Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: Gone fishing ... zo aug 12, 2012 11:37 am
deze is ook weg,nachtje doen
joris peelman
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 40 Woonplaats : Uitbergen Hobby’s : vissen en ballooning Registration date : 11-08-08
Onderwerp: Re: Gone fishing ... di aug 14, 2012 1:22 pm
Tijdens mijn middag pauze een paar dikke vissen zien azen aan het oppervlak. Binnen een half uur zit het werk erop, dan wordt het brood en brokken gaan halen, en of we go!
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: Gone fishing ... wo aug 15, 2012 12:49 pm
vanacht terug weg se
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone fishing ... do sep 06, 2012 11:20 am
Nog 1 nachtje werken en dan morgen weg naar centraal Frankrijk voor 8 dagen. Heb na de vangst van mijn nieuw PB eind juli nie meer gevist, dus kriebelt het weer serieus!
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Hier ook nog een nachtje doen, tis er het weer voor. Alhoewel ik woensdag ook dacht dat het perfecte condities waren en toen maar 1 vis gezien. Hopen dat er nu een najaarsbak op de kant komt
davy bettens
Aantal berichten : 107 Leeftijd : 36 Woonplaats : vlaanderen Hobby’s : karpervissen- En naar de vrouwen loeren ;) Registration date : 22-01-12
Succes Ronny! Als ik tijd heb dan kom ik eens zien ginder.
Ikzelf ben binnen 2 weken weg voor 4 dagen UK voor een combinatie van werk en plezier. Eerst een teamcasting met een nieuwe Century én Harrison blank, en daarna 2 nachtjes vissen.
Daarna ga ik toch nog eens starten in Belgie ook denk ik, want kheb hier nie meer gevist sinds eind juli en 't begint echt wel te kriebelen!
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Gone fishing ... zo okt 28, 2012 4:47 am
Ben er mee weg tot na de middag, uurke vroeger licht moet van geprofiteerd worden