Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 1-persoonstent

Ga naar beneden 
+5
Tom Daelemans
Bart Debosschere
Pol Geens
bart polyn
Peter Bleyaert
9 plaatsers
AuteurBericht
Peter Bleyaert

Peter Bleyaert


Man Aantal berichten : 262
Leeftijd : 55
Woonplaats : Veldegem
Hobby’s : Darts, Koi en .......tja
Registration date : 24-03-08

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimema feb 02, 2009 10:30 pm

Hallo iedereen,

ben aan het overwegen om mss een 1-persoonstent bij te kopen.
Graag had ik hier eens gehoord welke jullie mij zouden aanraden.
Grtz.

Piere.
Terug naar boven Ga naar beneden
bart polyn

bart polyn


Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heusden
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimema feb 02, 2009 10:38 pm

Ik heb me dit jaar de twin skin van jrc aangeschaft en ik moet zeggen heb er geen spijt van!!Denk dat ik ze een kleine 250 euro heb betaald!!Natuurlijk zullen er betere zijn als je het dubbele neerlegt!!Maar ik vind voor die prijs is het al de beste tent die ik gehad heb!!heb er al van fox en nash gehad in die prijsklasse en kmoe zeggen ze kunnen totaal niet tippen aan die jrc!!grtzzzzzzzzz bart
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimema feb 02, 2009 11:14 pm

hangt er van af hoeveel je eraan wil uitgeven en als dit voor korte of langere sessies is... ikzelf heb de jrc defender brolly met wrap heb daar iets van 125 euro voor betaald en ben daar echt enorm tevreden over! als ik je een merk van tent mag afraden is het zeker weten fox, kwalitatief zijn die er toch serieus op achteruit gegaan (slechte ervaring ermee gehad)

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Bleyaert

Peter Bleyaert


Man Aantal berichten : 262
Leeftijd : 55
Woonplaats : Veldegem
Hobby’s : Darts, Koi en .......tja
Registration date : 24-03-08

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimema feb 02, 2009 11:25 pm

Thnx voor de vlugge reacties mannen.
Heb een RH tent en een Fox, maar zijn beiden 2-persoonstenten, ben dus aan het kijken voor een iets kleinere, goeie kwaliteit en iets dat vlug opstaat.
Heb je jammergenoeg gelijk in Benjamin over Fox, heb de continental easy ... en das de eerste versie, hele goeie tent, maar heb al van anderen gehoord dat de nieuwere exemplaren belange dezelfde kwaliteit niet meer hebben.
Grtz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pol Geens

Pol Geens


Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Woonplaats : aan de Kempische Meren
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimema feb 02, 2009 11:36 pm

...
Ik gebruik zelf , als ik niet in mijn mobiel lig , de JRC STI-Brolly en de JRC Defender Brolly zou ook snel en zeer handig in gebruik zijn.

Ze kosten veel minder dan de grote merken.

Sun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart Debosschere

Bart Debosschere


Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 46
Woonplaats : Vlaanderen
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimema feb 02, 2009 11:50 pm

Nash viper,man ideaal voor korte sessie...
staat rap op en staat gelijk een huis
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom Daelemans

Tom Daelemans


Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 43
Woonplaats : In Tisselt aant water
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimedi feb 03, 2009 8:08 am

Ik heb de fox easydome, zeer zeer tevreden over!!

Grt
Terug naar boven Ga naar beneden
bart polyn

bart polyn


Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heusden
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimedi feb 03, 2009 9:13 am

Ik moet, eigenlijk niets meer hebben van Fox,buiten mss wat klein materiaal!!Vroeger hadden die qualiteit nu vind ik het niets meer waard,zeker niet ten overstaan van de andere merken welke wel voorruitgaan!!!grtzzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimedi feb 03, 2009 9:18 am

Peter volgens mij ben je best met een Aqua bivvy (of Trakker) maar ik persoonlijk zou voor Aqua gaan ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimedi feb 03, 2009 9:57 am

voila, denk 't ook.
Ne Aqua of Trakker zal je het meeste plezier gaan geven.
prijsbewuster zal de JRC zeker zijn ding doen.

Je moet ze zien en zelf beoordelen.
Heb nu ook goeie commentaren gehoord van die CHUB Cyfish tri-lite...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimedi feb 03, 2009 10:45 am

DaTom1980 schreef:
Ik heb de fox easydome, zeer zeer tevreden over!!

Grt

Idem dito. Eerst de fox eays dome en nu de fox euro easy dome. Geweldige tenten. Gewoon een oude 2de hands proberen te kopen. Ga je zeker geen spijt van hebben. Voor een 200euro heb je er wel één op kapaza of eender welke andere 2de hands site.

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimedi feb 03, 2009 5:28 pm

Ik heb al een jaar of 4 een 1-man Trakker Armadillo met Extended Winter Wrap. Stevig als een huis en geen druppel condensatie. Zijn geld dubbel en dik waard! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimedi feb 03, 2009 5:39 pm

Piere schreef:
Thnx voor de vlugge reacties mannen.
Heb een RH tent en een Fox, maar zijn beiden 2-persoonstenten, ben dus aan het kijken voor een iets kleinere, goeie kwaliteit en iets dat vlug opstaat.
Heb je jammergenoeg gelijk in Benjamin over Fox, heb de continental easy ... en das de eerste versie, hele goeie tent, maar heb al van anderen gehoord dat de nieuwere exemplaren belange dezelfde kwaliteit niet meer hebben.
Grtz.

ik heb tot 2 maal toe een nieuwe continental x gehad, als het regende kon ik me even goed buiten zetten nt normaal!

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Beelens Pascal

Beelens Pascal


Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 59
Woonplaats : GERAARDBSERGEN
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimedi feb 03, 2009 7:03 pm

veu korte sessiekes hebbek ne jrc sti-r(of str-i)+overwrap(wel ne overwrap nodig,i.v.met condens anders), is wree goe,zeer vlug opgezet,en oersterk.....en zeer prijslijk,was in promotie,zo een 250 euro tesamen(alé,dan toch)
grtzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
Gast
Gast




1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimewo feb 04, 2009 9:41 am

Benjamin schreef:
Piere schreef:
Thnx voor de vlugge reacties mannen.
Heb een RH tent en een Fox, maar zijn beiden 2-persoonstenten, ben dus aan het kijken voor een iets kleinere, goeie kwaliteit en iets dat vlug opstaat.
Heb je jammergenoeg gelijk in Benjamin over Fox, heb de continental easy ... en das de eerste versie, hele goeie tent, maar heb al van anderen gehoord dat de nieuwere exemplaren belange dezelfde kwaliteit niet meer hebben.
Grtz.

ik heb tot 2 maal toe een nieuwe continental x gehad, als het regende kon ik me even goed buiten zetten nt normaal!

grtz

Inderdaad, die nieuwere X of XS versies stellen geen klote voor. Daar heeft fox veel geld verloren de afgelopen jaren. En dat allemaal omda de 2de tentfirma in china het een paar centen goedkoper wou doen dan den andere. Echt jammer.

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimewo feb 04, 2009 9:48 am

bart polyn schreef:
Ik heb me dit jaar de twin skin van jrc aangeschaft en ik moet zeggen heb er geen spijt van!!Denk dat ik ze een kleine 250 euro heb betaald!!Natuurlijk zullen er betere zijn als je het dubbele neerlegt!!Maar ik vind voor die prijs is het al de beste tent die ik gehad heb!!heb er al van fox en nash gehad in die prijsklasse en kmoe zeggen ze kunnen totaal niet tippen aan die jrc!!grtzzzzzzzzz bart

Vraagje , ik heb dezelfde aangeschaft maar heeft ze al opgestaan bij deze koude , krijgt ge het warm erbinnen ondanks de grote muggeramen ?
Grtzz
Benny
Terug naar boven Ga naar beneden
bart polyn

bart polyn


Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heusden
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimewo feb 04, 2009 6:11 pm

Benny schreef:
bart polyn schreef:
Ik heb me dit jaar de twin skin van jrc aangeschaft en ik moet zeggen heb er geen spijt van!!Denk dat ik ze een kleine 250 euro heb betaald!!Natuurlijk zullen er betere zijn als je het dubbele neerlegt!!Maar ik vind voor die prijs is het al de beste tent die ik gehad heb!!heb er al van fox en nash gehad in die prijsklasse en kmoe zeggen ze kunnen totaal niet tippen aan die jrc!!grtzzzzzzzzz bart

Vraagje , ik heb dezelfde aangeschaft maar heeft ze al opgestaan bij deze koude , krijgt ge het warm erbinnen ondanks de grote muggeramen ?
Grtzz
Benny
Nee heeft nog niet opgestaan bij deze temperaturen!!De laatste keer dat ik gevist heb in december was ook het ook al barrekoud,maar dan heb ik geslapen in men cammionnet!!!
grtzzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Wesley Mast

Wesley Mast


Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 43
Woonplaats : Schelle (BE)
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimewo feb 04, 2009 7:36 pm

Aqua baby !! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.carpmovement.com
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimewo feb 04, 2009 8:29 pm

Of Trakker! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
verlinden michel

verlinden michel


Man Aantal berichten : 286
Leeftijd : 55
Woonplaats : temst
Hobby’s : karpervissen en fietsen
Registration date : 22-03-09

1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: tent   1-persoonstent Icon_minitimezo maa 22, 2009 8:33 pm

geef mij maar de nash dubbel top 1 man Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitimezo maa 22, 2009 8:46 pm

ik heb mij vandaag een neiuwe tent aangeschaft!
de TNT zenith 2 het is een één en 2 persoons tent in één tent!!
zeer handig vind ik zelf en staat als een huis!
op de foto is hij opgezet als een 1 persoons!
1-persoonstent Tentzenith2001a
1-persoonstent Tentzenith2003
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





1-persoonstent Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1-persoonstent   1-persoonstent Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
1-persoonstent
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: