Even een selectie maken tussen de verschillende leveranciers , het winkelwagentje vullen en betalen .
Veel plezier ermee , hopelijk krijg je hiervan geen slapeloze nachten , droom zacht.
Grtz , Sun.
Jo Wuyts
Aantal berichten : 77 Leeftijd : 52 Woonplaats : Menen Hobby’s : vissen Registration date : 02-12-11
Onderwerp: Re: avid hq tent di dec 06, 2011 7:10 am
Chiepe schreef:
Yep, da's ook mn keuze geworden, maar dan de HQ EURO... Was het echt kotsbeu om 's winters al om 17.00h in mn bed te moeten liggen tot 09.00h 's morgens... 16 uur aan één stuk ... of tijdens drie dagen regen niet uit mn bedchair te kunnen komen... Met de HQ Euro heb ik nu ruimte zat... whoop whoop Chiepe
Wat verandert dat aan het feit dat je dan ook nog om 17h je bed inmoet da je nu meer ruimte hebt??
Jo Wuyts
Aantal berichten : 77 Leeftijd : 52 Woonplaats : Menen Hobby’s : vissen Registration date : 02-12-11
Onderwerp: Re: avid hq tent di dec 06, 2011 7:22 am
Maar alle gekheid op een stokje... Met welke kwaliteit zijn deze tenten te vergelijken? Ben nog maar van vorig jaar terug begonnen met vissen na een 'winterslaapje' van 7 jaar en merk dat er redelijk veel merken zijn bijgekomen. Welke merken zijn evenredig van kwaliteit zoals van het merk Aqua van de eerste lichting die nog gemaakt werd in England?
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: avid hq tent di dec 06, 2011 9:02 am
sun thx,heb daar al naar gekeken mvg
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: avid hq tent di dec 06, 2011 10:51 am
Beetlejuice schreef:
Chiepe schreef:
Yep, da's ook mn keuze geworden, maar dan de HQ EURO... Was het echt kotsbeu om 's winters al om 17.00h in mn bed te moeten liggen tot 09.00h 's morgens... 16 uur aan één stuk ... of tijdens drie dagen regen niet uit mn bedchair te kunnen komen... Met de HQ Euro heb ik nu ruimte zat... whoop whoop Chiepe
Wat verandert dat aan het feit dat je dan ook nog om 17h je bed inmoet da je nu meer ruimte hebt??
Als je kijkt op internet zie je dat deze een ruime voortent heeft. Dus als het donker is, kan je gerust buiten zitten onder de tent. Of als het regent ook. Want dat is echt hatelijk hé als het regent, je kruipt in je bedchair en uit miserie slaap je een hele dag. Hatelijk. Daarmee kan je tenminste nog wat buiten zitten.
Maar op betaalwater is dat ideaal, maar openbaar, zijn er toch veel wateren waar het moeilijk wordt, ik verkies altijd kleine tentjes, ivm verkassen en zo.
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: avid hq tent di dec 06, 2011 6:16 pm
ben ook nog opzoek naar een bivvy, zou het bij deze niet binnen regenen bij slagregen, er is geen boog voorstuk zie ik. Denk dat men voorkeur bij de fox exlipse ligt.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: avid hq tent di dec 06, 2011 6:33 pm
ik blijf erbij Aqua of trakker geen andere tent/bivvy (misschien wat meer geld, maar zijn kwalitatief toch het neusje van de zalm) en dus volgens mij (dit is persoonlijk) een beter koop!!
maar bij deze doet/koopt iedereen wat hij wil natuurlijk
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: avid hq tent wo dec 07, 2011 2:46 pm
Heb de avid nu een klein seizoen en het is gewoon mijn beste aankoop ooit op tentgebied ! Minpunten, ze is klein en laag, maar daartegenover staat dat ze ECHT waterdicht is en 100% CONDENSVRIJ, een aanrader dus. Hoe de grote tent zich gedraagt weet ik niet, maar ik vermoed dat de sterke punten van mijn tent ook van kracht zijn op de grote joekel :-)
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: avid hq tent wo dec 07, 2011 10:31 pm
idd de groote binnenin daar was ik al wa bang voor,heb ze zien staan laatst in de winkel iemand een idee waar je trakker kan vinden,misschien toch gaan voor de armo mk2 mvg
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: avid hq tent do dec 08, 2011 6:38 am
bij de koninck, bever en mischien de poorter
ben vermoesen
Onderwerp: Re: avid hq tent do dec 08, 2011 5:36 pm
thx fox
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: avid hq tent do dec 08, 2011 6:32 pm
en wat vinden jullie van de fox eclipse? Model trekt toch enorm op de MKII
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: avid hq tent do dec 08, 2011 6:43 pm
karpersky schreef:
en wat vinden jullie van de fox eclipse? Model trekt toch enorm op de MKII
Al paar gevallengehoord van lekkage problemen met deze
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Ik blijf ook bij Trakker al enkele jaren. Ik gebruik nu al een dik half jaar de nieuwe Tempest en ik ben er echt van onder de indruk! Kheb nog geen enkele tent gehad die steviger staat en zo snel opstaat en afgbroken wordt als de Tempest. Licht in gewicht, wat handig is bij transport. Te gebruiken in alle situaties ook. Korte sessies zonder de front, langere sessie met de front erin, en extreem lange sessies met de extended skin erover. Veel geld als ge ze gewoon via de winkel moet kopen, maar zijn geld dubbel en dik waard vind ik persoonlijk.
Jo Wuyts
Onderwerp: Re: avid hq tent za dec 10, 2011 10:01 am
Ik heb de trakker pioneer ultra lite en ook heel kontent over (op die paar sessies dat ik er al mee gaan vissen ben...) Ik zoek nog een ruime tent voor met het vrouwtje volgend jaar terug naar frankrijk te trekken en denk dat het terug een Aqua wordt.