Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Weegschaal wo aug 27, 2008 5:37 pm
Ben dus op zoek naar een weegschaal en een tripost om perfect te wegen.Wat raden jullie mij aan?eigenlijk heb ik de voorkeur aan de oudere grote ronde modellen!!zijn die digitale van fox iets? Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,bart
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal wo aug 27, 2008 5:43 pm
koop geen fox (ik heb zo één) en ben daar niet tevreden over!!
Reuben Heaton weegschaal
verkrijgbaar tot 30 of 60kg
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal wo aug 27, 2008 5:45 pm
waarom niet te vreden tommy? ging er mij volgend jaar eentje aanschaffen! heb nu een digitale van jrc denk ik ben nt heel zeker
grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal wo aug 27, 2008 5:49 pm
Gewoon, ik vind het niet handig!! je mag de mijn hebben, als ik een nieuwe heb ......
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal wo aug 27, 2008 5:54 pm
ahzo, maar met de werking is er niks mee?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal wo aug 27, 2008 5:56 pm
nee nee niets mis mee, maar ik graak ze niet gewoon!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal wo aug 27, 2008 6:00 pm
moet maar laten weten als je ze van de hand doet!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal wo aug 27, 2008 6:02 pm
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal wo aug 27, 2008 8:20 pm
Ik heb een waymaster tot 25 kg => 15 jaar nu en een nieuwe Reuben Heaton 50 kg => vergelijkende test liet blijken dat de Waymaster na al die jaren en duizenden kilo's nog steeds perfect werkt !!!
Kost wel wat maar valt nog mee als je er jaren mee kan doen hé, is een eenmalige aankoop eigenlijk.
En ik gebruik een lange Cobra steel +> met een stalen haak die ik op de steel draai => perfect om alleen een 50ty te wegen zonder dat de naald trilt => blijft perfect stil staan !!!!
Is compacter dan een tri-pod en voor iemand die niet veel wil meesleuren is deze oplossing ideaal.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Weegschaal wo aug 27, 2008 8:24 pm
Sorry hoor,maar wat bedoel j met een lange cobra steel?
grtzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal wo aug 27, 2008 9:00 pm
Kijk in dit kort stukje film, laat Danny iets zien om je vis te wegen (ja ja reclame reclame ik weet het). Maar het is meer dan dat!!
Fox heeft het in zijn gama en noemt een Weighing Handle .....
bart polyn
Onderwerp: Re: Weegschaal wo aug 27, 2008 9:24 pm
jep,ok ik ken het ding toch ,spijtig dat ze niet tonen hoe het perfect moet,want lijkt me persoonlijk toch redelijk onhandig zo'n ding!!
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: Weegschaal wo aug 27, 2008 10:09 pm
ik heb ook diene van fox en heb er eerlijk gezegd geen problemen mee. hij blijft altijd mooi zitten in mijn rugzak want ik ben kampioen in blanken geworden.
de keren dat ik hem al gebruikt heb ging dat toch vrij goed.
greets
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal do aug 28, 2008 11:17 am
denk dat ik ook terug ne manuele zal kiezen, mijne NAsh lite heeft de geest gegeven... onbegrijpelijk voor een weegschaal maja, menne wijzer hangt erin te bengelen!!!
'T zal ook ne reuben Heaton worden peins ik
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Weegschaal do aug 28, 2008 2:01 pm
Oftewel Reuben Heaton ... of dien van Nash is ook aan te raden
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal do aug 28, 2008 2:10 pm
Deze van nash is 't die het zo snel begeven heeft bij mij. iets meer als 1 jaarke oud... Nooit gevallen en steeds in een hoesje gezeten tijdens vervoeren...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal do aug 28, 2008 2:13 pm
Ach Stepan, kheb nog niet veel goeds gehad van Nash daarom koop ik ook diene Nach brol niet
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal do aug 28, 2008 2:14 pm
Ik begrijp je ondertussen Tommy
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal do aug 28, 2008 2:18 pm
Das rap ze Zijn mensen die me nooit zullen begrijpen, al heb ik het altijd goed voor .....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal do aug 28, 2008 2:19 pm
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal do aug 28, 2008 3:17 pm
ff rechtzetten tis ene van spro dak heb, en mag er niet van klagen!! btw (off topic) mijne bedchair is van nash en daar lig ik toch echt goe op ze! buiten op mijne vorigen jaman
grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal do aug 28, 2008 3:25 pm
(off topic) een bedchair is geen weegschaal he kheb al heel goeie dingen gehoord over de Nash bedchairs....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal do aug 28, 2008 3:40 pm
en terecht terug naar de weegschalen nu;)
Joris Daelemans
Aantal berichten : 75 Leeftijd : 42 Woonplaats : Breendonk Hobby’s : Karpervissen Registration date : 20-05-08
Onderwerp: Re: Weegschaal do aug 28, 2008 5:02 pm
heb de nieuwe digitale weegschaal van chub en ben hier zeer tevreden over,van prijs valt hij ook best mé als je vergelijkt met die van fox...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weegschaal do aug 28, 2008 7:40 pm
bart polyn schreef:
jep,ok ik ken het ding toch ,spijtig dat ze niet tonen hoe het perfect moet,want lijkt me persoonlijk toch redelijk onhandig zo'n ding!!
verre van onhandig, een driepoot is onhandig in vervoer en gewicht => dit steekt gewoon in mijn foudraal. Ik heb een eigen bouw rvs haak +> beter kan niet.
Je hebt korte en lange cobra stelen hé, degene die je gebruikt voor landingsnet of voederschep.
En die zijn enorm sterk, compacte en handige manier om zware vis te wegen.