Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

water in de buurt van Essen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Steve Maes

Steve Maes

Man Aantal berichten : 297
Leeftijd : 48
Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium
Registration date : 16-08-08

water in de buurt van Essen Empty
BerichtOnderwerp: water in de buurt van Essen   water in de buurt van Essen Icon_minitimema dec 10, 2012 5:51 am

Wegens een nakende stadsvlucht gaan wij meer dan waarschijnlijk in Wildert (Essen) wonen.
Heel mooi stuk grond, maar heel weinig viswater in de onmiddellijke omgeving Crying or Very sad
Iemand die tips heeft, eventueel over de grens in nl ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: water in de buurt van Essen   water in de buurt van Essen Icon_minitimema dec 10, 2012 9:58 pm

Al eens met Google gekeken? Geen wateren in de buurt... Shocked
Je gaat me niet vertellen dat er op geen een van die wateren gevist mag worden??

En op 36km van uw toekomstig dorp, liggen er enkele VBK-wateren...en wat je onderweg niet tegenkomt...
Je hebt het beter voor dan onze streken... Razz

Grtzzz
Steve Maes

Steve Maes

Man Aantal berichten : 297
Leeftijd : 48
Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium
Registration date : 16-08-08

BerichtOnderwerp: Re: water in de buurt van Essen   water in de buurt van Essen Icon_minitimedi dec 11, 2012 6:21 am

Wel zors, die wateren vlak in de buurt is allemaal natuurreservaat, kalmthoutse heide, schietvelden en dus niet bevisbaar, verboden of ondiepe vennen...
Kanalen zijn er niet in de buurt, 36 km vind ik al ver om een dagsessie van een uur of 8 te doen Shocked
Kanten van brecht en rijkevorsel ligt wel wat, een paar knappe putten waar ik vroeger vaak gevist heb, oa de volharding. Minderhout, e10 brasschaat en muisbroek zijn ook gekende opties...
Ik ben erg benieuwd naar de kleiputten vbk, zaterdag sowiezo meer over te weten komen.
Toen ik vroeger nog veel naar de buren reed Cool , :-) zag ik daar ook veel water liggen (breda, roosendaal, tilburg).

Erg he, karpervissen een invloed laten hebben bij een verhuis Very Happy
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: water in de buurt van Essen   water in de buurt van Essen Icon_minitime

water in de buurt van Essen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dead Carp on KK 9-10
» water in kieldrecht?
» monster op het water.
» Welk water???

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Waar Vissen? :: Belgié-