Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Nash bedchair indulengence MK3

Ga naar beneden 
+2
christoph segers
Tony van de merlen
6 plaatsers
AuteurBericht
Tony van de merlen

Tony van de merlen

Man Aantal berichten : 172
Leeftijd : 53
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 27-04-10

Nash bedchair indulengence MK3 Empty
BerichtOnderwerp: Nash bedchair indulengence MK3   Nash bedchair indulengence MK3 Icon_minitimevr nov 11, 2011 3:12 pm

Wat is het verschil tussen model 2010 met groene matras en het model 2011 met camou matras?

Mk3 of Mk4 aanschaffen? wat zijn jullie ervaringen hiermee.
Terug naar boven Ga naar beneden
christoph segers

christoph segers

Man Aantal berichten : 514
Leeftijd : 44
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Nash bedchair indulengence MK3   Nash bedchair indulengence MK3 Icon_minitimevr nov 11, 2011 3:49 pm

karpersky schreef:
Wat is het verschil tussen model 2010 met groene matras en het model 2011 met camou matras?

Mk3 of Mk4 aanschaffen? wat zijn jullie ervaringen hiermee.

X strength zou nog iets sterker zijn , heb er zo eentje zou sterker zijn
http://www.thecompleatebroangler.com
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nash bedchair indulengence MK3   Nash bedchair indulengence MK3 Icon_minitimevr nov 11, 2011 4:36 pm

De mk3 heeft 3 paar poten en de mk 4 heeft er 4 paar. Dat paar dat erbij komt is aan het voetgedeelte. Ikzelf heb de mk 3 versie en ben blij dat ik die 4 paar niet genomen heb, want dan is gij nog lomper in transport omdat de bedchair hoger komt in de wagen. Met de mk4 kan je dus op het voetgedeelte zitten, met de mk3 lukt dit niet.

Dan die matrasversie, die camouversie heeft een doorlatend membraam en die groene versie niet. Ik heb de groene versie en vind deze bedchair infeite te warm in de zomer. En slaap dan meestal zonder slaapzak zelfs. Dus moest ik van jou zijn dan zou ik kiezen voor de camouversie in de MK3 vorm. Want zie niet echt meerwaarde dat er daar nog een extra paar poten bij is. De bedchair mk3 is al erg stabiel zo. Dat is het verschil denk ik ook.

En ik heb trouwens al die versie zien staan waar je met 2 personen in kan slapen, moet zeggen dat ik dat redelijk mislukt vind :p Met 2 is het te krap en alleen is hij veel te groot, tenzij je 200kg weegt dan Smile
http://www.theboiliefactory.be
christoph segers

christoph segers

BerichtOnderwerp: Re: Nash bedchair indulengence MK3   Nash bedchair indulengence MK3 Icon_minitimevr nov 11, 2011 4:59 pm

Ik heb de wide boy met camou matras , deze is niet luchtdoorlatend ze
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nash bedchair indulengence MK3   Nash bedchair indulengence MK3 Icon_minitimevr nov 11, 2011 5:52 pm

Oeie dan is dat nog een andere versie zeker, ik heb camoumatrassen al gezien met eronder een luchtdoorlatende doek zoals een muggengaas achtig iets
http://www.theboiliefactory.be
christoph segers

christoph segers

BerichtOnderwerp: Re: Nash bedchair indulengence MK3   Nash bedchair indulengence MK3 Icon_minitimevr nov 11, 2011 6:01 pm

david_deman schreef:
Oeie dan is dat nog een andere versie zeker, ik heb camoumatrassen al gezien met eronder een luchtdoorlatende doek zoals een muggengaas achtig iets

Idd die met die luchtdoorlatende bodem bestaan (mesh) daarboven hebben ze een afneembare fleece matras

Dan heb je de mk3 mk4 en wide boys al dan niet voorzien van een groene of camou matras
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Nash bedchair indulengence MK3   Nash bedchair indulengence MK3 Icon_minitimevr nov 11, 2011 7:58 pm

foxken schreef:
Ik heb de wide boy met camou matras , deze is niet luchtdoorlatend ze

Das omdat gij een speciaal man zijt hee Segers Razz
Rob willemse

Rob willemse

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nash bedchair indulengence MK3   Nash bedchair indulengence MK3 Icon_minitimevr nov 11, 2011 8:02 pm

x strenght heeft ovale buizen, zou dus sterker moeten zijn...
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Nash bedchair indulengence MK3   Nash bedchair indulengence MK3 Icon_minitimevr nov 11, 2011 8:46 pm

Een mk4 is makkelijk voor iemand die veel op betaalwaters of syndicaten vist waar je een gelijke ondergrond hebt

Op kanalen en rivieren of steil aflopende taluds met ditto putten is een 4 poot een echte mizerie , ik hou er van dat je hem toch min of meer recht kan zetten omdat ik anders teveel last krijg in schouders , nek en rug , dit is echt een langdradig ambetant werk in een brolly ,mijn volgende bedchair zal echter een 3 poot zijn
Christian Jonckers

Christian Jonckers

Man Aantal berichten : 19
Leeftijd : 41
Hobby’s : vooral vissen (niet alleen op karper- wel hoofdzakelijk) en elektrische gitaar...
Registration date : 02-02-12

BerichtOnderwerp: Re: Nash bedchair indulengence MK3   Nash bedchair indulengence MK3 Icon_minitimevr feb 03, 2012 12:51 pm

ik heb de mark 4, ik vis er regelmatig mee aan de maas en ik heb tot nu toe nog niet mee gemaakt dat hij niet mooi recht kan staan door dat 4de paar poten. en anders kun je die 4de poot gewoon niet uit plooien eh. het is al vaker gebeurd dat ik op het voeteinde ging zitten en de boel de lucht in ging tongue dat is nu verleden tijd. dus... voor mij alleen maar voordelen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nash bedchair indulengence MK3   Nash bedchair indulengence MK3 Icon_minitime

Nash bedchair indulengence MK3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nash bedchair 2P
» AVID Restbide bedchair en bedchair Restbide X
» nash Indulgence Mark 3
» bedchair
» fox royal bedchair

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum