Ben ooit eens met een enorme hoofdpijn wakker geworden tijdens het nachtvissen in de winter. Ik was in slaap gevallen nadat ik me eventjes wilde opwarmen s'nachts via mijn gaskacheltje in een dichte bivvy. Echt gevaarlijk. Mijn tip is een goede warme slaapzak met een warme kruik.
Of anders een lekker warm knuffelbeertje....
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Re: Verwarming ? di okt 13, 2009 5:25 pm
ik had een goedkoop kacheltje gekocht in de Bever willebroek ,
deze is ontploft in mijn bivvy, gelukkig was mijn front opengezipt om het ding in het water te gooien of ik kon mij een nieuwe tent kopen.. achteraf de handleiding nog eens nagelezen , stond in het groot opgeschreven : ENKEL voor BUITENGEBRUIK. Grtz Ivo
Gast Gast
Onderwerp: Re: Verwarming ? di okt 13, 2009 9:24 pm
begrijp nie waarom ge in de winter gaat vissen (als ge kou hebt) en begrijp al helemaal niet dat ge je leven riskeert, met van die vuurkes!! Co vergifteging, is de één van grootste doods oorzaken in de winter, en dan zo van die onverantwoorde vuurkes gebruiken dat zelf onploft etz etz men leven is me meer waard dan een vis in de sneew of zo (liever geen afgevroren tenen, tijdens een sessie) goeie kledij maakt een enorm groot verschil, en is minder gevaarlijk (maar kost wat meer) ...
Onderwerp: Re: Verwarming ? di okt 13, 2009 9:29 pm
Ja winter en koude gaan goed bijeen he Deftige winterkledij is zekers zijn geld waard . En anders een belleke naar mij en ik breng de gepaste verwarming Grt
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Verwarming ? di okt 13, 2009 9:32 pm
Onderwerp: Re: Verwarming ? di okt 13, 2009 9:42 pm
Eten is mijn lang leven Robby En met al dat vrouwvolk in mijn huis krijgt ge honger ze . Maar als ze allemaal tegelijk hun kuur krijgen Dan is den deze ribbedebie , vissen . Grt
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Verwarming ? wo okt 14, 2009 5:06 am
jerry1974 schreef:
Yep Keuze genoeg , in alle maten en gewichten . En koken kunnen ze ook heb ik net ondervonden Grt
Onderwerp: Re: Verwarming ? wo okt 14, 2009 6:32 am
Lekker .
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Verwarming ? wo okt 14, 2009 5:34 pm
Vandaag heb ik mij een Coleman Black cat gekocht. Zijn geld waard denk ik...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Verwarming ? wo okt 14, 2009 7:50 pm
Proper kacheltje hé...echt veilig ook, maar wel voor voldoende verluchting zorgen hé... Je zal daar content van zijn!
Grtzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Verwarming ? za nov 14, 2009 2:58 pm
kheb gebruik een fornuisje appart met 2 koppen dus voor 2 pannen (gekocht in een legerstock in as) en verwarming heb zo een heater (kebab brander bijna ) brengt genoeg warmte ;-) (gekocht in camping winkel) gewoon zorgen voor verluchting en zeker nie slapen met vuurtje aan dan zulde nie vergifftigen werken bijde op grote gasfles gaat zeker heel de winter mee voor maar 18euro nadeel mss voor somige dat de fles wa groot is , maar ge hebt zo ook van die compacte gasfleskes voor mij is de grote gasfles geen probleem omda ik toch met ne grote ramork ga visse kzie der totaal geen gevaar in en riskeer zeker men leve nie lijk zors zei :-) dikke kleding helpt wel wa ma der gaat toch niks boven u lekker opwarmen voor een gasvuurtje of boven een petrolium kacheltje bij petrlium heb je alleen het nadeel dat je altijd metd die petrolium zit te sleuren en bijvulle enz :-) daarmee kies ik voor gas ;-) zo mss ben er iets mee grtz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Verwarming ? za nov 14, 2009 4:50 pm
Kou is voor jeanetten!
Ik slaap ALTIJD in t-shirt en voetbalbroekske, zomer of winter! Mijn tentje (nen Trakker Armo) is altijd vrij warm vind ik. Ik gebruik nooit verwarming. Het enige wat ik doe is binnen koffie zetten net voor ik ga slapen. Da vuurtje maakt mijn tent dan lekker warm, en de koffie maakt mij dan ook warm vanbinnen.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Verwarming ? za nov 14, 2009 7:44 pm
Robby Malfliet schreef:
Kou is voor jeanetten!
Ik slaap ALTIJD in t-shirt en voetbalbroekske, zomer of winter! Mijn tentje (nen Trakker Armo) is altijd vrij warm vind ik. Ik gebruik nooit verwarming. Het enige wat ik doe is binnen koffie zetten net voor ik ga slapen. Da vuurtje maakt mijn tent dan lekker warm, en de koffie maakt mij dan ook warm vanbinnen.
Tis koffie mee ne druppel zeker ?????
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Verwarming ? za nov 14, 2009 10:04 pm