Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

het gebruik van plastic

Ga naar beneden 
+3
Dario Beerten
Wesley Mast
vanderzanden wim
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kris Vanmechelen

Kris Vanmechelen

Man Aantal berichten : 183
Leeftijd : 39
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 31-03-08

het gebruik van plastic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het gebruik van plastic   het gebruik van plastic - Pagina 2 Icon_minitimema jul 28, 2008 7:03 pm

den bever idd , en bij karpercenter weet ik da ze de plastic baits van solar hebben , die everlasting hookbaits dus maar enterprise ofzo heb ik er nog ni gezien ...

Mvg Kris
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: het gebruik van plastic   het gebruik van plastic - Pagina 2 Icon_minitimema jul 28, 2008 9:54 pm

vandaag nog een setje maggots red gekocht se. Cool
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: het gebruik van plastic   het gebruik van plastic - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 29, 2008 11:06 am

Ikzelf heb de nepmais, maggots en glowcorn in mijn bezit. Allemaal al uitgetest op 3 verschillende waters (en echt wel veel getest), maar het heeft mijn vangsten geen meerwaarde gegeven. Enkel de glowcorn was mss een extra meerwaarde gedurende de winter. Maar echt ervan overtuigd ben ik niet. Nu weet ik wel dat nick helleur en frank warwick destijds op een voordracht ook zo te spreken waren over dit nepaas en wrs heel engeland wel, maar ik ben dus nog steeds niet overtuigd.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: het gebruik van plastic   het gebruik van plastic - Pagina 2 Icon_minitime

het gebruik van plastic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» plastic
» Hooked on plastic
» onveilig gebruik
» het gebruik van marker float
» Gebruik type haak en waarom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum