Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: welke knoop? wo okt 14, 2009 12:16 pm
helleuuuw the lads.. a vraagsken,please.. welke knoop gebruikt get best,alsge ne leader,met een lus(dus aan de leader is wederzijds een lus),aan een hoofdlijn wilt knopen kvraagda omdat soms,da durft eens te'knappen' bij het aantrekken pertang doennek da awa speeksel aan,ma toch.. anyway,1 ding is zeker..khad a nieuw rolleken draad ultima powercarp of zoiets...en da brak altijd af da moennek nooit meer hebben,en kinken nie normaal...dikken bucht... maar,ik wijk af...welke knoop raden jullie mij aan,please? thanx!! grtzzzzz
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: welke knoop? wo okt 14, 2009 12:41 pm
Den Belly schreef:
helleuuuw the lads.. a vraagsken,please.. welke knoop gebruikt get best,alsge ne leader,met een lus(dus aan de leader is wederzijds een lus),aan een hoofdlijn wilt knopen kvraagda omdat soms,da durft eens te'knappen' bij het aantrekken pertang doennek da awa speeksel aan,ma toch.. anyway,1 ding is zeker..khad a nieuw rolleken draad ultima powercarp of zoiets...en da brak altijd af da moennek nooit meer hebben,en kinken nie normaal...dikken bucht... maar,ik wijk af...welke knoop raden jullie mij aan,please? thanx!! grtzzzzz
Straf, bij mij knoopt die ultima super en breekt nooit... Kinken nog nooit last mee gehad...
Grtzz
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: welke knoop? wo okt 14, 2009 12:50 pm
DaTom1980 schreef:
Den Belly schreef:
Straf, bij mij knoopt die ultima super en breekt nooit... Kinken nog nooit last mee gehad...
Grtzz
Yep Tom..ksnappet uk niet .. kmoen wel zeggen,kheb er 1 sessie meegedaan met de voerboot...kinken,man,nie normaal,nochtans goe opgespoeld...en dan hebtge natuurlijk er geen vertrouwen meer in.. da afknakken,kan aan mij wel liggen,daarmee vraagek da ier isj grtzzzzz
Kris Vanmechelen
Aantal berichten : 183 Leeftijd : 39 Woonplaats : Eernegem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 31-03-08
Onderwerp: Re: welke knoop? wo okt 14, 2009 1:35 pm
hey belly, ne palomar knoop
ge pakt uwen draad dubbel, steekt hem door de lus van uw leader, legt een bovenhands knoopke in uwen draad boven, met de draad die ge dubbel gepakt hebt, en dan steekt ge uwen leader door uwen draad die ge dubbel gepakt hebt, beetje aantrekken, speeksel erop en stevig vast trekken, komt nooit meer los
mss moeilijk uitgelegt zo maar gewoon eens op google, palomar en dan vind ge vast wel wa demonstraties ervan
Mvg Kris
Gast Gast
Onderwerp: Re: welke knoop? wo okt 14, 2009 1:42 pm
de Palomar Knoop
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: welke knoop? wo okt 14, 2009 1:44 pm
Ik gebruik de palomar al dik 20 jaar. Er is in mijn ogen geen betere verbindingsknoop!
Gast Gast
Onderwerp: Re: welke knoop? wo okt 14, 2009 1:46 pm
idd als ge heb goed legt, is da den beste knoop die er is, en oh zo simpel ...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: welke knoop? wo okt 14, 2009 4:55 pm
Vind dat ook een super-knoopje...nog nooit miserie mee gehad!
Grtzzzzzzzz
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: welke knoop? do okt 15, 2009 6:31 am
Tthank you very much indeed...the lads!! grtzzzzzz
Tony Bollen
Aantal berichten : 69 Leeftijd : 50 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : carpfishing Registration date : 23-04-11
Onderwerp: Re: welke knoop? zo nov 06, 2011 8:43 am
geef mij maar de pallomar knoop met zijn 90procent voormij de sterkste knoop dat er is