Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Verwarming ?

Ga naar beneden 
+18
Rob willemse
david deman
Robby Malfliet
Guy Michiels
jos
steven meirlaen
Pol Geens
Jimmy Mignolet
Beelens Pascal
Jeffrey Benoot
Mark Hoedemakers
Steve Maes
Joris Daelemans
Ben van de Linde
De Poorter David
Wesley Mast
Antonie De Naeghel
joris peelman
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

Verwarming ? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 21, 2008 6:26 pm

voor wie dat nuttig kan zijn.. scratch scratch .kheb vandaag a petroleumvuur aangschaft,veu in de komende maanden,en deze was in promotie bij hubo,hier de link:http://www.hubo.be/HUBO/Home/Producten/Hubo-Folders/Folder-02/page.aspx/1814...khoop dada lukt....,ook,de petrol is in afslag,heb ne goeie koop gedaan cheers
grtzzzz..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 21, 2008 6:29 pm

Den Belly schreef:
voor wie dat nuttig kan zijn.. scratch scratch .kheb vandaag a petroleumvuur aangschaft,veu in de komende maanden,en deze was in promotie bij hubo,hier de link:http://www.hubo.be/HUBO/Home/Producten/Hubo-Folders/Folder-02/page.aspx/1814...khoop dada lukt....,ook,de petrol is in afslag,heb ne goeie koop gedaan cheers
grtzzzz..
fukkerdefuk Evil or Very Mad Evil or Very Mad de link is nie gelukt,...anders op site van hubo gaan....
http://www.multicatch
Pol Geens

Pol Geens

Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 21, 2008 6:48 pm

Voor alle liefhebbers van die gaspatronen , zoals bovenaan vermeld .

Bij winkels van de Action-keten kan je ze krijgen voor 1.12 euro per stuk.
Het bijbehorende fornuis voor iets meer dan 12 euro .

Dit is hetzelfde model als op onderstaande link , en deze patronen passen ook in onderstaande verwarmingskachel..

http://www.vlemmix.nl/nl/product/outdoor/2692_heaters_stoves/polar_track/polar_track_gas_cooker/ravav1958/

http://www.vlemmix.nl/nl/product/outdoor/2692_heaters_stoves/polar_track/polar_track_gas_heater/ravav1959/

Grtz , Sun.
steven meirlaen

steven meirlaen

Man Aantal berichten : 258
Leeftijd : 47
Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje...
Registration date : 24-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 21, 2008 7:51 pm

in het boekje van de gamma staat er een petroleum kacheltje van 2.2 kw ( wat vrij veel is) voor 32 euro

ik ga morgen eens kijken denk ik

greets
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 22, 2008 8:31 am

steven meirlaen schreef:
in het boekje van de gamma staat er een petroleum kacheltje van 2.2 kw ( wat vrij veel is) voor 32 euro

ik ga morgen eens kijken denk ik

greets

Dat is zo eentje wat ik aangeschaft heb , Stefan heeft ook zo eentje en we mogen zeggen , goed materiaal .
Warmte zat en ge kunt er ook nog een ketelke opzetten om iets op te warmen .
Grtzz
Benny
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 22, 2008 9:45 am

IS inderdaad een degelijk toestel voor de winter mee door te komen. Geen minuut spijt van.

See ya
steven meirlaen

steven meirlaen

Man Aantal berichten : 258
Leeftijd : 47
Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje...
Registration date : 24-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 22, 2008 10:49 am

ok ik ben overtuigd, ik ga het gaan halen, thx voor de reactie

greets
joris peelman

joris peelman

Man Aantal berichten : 116
Leeftijd : 40
Hobby’s : vissen en ballooning
Registration date : 11-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 22, 2008 11:56 am

In die gaspatronen van de action zit er enkel butaan in, dus da werkt nimeer als het echt koud wordt.
jos

Man Aantal berichten : 135
Leeftijd : 35
Hobby’s : vissen
Registration date : 24-07-08

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 22, 2008 3:50 pm

ik heb het al eens tegen benny gezegt
maar k zal het eens vertelle zodat iedereen het weet Very Happy
je kan best rond die ronde vuurtjes zilverpapier draaien zodat 1 helft dicht is gemaakt
dan kan je deze korter tegen je tent aan zetten en door het zilverpapier komt hier geen warmte door
en alle warmte straalt dan langs voor uit dus verlies je ook nog eens minder warmte wat dan ook weer scheelt aan de hoeveelheid petrolium die je gebruikt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimedo okt 23, 2008 11:42 am

Is inderdaad een groot verschil, bij m'n vorige petrol verwarmingsstoestel had ik dat ook gedaan. Bij m'n huidige moet ik dat nog doen.
Een aanrader, absoluut.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 24, 2008 8:47 am

