47 pm

Hi,

nog een argument is dat ze HIER gemaakt worden en NIET in de UK,
dat scheelt ook in de kosten ...

En voor de rest kunnen we nog uuuuuuuuren d'r over lullen
(ik heb dit een beetje gevolgd; je moet es zien hoelang jullie
hier al over bezig zijn Shocked , maarre ...

Koop gewoon wat van hun aas en probeer het gewoon uit !
Da's de enige methode om te zien of het deugt of niet,
en bovendien kan je voor die prijs niet "echt" gechareld zijn !

Cheers,
Cool Cool Cool
Michel
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 11, 2009 6:35 am

Michel schreef:
Hi,

nog een argument is dat ze HIER gemaakt worden en NIET in de UK,
dat scheelt ook in de kosten ...

En voor de rest kunnen we nog uuuuuuuuren d'r over lullen
(ik heb dit een beetje gevolgd; je moet es zien hoelang jullie
hier al over bezig zijn Shocked , maarre ...

Koop gewoon wat van hun aas en probeer het gewoon uit !
Da's de enige methode om te zien of het deugt of niet,
en bovendien kan je voor die prijs niet "echt" gechareld zijn !

Cheers,
Cool Cool Cool
Michel

Is idd zo , gewoon proberen . En op het eerste gezicht zijn ze oke .
Heb er mijn volste vertrouwen in .
Grt
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 11, 2009 7:39 am

Is ook allemaal te zien in welke visserij je die bollen gebruikt é. Wil je daarmee in dressuurputten vissen waar je moet concurreren tegen echte topboilies, dan ga je geen potten breken denk ik. Maar wil je daar serieuse voercampagne mee doen op kanalen, dan ist infeite gelijk met welke bol je vist hoor. Dan kan een goedkopere boilie volgens mij ook echt.
http://www.theboiliefactory.be
peter himschoot

Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 11, 2009 9:25 am

Allee, ik ga proberen om een eindje mee weg te lullen Razz Dat hoogwaardig aas beter is (of meer vangt) daar ben ik absoluut niet mee eens. Deze vlieger ging (miss) op in de beginjaren 90 maar de dag van vandaag vind ik dat totaal onjuist. Wat is hoogwaardig trouwens en voor wie, voor mensen of voor vissen ? Zijn "onze" vissen gezond ? Wij noemen een dikke vis gezond terwijl een dikke mens in levensgevaar is als hij obesitas heeft Embarassed

Ik wil er mee akkoord gaan dat karpers van hoogwaardig voedsel vet worden ja en dus interessant om in onze albums te plakken, maar of dat je dit gezond dan wel goed mag noemen scratch

Trouwens, hoogwaardig voedsel daar kan je volgens mij nu nog amper je voordeel mee doen. Moest je alleen een water hebben waar je aan de slag gaat, dan zou ik zeggen vis hoogwaardig en op de lange baan doe je er voordeel mee (en dat zeg ik met de nodige reserve want ik geloof er niet echt in hoor), maar wie heeft de luxe om dergelijk water te hebben ? Nu moet iedereen water "delen" met andere carpisten en dan zullen de HNV-vissers in de minderheid zijn én absoluut niet beter vangen hoor.

Of een aas al dan niet goed vangt hangt van wel meer factoren af dan alleen de ingredienten die erin verwerkt zijn hoor. Ik ben er op een bepaald, niet eenvoudig water al compleet uitgevist geweest door iemand waarvan de bollen grotendeels uit biggenmeel én katteneten van de LIDL (kg-prijs van zijn aas ongeveer 1,5€ all-in) bestaat en dat terwijl ik wat verder zat met mijn Dynamite Baits van bijna 12€ de kg. Van een oogopener gesproken Shocked Shocked Sindsdien ben ik er van overtuigd dat alles wat meer dan 8€/kg kost gewoon weggegooid geld is. 4 tot max 5 € de kg voor bollen is meer dan voldoende. Het eten dat ik zelf eet is doorgaans goedkoper dan het "eten" dat ik er in smijt om vis te vangen.

Ik ken het aas van deze topic (nog) niet, maar het niet gebruiken louter om de (te lage !!!!) prijs is kortzichtig, waar gaat het heen als dit ook al een criterium wordt hé scratch

Je moet er ook niet zomaar vanuit gaan dat de goedkopere aasfabrikanten slecht spul gebruiken en de dure merken het goede spul, dan zullen er nog veel heel ontgoocheld worden. Toevallig was ik deze week getuige van een fikse ruzie tussen een hengelsportwinkelier en enkele vertegenwoordigers van een wel zeer bekende (dure) firma van hengelmateriaal (geen aas btw) waar de winkelier het opnam voor zijn klanten die compleet besodemieterd worden door deze superbekende firma omdat ze waardeloze rommel aanbieden tegenwoordig. Zo zie je maar dat duur absoluut niet synomien is voor goed (of best) . Hoe zeker zijn de zelfdraaiers trouwens van de versheid van hun gekochte ingredienten ? Ik ken genoeg winkels waar het gerief in de rekken ligt/lag te rotten zenne. Enkele jaren terug toen ik nog veel contact had met Marc "Marokko", toen was ik zeker van verse producten en draaiden we ook alles zelf, maar vandaag bel ik ook naar de firma voor een partij bollen (die hun ingredienten zullen verser zijn dan diegene die ik nog kan kopen)
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 11, 2009 10:21 am

