Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: monster op het water. vr jul 17, 2009 4:50 pm
bij ons op de put gaat er een verhaal de ronde over iets wat ze niet kunnen vangen. ze krijgen een trage run en dat beest legt hem stil op de bodem,ze kunnen het beest niet drillen. als hij verder zwemt trek hij hun boel kapot. dit is al de tweede keer dat ik dat op een water heb gehoord. een karper kan dit niet zijn ben ik zeker van.ze vangen karpers van 40 kg. dus wat zou dit kunnen zijn ik dacht aan een meerval,maar dat kan niet zeggen ze want dat zit er niet op. heeft er iemand ook al zo een verhaal gehoord op jullie water??????
Gast Gast
Onderwerp: Re: monster op het water. vr jul 17, 2009 4:56 pm
ne duiker ?
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: monster op het water. vr jul 17, 2009 5:14 pm
man,man,man!!!kapotlachen....... !!!Ik ken desbetreffende personen en weet genoeg!!!!!Amen aan mezelf !!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: monster op het water. vr jul 17, 2009 5:20 pm
Misschien is het monster van Lochness terug ?
Mvg waldo
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: monster op het water. vr jul 17, 2009 5:28 pm
waldo schreef:
Misschien is het monster van Lochness terug ?
Mvg waldo
Euhm zou me verwonderen,kheb hem vorige week nog gehad op een ander water!!Gevangen met keiharde 50 mm bollie met een vleugje robinred!!Inderdaad,trage run en blijven liggen.....(help o help)!!!Nu ik eraan denk,kmoet het nog vermelden bij de vangsten hier,foto's op aanvraag!!!
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: monster op het water. vr jul 17, 2009 5:29 pm
ja bart ge kent ze hé. mss ga jij het ook nog meemaken????
bart polyn
Onderwerp: Re: monster op het water. vr jul 17, 2009 5:33 pm
Onderwerp: Re: monster op het water. vr jul 17, 2009 6:52 pm
Verdoeme was er wel mijne u-boot aan het testen he Grt
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: monster op het water. vr jul 17, 2009 8:04 pm
jerry1974 schreef:
Verdoeme was er wel mijne u-boot aan het testen he Grt
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: monster op het water. za jul 18, 2009 6:26 am
zulke verhalen komen op elk putje voor..................denk eerder aan een zeeeeer logge en met obesitas aangetaste zeemeermin.. vangen die handel !!! groetjes marco
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: monster op het water. za jul 18, 2009 6:40 am
Vroeger was er op elke fatsoenlijke put wel zo een verhaal. Dat hield de spanning er in. Tegenwoordig is de magie en spanning er wat af. Elk bestand staat op kaart. Vroeger had je een water bij ons in de buurt waar ook zo iets zwom. Ik heb het er ook ooit eens aangehad en het was niet te stoppen. Ik weet van 2 maten dat ze dat ook hebben meegemaakt. Gewoon niet te houden. En dat op een water van max 1,5 meter diep. Weird. We weten nog altijd niet wat het is. Ik wil het ook niet weten. Laat me maar lekker gissen. Het monster van de Zille!
bart polyn
Onderwerp: Re: monster op het water. za jul 18, 2009 6:41 am
Inderdaad,maar kzal jullie anders eens voorstellen aan deze personen die op het betreffende water dit verhaal rondverspreiden!!!Ze hebben trouwens nog vaststellingen gedaan dit jaar : -Een karper van een 10 tal kg eet 5 boilies en hij zit dik!! -Een karper kan geen boilies boven de 25 mm kraken!! En ik kan zo maar door gaan,in het begin kan je er wel eens mee lachen,maar om den duur...............pfffffffffffffffffffffffffffffff !!!!!
Onderwerp: Re: monster op het water. za jul 18, 2009 8:53 am
En als ze een wasmachine tegenkomen zuigen ze zich eraan vast enzo Pas op , ge moogt niet lachen met die mannen want die menen dat he Grt
bart polyn
Onderwerp: Re: monster op het water. za jul 18, 2009 4:54 pm
jerry1974 schreef:
En als ze een wasmachine tegenkomen zuigen ze zich eraan vast enzo Pas op , ge moogt niet lachen met die mannen want die menen dat he Grt
Innderdaad Jerry ge slaat de nagel op de kop!!!!!Ze menen het inderdaad echt.... !!
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: monster op het water. za jul 18, 2009 8:55 pm
jerry1974 schreef:
hahahaha nice one
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: monster op het water. zo jul 19, 2009 9:56 am
Jip gasten,...... Zwanzers en neklullers kom je overal tegen en in alle soorten en maten. Gewoon geen aandacht aan schenken, ze zijn zelfs het praten niet waard. Ik denk er dan gewoon hetmijne van, verder laat ik zulks met rust......... Greetz