Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: weegschaal zo jul 24, 2011 12:42 pm
Men digitale weegschaal van Fox heeft het gegeven...Dus tijd voor een nieuwe weegschaal, wat raden jullie me aan , terug een digitale of toch maar eens een analoge? En de welke dan wel?
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: weegschaal zo jul 24, 2011 12:54 pm
Voor mij geen digitaal gedoe.
Niks is juister dan een analoge weegschaal vind ik persoonlijk. Momenteel heb ik een van Sensas geloof ik, maar ik heb mij een van Reuben Heaton besteld. Niet goedkoop, maar vrijwel de beste op de markt.
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: weegschaal zo jul 24, 2011 1:26 pm
Worden die Waymasters nog verkocht? Ook heel degelijk.
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: weegschaal zo jul 24, 2011 11:27 pm
Reuben Heaton analoog, niet verder zoeken. No digital battery sucking sh.. for me....
Grtz, I.
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: weegschaal ma jul 25, 2011 2:13 pm
Reuben Heaton Korda of als je wat meer wil uitgeven Reuben Heaton specimen hunter
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Iemand ervaring met deze, staat geen merk op??? kan ik kopen voor een prikje daarmee.
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: weegschaal ma jul 25, 2011 4:08 pm
Die schaal dat je toont verkopen verschillende merken onder hun "huismerk". Ik heb heel dezelfde maar met DK (hengelsport Deconinck) op en kostte mij 15€. Heel het binnenwerk is al roest en de vijzen ook aan de buitenkant. Die schaal dat je toont heeft X2 bijvoorbeeld ook en vlemmix en toestanden. Dus dat prikje is waarschijnlijk gewoon de prijs van de schaal.
Zou een waymaster nemen of een reuben heaton
Tony van de merlen
Onderwerp: Re: weegschaal ma jul 25, 2011 4:24 pm
ok, goedkoop dus geen bestkoop zoals gewoonlijk.
Waar kan ik goedkoopst een goei kopen ? waymaster of reuben heaton tot 50kg.
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: weegschaal ma jul 25, 2011 6:42 pm
... Ik heb mijne 135 Lb Reuben Heaton Digital 7000 Series Scale een tweetal jaartjes geleden gekocht bij Tackle Box UK. Zeer tevreden over de werking , op de Gratis DVD-2 van Korda staat een heel klaar en duidelijke uitleg door Ali Hamidi .
Batterij gaat meer dan een jaartje mee , de weegschaal geeft steeds het batterijniveau aan.
Ik heb hem eens laten ijken door een erkende organisatie op mijn werk , resultaat van de ijking met gekeurde gewichten :
-- bij 20 kg weging gaf mijn Scale 19,950 kg aan. -- bij 30 kg weging gaf mijn Scale 29,925 kg aan. Attest volgens de keuringsagent , hij weegt behoorlijk nauwkeurig.
Grtz , Sun.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: weegschaal ma jul 25, 2011 6:56 pm
Jip ... Ik zou eens info nemen bij Tim Veeckman , die verdeeld of is consullent van Ruben H. . Beter of dat zal je niet vinden . gr
Tony van de merlen
Onderwerp: Re: weegschaal ma jul 25, 2011 8:06 pm
bij tackle UK vind ik het goedkoopste incl verzending op de site , ff gemaild voor de juiste prijs incl verzending, we wachten af.
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: weegschaal ma jul 25, 2011 9:40 pm
Barre schreef:
Jip ... Ik zou eens info nemen bij Tim Veeckman , die verdeeld of is consullent van Ruben H. . Beter of dat zal je niet vinden . gr
ik heb er enen besteld bij tim tot 50KG, altijd al goed geweest voor mijn gerief, behalve mijn weegschaal van R.H 1 JAAR op gewacht voor ik ze had. is nu zijn schuld nie natuurlijk maar twas toch wreed lang lol
groetjes
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: weegschaal ma jul 25, 2011 10:44 pm
@ Igor: wat is een jaar in een mensenleven hé....
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: weegschaal di jul 26, 2011 2:24 pm
Reuben H.!! zijn geen betere...
Vandenhaute Chris
Aantal berichten : 9 Leeftijd : 49 Woonplaats : Brakel (Oost-Vlaanderen) Hobby’s : vissen Registration date : 17-06-11
Onderwerp: Re: weegschaal za jul 30, 2011 12:41 pm
Indien jullie Reuben Haeton wegers, of andere producten wensen van RH, ik kan daar aangeraken, bijvoorbeeld een klok vormige weegschaal tot 54 kg onderverdeeld in 200 gram, komt op 80 euro. De verzendingskosten neem ik voor mijn rekening voor de leden van het forum of www.carptacklebelgium.be groeten Chris
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: weegschaal zo jul 31, 2011 3:57 pm
chris schreef:
Indien jullie Reuben Haeton wegers, of andere producten wensen van RH, ik kan daar aangeraken, bijvoorbeeld een klok vormige weegschaal tot 54 kg onderverdeeld in 200 gram, komt op 80 euro. De verzendingskosten neem ik voor mijn rekening voor de leden van het forum of www.carptacklebelgium.be groeten Chris
Das interessant Chris! Het is in feite niet zo moeilijk om bv vanuit Engeland of andere landen, materiaal te bestellen, maar voor velen is het betalen soms een struikelblok. Of ze kunnen niet online betalen, of ze vinden het niet veilig genoeg....etc etc...
Feit is wel dat je het vaak veel goedkoper kan vinden, dan dat de meeste winkeliers het ons aanprijzen...