Jup Peter je schrijft dat goed neer. Kheb ook teveel geld gegeven aan te dure bollen vroeger...
http://www.theboiliefactory.be
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 11, 2009 12:40 pm

Yep,Peter...ik zou zeggen goe'gelult' Laughing Laughing lol! ...in de positieve zin dan,hé lol! daar zejje er busj op....karpervissers worden op alle gebied(aas/materiaal) enz...meer gevangen dan de visken zelf Suspect (ik ukzelle Rolling Eyes )......asge nu isj ziet....zoals, ga op restaurant in een sjiek/wree duur...en neem daar een 27 gangen menu...ge krijgt van alle duur(weinig)spul op u'taloor'...... of ga in een goe frituur een goe pak friet met stoofvleessaus/mayonaise eten cheers ...wa gaat het beste/en goekoopste zijn ?...if you know what i mean scratch
http://www.multicatch
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 11, 2009 12:49 pm

Heb gewoon vertrouwen in datgene wat er onder uwen haak hangt. Je kan het alleen maar ontdekken door te proberen en iedereen zijn mening is uiteindelijk toch wel anders...
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 11, 2009 12:57 pm

DaTom1980 schreef:
Heb gewoon vertrouwen in datgene wat er onder uwen haak hangt. Je kan het alleen maar ontdekken door te proberen en iedereen zijn mening is uiteindelijk toch wel anders...
da is just DaTom...
en wa voor de 1 goe is,is veu de ander nie goe/en vice versa.... Shocked
http://www.multicatch
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 11, 2009 9:03 pm

Vertrouwen in u aas is het belangrijkste.
Wat voor de een duur is is voor een ander dan niet duur.
Dit hangt er van af, wat voor verwachtingen je hebt en wat je er wil aan uitgeven.
Ik zeg niet dat goedkoop aas slecht , wat wel belangrijk is naar mijn mening dat u producten vers zijn.
Wij eten ook niets die bedrorven is of muf ruikt....
Greetz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 9:35 am

tja...goedkoop, 3.90euro de kilo.... momenteel vis ik met freezers van 3.75 euro de kilo van ne bekende uit westerlo, het is niet veel verschil, maar zoals peter reeds zei, en ik vis veel samen met hem, het moet niet altijd veel geld kosten, en je moet het een kans geven ook he, op het een water zullen ze goed macheren en op een ander water niet, dus....
en als je op een plaats vist waar karper komt azen, ben ik er van overtuigd dat hij alles opeet wat hij tegenkomt.
mvg,
werner
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 9:44 am

werner schreef:
tja...goedkoop, 3.90euro de kilo.... momenteel vis ik met freezers van 3.75 euro de kilo van ne bekende uit westerlo, het is niet veel verschil, maar zoals peter reeds zei, en ik vis veel samen met hem, het moet niet altijd veel geld kosten, en je moet het een kans geven ook he, op het een water zullen ze goed macheren en op een ander water niet, dus....
en als je op een plaats vist waar karper komt azen, ben ik er van overtuigd dat hij alles opeet wat hij tegenkomt.
mvg,
werner

3,1€/kg betaal ik bij Sterly Baits .
Die bekende uit Westerlo , zou dat iemand van Pro Line kunnen zijn ? Very Happy
Heeft film gemaakt enzo ? Ken hem al van vroeger . Maar heb hem een 10tal jaren geleden echt leren kennen Evil or Very Mad
Nooit of te nooit komt er van hem iets in mijn huis . Heeft jaren gelachen met de diepe "onvisrijke" waters van Limburg . Tot ik er vis ving en toen werd ik er verjaagd want hij ging er vissen en had zo zijn vriendjes .
En dan een boekje schrijven Shocked
Wel , lef hebben is nog zacht uitgedrukt . Succes stijgt naar de kop zegt men . Deze persoon is daar het levende bewijs van .
Grt
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 11:05 am

Het is in dit geval een uitgangsbord voor een bepaald merk .
Als je weet dat de de comerce moet draaien heb je een bepaalde vorm van promo nodig.
Dit wil niet zeggen(en dit beweer ik ook niet) dat je een bepaalde atitude of imago moet opzetten tegeover andere mensen.
Je moet er aan zijn of je bent er niet aan, dit is weederom een persoonlijke keuze.
Ik heb dan ook bij deze nog niet gevist met deze producten en ga die ook zeker niet afbreken.
Moet zeggen kwa aaskeuzes moet ieder voor zijn eigen uitmaken , wat hij ervan verwacht en wat hij erwil aan uitgeven.
Voor mij is de prijs/kg ook belangrijk en dit bepaald dan ook mijn visserij.
Maar keuzes moet je maken, het belangrijkste voor mij is dat er geen bewaarmiddelen inzitten en dat het vers is.
Greetz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: sterly-baits   sterly-baits - Pagina 2 Icon_minitime

sterly-baits
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» acs baits