Heb ooit eens een tijdje gevist met de dracula's . Heb er redelijk mee gevangen . Heb er niet lang genoeg mee gevist om er mijn conclusie uit te trekken . Maar als je bij Anzi gaat kijken , niet verschieten dan Grt
Ronny De Zitter
Aantal berichten : 45 Leeftijd : 55 Woonplaats : Oost-Vlaanderen Hobby’s : Karpers proberen te verschalken Registration date : 08-05-09
Onderwerp: Re: acs baits vr dec 18, 2009 3:40 pm
carpthriller schreef:
heeft er hier iemand ervaring mee. graag jullie mening qua service en ect...
grts kevin.
Waldo kan u wel het een en ander over acs vertellen,hij heeft er een tijd mee gevist. Gr.Ronny
Gast Gast
Onderwerp: Re: acs baits vr dec 18, 2009 4:08 pm
jerry1974 schreef:
Heb ooit eens een tijdje gevist met de dracula's . Heb er redelijk mee gevangen . Heb er niet lang genoeg mee gevist om er mijn conclusie uit te trekken . Maar als je bij Anzi gaat kijken , niet verschieten dan Grt
niet verschiten hahahaha dat is een goeie greets fastietje
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: acs baits vr dec 18, 2009 4:16 pm
Is 't daar nog altijd zo proper geordend misschien?
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: acs baits vr dec 18, 2009 4:34 pm
laat ons zeggen dat hij een beetje slordig is gewoon zien da je nie over een kattejongske struikelt als je met je bollen naar de auto gaat
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: acs baits vr dec 18, 2009 5:08 pm
david_deman schreef:
laat ons zeggen dat hij een beetje slordig is gewoon zien da je nie over een kattejongske struikelt als je met je bollen naar de auto gaat
Ja zot e daar , ik ga er niet meer na wat misverstanden.... Maar er is licht aan het eind van de tunnel , hij gaat verhuizen of is bezig... Tschijnt er proper te zijn , maar voor hoe lang . Nogmaals opletten van de kattejongkes, ... Ja den Anzie, tis een markant persoon, hopelijk blijft het propper in zijn nieuwe habitat.... greetz
Kevin Richez
Aantal berichten : 202 Leeftijd : 41 Woonplaats : wervik Hobby’s : vissen en vogelen Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: acs baits vr dec 18, 2009 6:07 pm
oei, heeft al niet direct de goeie indruk. als het niet echt proper is kun je ook niet proper werken en dat kan dan schelen in de kwaliteit van iets. katte jongen laten rond slingeren in uw maggazijn waar de ingredieënten staan waar doen die hun begoefte ? wie zal het zeggen ?
grts kevin.
Laatst aangepast door carpthriller op za dec 19, 2009 9:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: acs baits vr dec 18, 2009 6:30 pm
Er zijn nog andere straffe verhalen te vertellen over de Anzi hoor...maar i denk dat z'n bollen ergens wel zullen vangen zeker? Hij foefelt wel eens graag, maar als hij met zijn eigen producten zal sjoemelen, smijt hij enkel zijn eigen ruiten in hé...
Grtzzzzzzzz
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: acs baits vr dec 18, 2009 7:25 pm
Buiten de draculas (die goed zijn, maar zonder meer), stelt de rest niet veel voor. Ik schiet nu misschien in iemand zijn rapen. Sorry, voor mij zijn er betere aasfirma's. Die ten eerste properder zijn (als je graag visbollen wil en ze ruiken naar banaan omdat hij in het vorige water kookt zit je goed) en ten 2de ook scherpe prijzen hebben. Ik ging vroeger vaak naar acs, maar ben rap overgestapt. Het is er echt vuil! Vergelijk het met een chinees restaurant, als ze vuil zijn zal het in de keuken qua ingredienten ook niet te vers zijn.
Nogmaals sry moesten er zich mensen aangevald voelen, ik geef men eerlijke mening.
GRTS
Gast Gast
Onderwerp: drunk za dec 19, 2009 12:33 am
carpthriller schreef:
oei, heeft al niet direct de goeie indruk. als het niet echt propper is kun je ook niet propper werken en dat kan dan shelen in de kwaliteit van iets. katte jongen latten rond slingeren in uw maggazijn waar de ingredieënten staan waar doen die hun begoefte ? wie zal het zeggen ?
grts kevin.
Iets gedronken?
Gast Gast
Onderwerp: drunk za dec 19, 2009 12:35 am
Karparnaud schreef:
Buiten de draculas (die goed zijn, maar zonder meer), stelt de rest niet veel voor. Ik schiet nu misschien in iemand zijn rapen. Sorry, voor mij zijn er betere aasfirma's. Die ten eerste properder zijn (als je graag visbollen wil en ze ruiken naar banaan omdat hij in het vorige water kookt zit je goed) en ten 2de ook scherpe prijzen hebben. Ik ging vroeger vaak naar acs, maar ben rap overgestapt. Het is er echt vuil! Vergelijk het met een chinees restaurant, als ze vuil zijn zal het in de keuken qua ingredienten ook niet te vers zijn.
Nogmaals sry moesten er zich mensen aangevald voelen, ik geef men eerlijke mening.
