Onderwerp: wie helpt even hakken aan de knoop?? za mei 01, 2010 3:30 pm
hey salooners,
ik ben aan nieuwe kwaliteit toe! en dit in de contekst rodpod... nu ik ben reeds weken aan het wikken en wegen tussen 2 pod's namelijk de solar worldwide of een globetrotter?? wat denken jullie?
grtz jan
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: wie helpt even hakken aan de knoop?? za mei 01, 2010 3:56 pm
Globetrotter maken ze bij mijn weten ni(meer) makker. (of het moest zijn dat ze terug in produktie zijn genomen?!) Ikzelf heb een Worldwide en dik content van !
cheers Wes (De Lange)
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: wie helpt even hakken aan de knoop?? za mei 01, 2010 4:04 pm
Ik heb ze beide.
Maar als ik echt moet kiezen neem ik mijn world wide pod. Die is stukken kleiner in transport. Mijn vismaat kon het niet geloven dat deze rod pod in mijn tas kon.
Het grote voordeel is dat de pootjes perfect regelbaar zijn.
(sluikreclame) Op de opendeurdag is er een speciale prijs voorzien voor de world wide pod...
Grtz
Kim
Gast Gast
Onderwerp: Re: wie helpt even hakken aan de knoop?? za mei 01, 2010 4:06 pm
één woord matrix patriod pod!!! (tzijn eigenlijk 3 worden) ook weer te koop bij hengelsport De Poorter
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: wie helpt even hakken aan de knoop?? za mei 01, 2010 6:11 pm
heb de world wide gehad en is super maar de matrix is nog veel beter en ongeveer dezelfde prijs(vis nu met de matrix )
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: wie helpt even hakken aan de knoop?? za mei 01, 2010 6:12 pm
Als ik zou moeten kiezen tss de worldwide en de GTT kies ik voor de laatste... Patriot pod van matrix heb ik zelf ook en dik content van!!!
Grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: wie helpt even hakken aan de knoop?? za mei 01, 2010 8:41 pm
Wesley Mast schreef:
Globetrotter maken ze bij mijn weten ni(meer) makker. (of het moest zijn dat ze terug in produktie zijn genomen?!) Ikzelf heb een Worldwide en dik content van !
cheers Wes (De Lange)
globetrotter maken ze idd niet meer maar ze zijn nog te vinden... duidelijk veel lof over de worldwide tzal dan deze worden hé...
kim op mij kan je rekenen de prijs is dik in orde juist die f****** buzzerbars hé das toch wel heel veel geld mja...
grtz jan
Filip Van Herreweghe
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 48 Woonplaats : Oostende Hobby’s : Vissen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: wie helpt even hakken aan de knoop?? za mei 01, 2010 10:32 pm
Worldwide zal wel goed zijn, maar ik heb het meer voor het model rodpod zoals oa Proline die op de markt brengt. Die van mij is er ene van Starbaits en staat werkelijk als een huis. Vrij compact weg te bergen ook. Als je dat wil, mag je 'm eens komen bekijken, Jan.
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: wie helpt even hakken aan de knoop?? zo mei 02, 2010 12:01 pm
@ spiegel. We hebben nog buzzerbars die goedkoper zijn en er ook tussen passen. Ik zou eens moeten kijken maar ik dacht €50 voor 2
Grtz
Kim
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: wie helpt even hakken aan de knoop?? zo mei 02, 2010 3:59 pm
als je voor de worldwide gaat zou ik toch opteren voor de solar buzz bars , heb de mijn al meer dan 15 jaar en das dus topkwaliteit , je gaat wa meer betalen maar zal veel langer meegaan
Gast Gast
Onderwerp: Re: wie helpt even hakken aan de knoop?? zo mei 02, 2010 5:13 pm
solar buzzers worden het zeker hoor begrijp me niet verkeerd, vind ze enkel duur! daarom ga ik ook voor solar: kwaliteit!
mvg jan
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: wie helpt even hakken aan de knoop?? zo mei 02, 2010 5:21 pm
De laatste twee jaar bood solar de worldwide compleet met buzzerbars, hangers en adjustable rodrests aan op de vbk meeting in temse, aan een spotprijs. Maar zolang zal je niet kunnen wachten vermoed ik. Heb hem zelf ook en zeer tevreden van.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: wie helpt even hakken aan de knoop??