Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: voorslag knoop? zo mei 13, 2012 10:22 am
Kristof Sinnesael schreef:
Wat een naam voor een knoop... Wat is er daar anders aan dan een allbrightknoop, behoudesn dan dat er langs één zijde minder wikkelingen worden gelegd...? grtz Kristof
Haha Chiepe, je bent niet aan dienen Luc hé VBK meetings was epic en terechte reactie van u!
Ik gebruik de knoop die ze tonen in de gratis Korda DVD, kan niet simpeler en is een zeer kleine knoop.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: voorslag knoop? zo mei 13, 2012 11:02 am
ik blijf bij de dubbel bloed knoop of beter bekent als dubbel grinner knot .... gebruik deze altijd (indien nodig) en heb er 100% vertrouwen in (betrouwbaar en sterke knoop)
Geert De Vooght
Aantal berichten : 61 Leeftijd : 50 Woonplaats : torhout Hobby’s : vissen Registration date : 21-10-09
Onderwerp: Re: voorslag knoop? zo mei 13, 2012 12:56 pm
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: voorslag knoop? zo mei 13, 2012 8:43 pm
Kristof Sinnesael schreef:
Wat een naam voor een knoop... Wat is er daar anders aan dan een allbrightknoop, behoudesn dan dat er langs één zijde minder wikkelingen worden gelegd...? grtz Kristof
Idd Chiepe en De Baets 't zal nooit wa worden zeker . Voor mij maakt t nie uit, knoop ben k heel tevreden over. Grtz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: voorslag knoop? ma mei 14, 2012 8:26 am
Voor mij ook de Mahin knoop voor voorslagen, en de Allbright knoop als ik combi-rigs maak uit 2 verschillende materialen.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: voorslag knoop? ma mei 14, 2012 5:18 pm
Ik gebruik ook die "Luc De Baets" knoop. Die is vooral zeer interessant omdat de twee restjes draad, langs dezelfde kant uitkomen, en niet belemmeren tijdens de worp.
Grtzz
kenny vernieuwe
Aantal berichten : 14 Leeftijd : 36 Woonplaats : roeselare Hobby’s : karpervissen Registration date : 31-01-12
Onderwerp: Re: voorslag knoop? ma mei 14, 2012 6:46 pm
ik gebruik de albright knoop en deze heeft mij nog nooit in de steek gelaten!
Jurgen De Vos
Aantal berichten : 47 Leeftijd : 48 Woonplaats : iddergem Hobby’s : vissen, voetballen Registration date : 15-03-10
Onderwerp: Re: voorslag knoop? ma mei 14, 2012 6:46 pm
merci allemaal .
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: voorslag knoop? di mei 15, 2012 4:37 pm
Ik heb de knopen vandaag eens getest, geknoopt ! Ze vallen best mee ook tijdens het werpen met een voorslag. Mijn voorkeur gaat echter uit naar de mahinknoop. Vlot te leggen, sterk en weinig weerstand tijdens het werpen !!