Aantal berichten : 309 Leeftijd : 38 Woonplaats : Wilrijk Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen... Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Bellebouche za jul 26, 2008 9:31 pm
Ik heb vernomen dat Zors goed is aangekomen op Bellebouche! Hij heeft een week de tijd om de prachtige vissen te vangen die zich daar bevinden. Hier vind u een map van Bellebouche en zijn stekken. Zors zit om stek 00, naar verluid de topstek van het 100 hectare grote meer.
Vanaf vandaag volgt hier het 'Catch Report' van Bellebouche.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche za jul 26, 2008 9:34 pm
Ik zou zeggen Zors makker vang ze daar, van harte succes gewenst (we zullen het hier wel lezen).
Dario Beerten
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 38 Woonplaats : Wilrijk Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen... Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Bellebouche za jul 26, 2008 9:37 pm
Ik heb juist de eerste Update gehad! En de eerste vissen zijn al in het net geland ...
Zors heeft 2 kleine spiegeltjes kunnen vangen.
Dat is al een goede start. De nacht ziet er veelbelovend uit, en het is er prachtig weer. Morgen meer nieuws.
Kevin Richez
Aantal berichten : 202 Leeftijd : 41 Woonplaats : wervik Hobby’s : vissen en vogelen Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: Bellebouche za jul 26, 2008 9:54 pm
allé allemaal duimen voor zors daar. ik wens hem alvast veel sucses.
grts kevin ps: thanks aan dorio voor het verslag en de mooie presentatie
Dario Beerten
Onderwerp: Re: Bellebouche za jul 26, 2008 9:59 pm
No Problemo Kevin Sgraag gedaan.
Ik hoop da hij een van de gusten mag vangen die daar rondzwemmen. Als je nog wat meer info wilt over het water dan moet je de site maar eens bekijken.
Onderwerp: Re: Bellebouche za jul 26, 2008 10:32 pm
Shit da gaat daar snel nice one Zors well don, nu de gewichten nog omhoog en we zijn vertroken!!!
Dario Beerten
Onderwerp: Re: Bellebouche zo jul 27, 2008 8:14 pm
Nieuwe Update! En de eerste vissen zijn al in het net geland ...
Zors heeft 1 kleintje weten vangen.
Zijn eerste nacht zit erop, maar hij had niks opgebracht. Het was er vandaag broeiend heet, en het water heeft een temperatuur van boven de 20°. Maar hij is er toch in geslaagd om een wipper te kunnen vangen tegen de avond. De grotere beren wachten waarschijnlijk op wat afkoeling...
Morgen weer meer nieuws.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche zo jul 27, 2008 8:25 pm
Dat zijn er dus al 3 (wippers) voor hem, tja da weer is niet bepaald super voor karper te vangen!! Kwens hem toch succes de komende dagen. Maar tweer word er niet kouder op 30° voor de komende dagen .......
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Bellebouche zo jul 27, 2008 8:34 pm
Blackwater schreef:
Dat zijn er dus al 3 (wippers) voor hem, tja da weer is niet bepaald super voor karper te vangen!! Kwens hem toch succes de komende dagen. Maar tweer word er niet kouder op 30° voor de komende dagen .......
Hopelijk komen er beren tevoorschijn. Ze zitten er en Zors zit op de ideale stek, als ik hem was zou ik overdag minstens 1 lijn aan de lelievelden aan de achterkant leggen in een open gat. Zijn plaatsen bij van maar 80cm enzo...
Grt
ps: C'mon Zors, we duimen hier he man
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche zo jul 27, 2008 9:28 pm
hup hup hup Zors!!!!!
Dario Beerten
Onderwerp: Re: Bellebouche ma jul 28, 2008 7:00 pm
Nieuwe Update!
Zors heeft vorige nacht 5 kleintje weten vangen, en eentje gelost.
Het waren wel allemaal kleintjes, maar iedereen is er slecht aan het vangen door de extreme hitte. Er is nu wel heel veel wind opgekomen, dus duimen maar ... Meer nieuws morgen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche ma jul 28, 2008 8:57 pm
Wippers wippers en nog is wippers, denk dat Zors zen trip wel iets anders had voorgesteld Maar toch beter dan blanken denk ik persoonlijk, de big komt nog wel hoop ik voor hem!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche ma jul 28, 2008 9:58 pm
Inderdaad, voorlopig is het dan maar beter zo, met enkele kleintjes te vangen ipv een volledige blank...
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 8:47 am
Hij heeft ook nog ff tijd he, als het wa minder warm zou worden zou het wel eens kunnen da hij nog super begint te vangen. 1 dag kan daar je vakantie maken hoor...
Fingers crossed
Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 9:20 am
Idd fingers crossed! Maar op minder warm weer gaan we niet moeten rekennen vrees ik, tot Zaterdag is daar heet 29° tot 31° met af en toe een onweer vooral op vrijdag veel kans .....
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 10:13 am
laat ons hopen dat hij toch naar huis komt met een big daarvoor gaan de meeste toch naar france of niet!!!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 10:21 am
discovery schreef:
laat ons hopen dat hij toch naar huis komt met een big daarvoor gaan de meeste toch naar france of niet!!!!!
Normaal gezien wel he ......
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 11:24 am
Regio westhoek is terug van een fish-inn daar, als ik mij niet vergis 3 veertigers en een massa dertigers, top was 24.9 kg. Het was een zeer leuke fish inn heb ik vernomen
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 12:55 pm
Als hij kan vissen tot zaterdag kan dat onweer misschien een mooie afsluiter bezorgen. En als donderslag bij heldere hemel zijn tripje tot een succes maken Alvast een dikke duim gewenst.
Gtrz Kurt
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 6:35 pm
mischien moet hij is proberen met twee 25mm onder elkaar.
Ik heb er ook eens een week niks anders dan wippers (gemiddeld 4 per nacht) zitten vangen de voorlaatste nacht was ik dat kotsmoe en had ik 2 25mm's aan de hair gehangen de nacht erop nog ene kunnen vangen van 19,2 kg en geen wippers meer. Als iemand het nu wilt doorspelen aan Zors kan hij het mischien is proberen
Dario Beerten
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 6:41 pm
Is doorgegeven wim
Tom Daelemans
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 7:10 pm
Rechtstreekse verbinding met het forum :-)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 7:24 pm
ik heb daar met 50 - 60 mm gevist en steenhard
Dario Beerten
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 7:45 pm
DaTom1980 schreef:
Rechtstreekse verbinding met het forum :-)
Da scheelt ni veel Alle info is welkom e... Hij vis momenteel met 30mm bollen.
Dario Beerten
Onderwerp: Re: Bellebouche di jul 29, 2008 7:52 pm
Nieuwe Update!
Zors gisteren avond zij eerste dertiger gevangen, hij woog 16,9kg.
Het onweer gisteren heeft blijkbaar geholpen... Hopelijk volgen er nog wat grotere vissen . Meer nieuws morgen.
Laatst aangepast door Dario op wo jul 30, 2008 9:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt