Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Avid HQ one men bivvy vr nov 23, 2012 2:36 pm
Al iemand ervaring hiermee, condens last??? is met een binnentent.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Avid HQ one men bivvy vr nov 23, 2012 11:36 pm
Ge zijt echt het noorden wa kwijt ivm een bivvy hé Tony?
Stopt uw hersenkronkels en schaf u een Trakker mk2 aan makker, en de zaak is opgelost. Wel de skin erbij nemen, want EENDER WELKE bivvy zonder skin of binnentent zal condensproblemen hebben.
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Avid HQ one men bivvy za nov 24, 2012 12:35 am
Robby ga de dwarsligger weer zijn maar heb niks van condens in mijn aqua m3
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: Avid HQ one men bivvy za nov 24, 2012 9:03 am
ja robby alles wat overwegen hé ... vind dat altijd zo een gedoe met ne extra skin, daarom zit ik met de avid in men kop deze is met een binnentent en vind het precies toch een mooie bivvy. Zou hem alleen is in het echt willen zien en dan moet ik naar carpcube in Brugge of wachten tot in zwolle.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Avid HQ one men bivvy za nov 24, 2012 12:30 pm
Wel de skin erbij nemen, want EENDER WELKE bivvy zonder skin of binnentent zal condensproblemen hebben. [/quote]
dat is inderdaad,de waarheid...
Tony van de merlen
Onderwerp: Re: Avid HQ one men bivvy za nov 24, 2012 3:34 pm
dus met de avid bivvy zit je niet nog is met een extra skin te kloten en te zeulen, is men gedachte...
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Avid HQ one men bivvy za nov 24, 2012 11:28 pm
Belly , ofwel ligt het aan mij maar mijn aqua m3 heeft niks qua condens( single skin)
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Avid HQ one men bivvy zo nov 25, 2012 9:18 am
Christoph dat zou de eerste single skin bivvy zijn die ik ken die NOOIT last heeft van condensvorming. Maar ik geloof u zeker op uw woord, dus heeft den Tony eindelijk gevonden wat hij zoekt!
Welk materiaal is de M3 Christoph? Dacht dat da ook Aquatexx was gelijk bij Trakker.
christoph segers
Onderwerp: Re: Avid HQ one men bivvy zo nov 25, 2012 9:23 am
Idd aquatex robby , en mag dood vallen als het niet waar is , no condens
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Avid HQ one men bivvy zo nov 25, 2012 9:39 am
Blijft maar ademen jongen, ik geloof u wel zene!
Ik zie net op de site van Aqua dat ze de zwaarste kwaliteit Aquatexx gebruiken, dus mogelijk gebruikt Trakker een iets lichtere kwaliteit Aquatexx.
Ik heb een mk1 en een mk2 Armo gehad, en gebruik nu een Tempest. Allemaal zijn ze van Aquatexx, en allemaal hadden/hebben ze last van middelmatige condensvorming. Zoals ik al zei gebruikt Trakker waarschijnlijk een iets lichtere Aquatexx kwaliteit.
christoph segers
Onderwerp: Re: Avid HQ one men bivvy zo nov 25, 2012 10:12 am
En we kunnen blijven in discussie gaan
Ik heb zelf de m3 en vindt er al verschil qua doek met de oude en nieuwe versie Heb ook de tempest en inderdaad ziet er iets lichter uit Mijn conclusie zijn beide toptenten gewoon , maar ga ni meer reageren hierop , kan moeilijk liegen als ik er zelf eentje heb waar ik ervaring mee heb he