Aantal berichten : 202 Leeftijd : 41 Woonplaats : wervik Hobby’s : vissen en vogelen Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 7:58 pm
joepie eindelijk zou ik zo zeggen . nu op naar de volgende dertiger of veertiger!
grts kevin.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 8:32 pm
Nice one Zors well don maatje
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 10:24 pm
Heb vandaag MMS van Jeffrey gekregen met de foto van de 16.9kg wegende spiegel, mooie vis!!! Proficiat Mate, die big komt er nog wel uit, al is deze vis ook al een heel mooi exemplaar vind ik. Way to go en doe zo verder!!! Grtz.
Peter.
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Bellebouche wo jul 30, 2008 5:36 am
Man door da catch report hiere begint het echt te kriebelen ni normaal zenne... 30 augustus vertrek ik samen me nog 2 andere vissers ook naar daar op de eerste stekken dus waar Zors nu zit
Nog 1 maandje geduld en hopen dat het wat minder warm is dan.
Grt
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Bellebouche wo jul 30, 2008 7:10 pm
de eerste is binnen De andere vissen zullen hopelijk nu wel volgen
Proficiat Kurt
Dario Beerten
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 38 Woonplaats : Wilrijk Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen... Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Bellebouche wo jul 30, 2008 9:53 pm
Nieuwe Update!
Zors gisteren nacht 2 vissen weten vangen, een van 10,8kg en weer een mooie dertiger van 16,6kg.
Het is er nog altijd broeiend heet. Hopelijk morgen nog meer goed nieuws!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche wo jul 30, 2008 10:04 pm
Well don Jeffery, dat zijn toch al 2 mooie vissen maatje
heb deze avond ook een sms gekregen van hem, hij wist me te vertellen dat de betere vissen uit dieper water komen!!
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Bellebouche do jul 31, 2008 5:51 am
Blackwater schreef:
Well don Jeffery, dat zijn toch al 2 mooie vissen maatje
heb deze avond ook een sms gekregen van hem, hij wist me te vertellen dat de betere vissen uit dieper water komen!!
Waarschijnlijk meer in het midden dan, dichter tegen de greppel die onder water ligt waarschijnlijk!!
Anyway mooi gevist al, ben benieuwd voor de fotokes...
Grt
Dario Beerten
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 38 Woonplaats : Wilrijk Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen... Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Bellebouche do jul 31, 2008 5:30 pm
Nieuwe Update Bellebouche!
Zors heeft gisteren avond nog 2 wippers kunnen vangen. En deze nacht heeft hij nog er nog een van 15,5kg gevangen.
'Miljaar waar blijven die grote varkens!' (zijn woorden) Morgen mss?...
Tom Daelemans
Onderwerp: Re: Bellebouche do jul 31, 2008 6:19 pm
Bwa zijn vangsten zijn misschien niet super maar hij heeft toch al 3 a 4 schone vissen en tis nu ni da ge daar 500€ moet dokken voor een weekske he... Hopelijk voor hem komt er nog een mooie 20 kilo uit!!!
We duimen nog iets harder !!!
Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche do jul 31, 2008 11:27 pm
Nog 2 nachten alles kan nog he, maar toch al goe gevist (al zijn het niet de grootste).
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Bellebouche do jul 31, 2008 11:28 pm
Net bericht gekregen van een supervangst van Zors!!!! Way to go Mate. Ik laat de eer van het gewicht mee te delen aan Dario over. Grtz.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche do jul 31, 2008 11:30 pm
Ik zij het net nog ze, en het komt al uit (en nee heb geen sms gekregen). Well don mate
Tom Daelemans
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 01, 2008 5:30 am
Super!!!
Ben benieuwd naar het gewicht!
Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 01, 2008 8:34 am
Ja he, ik weet ze ondertussen ook al maar ik verklap niets Dario krijgt de eer (hij heeft het zo mooi gedaan dus), kan wel nog zeggen dat het deze nacht niet bij één vis is gebleven
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 01, 2008 11:03 am
De biggen zijn er dan toch aant uit komen. Proficiat, ben benieuwt naar het gewicht.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 01, 2008 11:14 am
En wie weet wat de laatste nacht nog op de kant brengt, ik duim alvast voor men maatje!! Tis je van harte gegunt Jeffery
Dario Beerten
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 01, 2008 2:06 pm
Rarara, wat waren de vangsten, en de gewichten... Merci da ik het mag meedelen manne
Hier komt ie dan
Dario Beerten
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 01, 2008 2:15 pm
Nieuwe Update Bellebouche!!!
Zors heeft gisteren een super nacht gehad. Hij heeft zijn PB verbroken! Een karper van 22,8kg kwam in het net. Als toetje heeft hij nadien nog een schone vis van 17,5kg gevangen.
Ben versleten van het weinig slapen maar wel SUPERCONTENT ! (zijn woorden) Laatste nacht komt eraan, misschien wordt deze nog beter...
Kevin Richez
Aantal berichten : 202 Leeftijd : 41 Woonplaats : wervik Hobby’s : vissen en vogelen Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 01, 2008 2:20 pm
hoh, wat had ik graag in zijn schoenen gestaan. om jaloers van te worden.
grts kevin.
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 01, 2008 2:24 pm
Sjiek sjiek. Zors z'n inspanningen worden beloond. En wie weet, nog een verrassing deze nacht We duimen allemaal.
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 01, 2008 2:45 pm
shonuuuuuu, goe bezig de zors
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 01, 2008 3:34 pm
Die zijn sessie kan al niet meer stuk , en wat gaat deze nacht nog brengen ! Grtzz Benny
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 01, 2008 9:04 pm
Well don maatje met je PB, ben echt benieuwd naar de foto´s!! De laatste nacht kan mss nog wat extra speciaals op de mat brengen, go for it .....
Peter Bleyaert
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 01, 2008 9:22 pm
Heb de sjans dat ik al enkele foto's van de vissen heb mogen aanschouwen, het zijn stuk voor stuk mooie exemplaren!!! Nog eens een dikke proficiat Jeffie en succes voor je laatste nacht! Jeffrey gaat bij thuiskomst zelf de foto's posten wist hij mij te vertellen. Grtz. Peter.