GRTS
Die ook al er zijn veel kerstmarkten aan de gang denk ik
oei, heeft al niet direct de goeie indruk. als het niet echt propper is kun je ook niet propper werken en dat kan dan shelen in de kwaliteit van iets. katte jongen latten rond slingeren in uw maggazijn waar de ingredieënten staan waar doen die hun begoefte ? wie zal het zeggen ?
grts kevin.
Iets gedronken?
Kevin Richez
Aantal berichten : 202 Leeftijd : 41 Woonplaats : wervik Hobby’s : vissen en vogelen Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: acs baits za dec 19, 2009 9:19 pm
oeps ik heb het verbeterd. tja als het rap moet gaan zekers.
grts kevin
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: acs baits za dec 19, 2009 10:04 pm
Toch iets wat ik niet begrijp als ik dat lees
Ben er zelf nog niet geweest dus kan er me niet over uitspreken
Zelf heb ik voor het voedselagentschap reinigingsprocedure's moeten op papier zetten , alle reinigingswerken moet ik te boek zetten
Alsook verkoop van 2 jaar moet ik te boek zetten en bijhouden
Ne ganse kakkefonie en klucht en word 2 x per jaar ongeveer gecontroleerd en stalen worden genomen op vismeel
Alsook kost dat grapje me 230 euro op het jaar
Bij wijze van spreken kunt ge in mijn stock van de grond eten
Ga daar geen namen bij noemen maar ben eens binnen geweest in de werkruimte van een rolservice waar de maden in het rond kropen , de kookpot zag er meer uit als een salmonellabak waarbij sommige uitgedroogde Afrikaanse regenputten nog properder waren
Hoe doen die mensen dat dan , dat vraag ik me toch sterk af
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: acs baits za dec 19, 2009 10:38 pm
Gij zult het officieel doen hé Pascal...
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: acs baits zo dec 20, 2009 11:45 am
Wees gerust, daar kan je niet van de vloer eten
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: acs baits zo dec 20, 2009 12:16 pm
Je kan daar wel van de vloer eten hoor...als je graag vuiligheid en maden eet natuurlijk...
Grtzzzzzzzzz
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: acs baits zo dec 20, 2009 3:32 pm
Ik heb in het verleden mixen laten draaien bij Anzi. Hij komt altijd netjes(misschien is het woord niet zo gepast in deze ) zijn afspraken na. En de gedraaide boilies zagen er goed uit. Jammer dat hij niet kleiner dan 20mm draait. Bovendien is het een zeer aardige kerel.
Kevin Richez
Onderwerp: Re: acs baits zo dec 20, 2009 3:46 pm
als de bollen en de service in orde zijn, is het voor mij ok. dat het er vuil is, is dan zijn probleem. misschien geef ik het daar het voordeel van de twijfel.
Pas op , sympathiek is den anzi wel . Toffe kerel , maar tja , echt proper is het er niet . En zijn kookwater Gewoon eens uitproberen zou ik zeggen . Grt
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: acs baits zo dec 20, 2009 7:45 pm
We hebben eens een hele tijd geleden een ferme hoop mix binnen gedaan, waren met drie man, en hadden ongeveer 100kg mix om te draaien. Ik zelf had de mix vooraf getest en hij bleek zeer vlot te draaien, tot Anzi er aan begon...bleek het plots niet te rollen, hij moest er op zijn minst 50% basismix bij kappen eer het vlotjes draaide...
We moesten uiteraard voor die extra mix betalen, en zo hadden we meer mix te draaien ook, wat het kostenplaatje uiteindelijk de hoogte in bracht. De bollen hadden niet het verwachte resultaat, al hebben we er wel nog goed op gevangen...wat een geluk...
Maar ik heb heel die historie wel in vraag gesteld, was het niet een van zijn vele trucken om meer geld binnen te halen, want wat wij moesten betalen voor die extra basismix, zal wel zoveel niet gekost hebben.
Er zijn nog dergelijke voorbeelden van zijn gesjoemel hoor, waarin hij zit te foefelen met ingrediënten, bepaalde dure additieven die je zelf mee gegeven hebt om bij de eieren te kappen, die hij er uit laat om bv later door te verkopen...
De beste optie is, zorg voor een mix die af is, waar geen producten meer bijgevoegd moeten worden, zo kan hij niet prutsen met uw bollen...hoop ik toch...
Grtzzzzzzzzzz
Laatst aangepast door Zors op zo dec 20, 2009 7:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Geert De Vooght
Aantal berichten : 61 Leeftijd : 50 Woonplaats : torhout Hobby’s : vissen Registration date : 21-10-09
Onderwerp: Re: acs baits zo dec 20, 2009 7:56 pm
ja man zors daar moet ik naar luisteren
Gast Gast
Onderwerp: Re: acs baits ma dec 21, 2009 7:07 am
Ik heb er 4 jaar geleden ook eens mee gevist , met de Draculas welgenaamd (6 maanden mee gevist). Heb er wat mee gevangen maar niet echt veel om over naar huis te schrijven. Ik kan alleen maar beamen wat er hier al is gezegt. Sympatieke kerel, maar daar is ook alles mee gezegt, zeer vuil atelier!!!