Denk dat ik toch liever een dun metalen plaatje ga plooien , vind dat wat veiliger .
Stel U voor dat het zilverpapier door een of andere reden loskomt en het vuurtje staat wat te kort tegen de tent !
IK heb nu al zo weinig haar Wink
Grtzz
Benny
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 24, 2008 4:53 pm

kristof schreef:
ik heb het al eens tegen benny gezegt
maar k zal het eens vertelle zodat iedereen het weet Very Happy
je kan best rond die ronde vuurtjes zilverpapier draaien zodat 1 helft dicht is gemaakt
dan kan je deze korter tegen je tent aan zetten en door het zilverpapier komt hier geen warmte door
en alle warmte straalt dan langs voor uit dus verlies je ook nog eens minder warmte wat dan ook weer scheelt aan de hoeveelheid petrolium die je gebruikt

Niet dat het een slecht idee is, integendeel, maar dan kies er toch liever voor om direct een veilige verwarming te kopen. Ook al betekent dit een euro meer geven..
Guy Michiels

Guy Michiels

Man Aantal berichten : 199
Leeftijd : 44
Hobby’s : vissen, gitaar spelen
Registration date : 24-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 25, 2008 7:45 am

Zilverpapier is toch aluminium?
Dat is toch de beste warmtegeleider die er is?
Word dat dan niet warm? Neem maar eens een stukje zilverpapier en stook het aan 1 kant warm,
je houdt het niet lang vast hoor.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 25, 2008 8:14 am

piker schreef:
Zilverpapier is toch aluminium?
Dat is toch de beste warmtegeleider die er is?
Word dat dan niet warm? Neem maar eens een stukje zilverpapier en stook het aan 1 kant warm,
je houdt het niet lang vast hoor.

Is wel ee warmtergeleider maar tussen zilverpapier en tent is er lucht , lucht is in dit geval geen warmtegeleider .
We hebben dan een onderbreking van de stralingswarmte en de onderbroken stralingswamte gaat dan de andere richting uit , dus de tent in . Het werkt wat christof zegt , maar ik zou geen zilverpapier gebruiken , wel een metalen plaatje wat ik goed kan bevestigen , zodoende kunnen we onze warmte wat sturen .
Grtzz
Benny
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 28, 2008 12:31 pm

Beide zullen een goede + veilige oplossing zijn. Heb jaren gebruik gemaakt van dit type coleman (+afscherming met zilverpapier) en ik loop nog steeds rond Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: petroleumvuurtje   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 06, 2009 9:42 pm

daar mijn oude kachel kapot was heb ik een nieuwe gekocht bij brico,
ik laat altijd de muggengaas in men tent, zodat er genoeg zuurstof binnen kan, en dan is er geen gevaar voor verstikking.
en qwa stank, vuurtje buiten aansteken, paar minuten wachten en dan binnen zetten, en ik heb geen stank, maar lekker warm gedurende de 14 uur, met gasbusjes daarentegen....
mvg,
werner Sleep
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 11, 2009 4:36 pm

ik heb nu zelf bijna twee jaar zoon klein sibroke en zo ni meer zonder kunne in de winter maande blijft 18u brande is beveiligt en helemaal ni duur geloof 85euro in hubo
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 11, 2009 6:01 pm

Ik denk da 'k dezen Helmut héél goe ken... Very Happy

Hoe is 't maatje!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 11, 2009 7:49 pm

ik zelf bezit een kero 260 prima dink. hey helmut Smile
gekocht in den hubo voor 85€ stond laatst in de macro 78€.

staat zuurstof en val beveileging op dus zekers safe voor in de bivvy en achterkant word ook niet warm.
was 2jaar geleden geen slechte aankoop en zekers zijn geld waard.
alleen bij vervoer de tank der wel uitnemen anders licht heel de auto vol petrol silent Crying or Very sad en ik spreek uit hervaring.

grts

jakke
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 11, 2009 8:02 pm

helmut schreef:
ik heb nu zelf bijna twee jaar zoon klein sibroke en zo ni meer zonder kunne in de winter maande blijft 18u brande is beveiligt en helemaal ni duur geloof 85euro in hubo

GVD...zit dien ier ook op ?! Very Happy Wink
Welgekomen makker...

greetz
Wes (De Lange)
http://www.carpmovement.com
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 11, 2009 8:42 pm

Waar is den tijd dak met hem samen werkte op Xeikon in Mortsel... Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: verwarming   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 11, 2009 8:49 pm

ha de jakke ze, da heb ik vorig jaar ook gehad, dat de petrol lekte in den auto, heeft maanden gestonken in den auto...
mvg,
werner
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: welke tentverwarmer?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 09, 2009 5:31 pm

Hey iedereen,

Nu dat het al kouder wordt aan de waterkant en er nog een lange sessie gepland staat rond begin november , had ik graag eens geweten met welk toestel jullie de tent wat opwarmen. Welke toestellen zijn veilig ivm CO² vergiftiging, welke verbruiken niet veel? Kortom welk toestel heb jij?

Alvast bedankt Wink
http://www.theboiliefactory.be
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 09, 2009 6:26 pm

Mss niet recent, maar mss vind je hier nog wel wat info...
http://www.decarpsaloon.com/materiaal-f5/verwarming-t408.htm?highlight=verwarming

Grtzzzzzzzzzzz
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 09, 2009 6:42 pm

Juist het toppic doorgenomen, bedankt Zors Smile
http://www.theboiliefactory.be
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Verwarming ?   Verwarming ? - Pagina 3 Icon_minitime

Verwarming ?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-