Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: water in de buurt van Essen ma dec 10, 2012 5:51 am
Wegens een nakende stadsvlucht gaan wij meer dan waarschijnlijk in Wildert (Essen) wonen. Heel mooi stuk grond, maar heel weinig viswater in de onmiddellijke omgeving Iemand die tips heeft, eventueel over de grens in nl ?
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: water in de buurt van Essen ma dec 10, 2012 9:58 pm
Al eens met Google gekeken? Geen wateren in de buurt... Je gaat me niet vertellen dat er op geen een van die wateren gevist mag worden??
En op 36km van uw toekomstig dorp, liggen er enkele VBK-wateren...en wat je onderweg niet tegenkomt... Je hebt het beter voor dan onze streken...
Grtzzz
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: water in de buurt van Essen di dec 11, 2012 6:21 am
Wel zors, die wateren vlak in de buurt is allemaal natuurreservaat, kalmthoutse heide, schietvelden en dus niet bevisbaar, verboden of ondiepe vennen... Kanalen zijn er niet in de buurt, 36 km vind ik al ver om een dagsessie van een uur of 8 te doen Kanten van brecht en rijkevorsel ligt wel wat, een paar knappe putten waar ik vroeger vaak gevist heb, oa de volharding. Minderhout, e10 brasschaat en muisbroek zijn ook gekende opties... Ik ben erg benieuwd naar de kleiputten vbk, zaterdag sowiezo meer over te weten komen. Toen ik vroeger nog veel naar de buren reed , :-) zag ik daar ook veel water liggen (breda, roosendaal, tilburg).
Erg he, karpervissen een invloed laten hebben bij een verhuis