Aantal berichten : 164 Leeftijd : 60 Woonplaats : Zanbergen Hobby’s : karpervissen Registration date : 19-06-09
Onderwerp: vistrip naar La Horre ma jul 25, 2011 8:04 pm
Beste mensen,
Ik vertrek in de maand oktober naar frankrijk namelijk van 08/10-15/10 en van 22/10-29/10 naar betaalwater La Horre. Voor de mensen die het niet kennen maar dat betwijfel ik, het is een meer van ongeveer 110ha en vier uurtjes rijden met de auto. Er zit een ongelooflijk bestand op en elke week (toch bijna), komen er 30kg+ vissen uit. Meer info kan je terug vinden op Ficherman Holydays,be. Het zit namelijk zo, ik ging er normaal naat toe gaan met mijn copain, maar door omstandigheden heeft hij moeten afzeggen. En ik heb respect voor zijn beslissing. Het zijn namelijk wel dubbel stekken. Dus normaal zou ik dan alleen gaan. Mijn vraag en aanbod aan jullie is, wie zin heeft en kan meegaan mag mij altijd contacteren op mijn pm. De prijs is normaal 250€/week maar je kan dan meegaan voor 200€. Ik zoek wel een gemotiveerd iemand, want daar kun je de vis of a liftime vangen. Ik heb namelijk geboekt voor stek 15 voor de eerste week en stek 10 voor de tweede week.plan v/h water te zien op de site. Interesse??? Contacteer mij dan geen respons.....dan ga ik alleen, simpel. Wanneer meerdere kandidaten zich aanbieden kies ik de meest gemotiveerde visser euit,hoe we daar vissen besprken we voor mijn definiitief besluit,zo kies ik ook een beetje uit hoe je in elkaar zit van karakter en geen ruziemaker bent maar een durver ten opzichte van dingen uitproberen enz..... Hopelijk op een snelle reactie bedank ik jullie alvast op voorgaand. Nu aan jullie. Groetjes, Patje.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre ma jul 25, 2011 8:58 pm
Jip Patje ... Graag had ik meegegaan ,om nog eens met u te vissen, maar geen vakatie regeling op het werk. In ieder geval gasten moet je niet twijvelen , Patje is een toffe pee om mee te gaan hengelen , ik spreek van ervaring. Hij kan koken gelijk "Piet" , is heel de nacht wakker , zodat jij kan pitten gelijk een zwijn , en heb je iets te kort mee --->Patje. Super gast , ge moet geen minuut twijvelen om ermee te gaan hengelen.
Hij is veel propperder dan vroeger hij kakt nog wel op zijn stek , maar hij loopt er niet meer in ..... .
Greetz Patje , ik bel je wel eens tis al veel te lang geleden ....
Patrick Arteel
Aantal berichten : 164 Leeftijd : 60 Woonplaats : Zanbergen Hobby’s : karpervissen Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre di jul 26, 2011 2:18 pm
Merci Barre, das tof van u, ik ben ook maar een mens e. Met wat respect voor je collega's en wat weder respect kom je al ver. bedankt man. Hopelijk vissen we nog eens een sessie samen, heb al een idee maar laat je iets weten of anders bel mij maar eens. Grtz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre do jul 28, 2011 8:29 am
Tis inderdaad een prachtwater met een fantastisch bestand! Ik ben er zelf ook al een paar keer geweest.
Goeie tip Patje, laat Rob de bailiff NIET voeren rond de staafmarkers die op elke stek zo'n 110m uit de kant staan. De vis heeft daar een heilige schrik van gekregen! Beter nog is om hem te vragen om de staafmarkers weg te halen.
Spodden met maden is heel succesvol daar, en brengt soms fantastische resultaten! Hoe verder men kan gooien hoe beter ook, want de vis houdt zich meestal heel ver uit de kant op.
Patrick Arteel
Onderwerp: La Horre za jul 30, 2011 10:59 am
Bedankt voor de tip Robby M. zal er rekening mee houden. Maar er zijn blijkbaar maar weinig kandidaten die durven meegaan. Het moet natuurlijk ook gaan met het werk e, begrijp dat, niet iedereen is vanaf september 4 maand in verlof zoals ik We zien wel anders ga ik alleen dan, Grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre za jul 30, 2011 10:06 pm
Yow,
Ik ga in de zelfde periode met mijne vismaat al naar LDF (La Douce France), maar wel maar voor een week, dus . . . Aangezien we nog niet weten waarheen juist, komen we misschien elkaar daardoor uitgerekend ginder tegen;
En voor de rest, aangaande wat Robbie zegt, dat klopt als een bus; Ik heb het toevalligerwijze uitgerekend vandaag nog gehoord uit zeer betrouwbare bron:
Citaat: "Echt waar, jong; als je ooit naar La Horre gaat, neem dan zeker 15 liter maden mee; dan kan je het meeste van al de rest gerust thuis laten. " Einde citaat
In alle geval: Alle succes van de wereld gewenst
Cheers,
Michel
Patrick Arteel
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre ma aug 01, 2011 8:56 pm
Bedankt voor de tip Michel. Bij deze wil ik even mededelen dat de eerste trip naar La Horre van 8/10-15/10 werd gerserveerd voor Igor v.w Dus er blijft nog één datum over die van 22/10-29/10. Wees er snel bij voor de geinteresseerden onder jullie. Zodra die word ingevuld meld ik dit op het forum. Grtz Patje
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre ma aug 01, 2011 9:08 pm
Doe Rob ginder alleszins de groeten van "Starlingman" als ge wilt Patje. "Starlings" is het engelse woord voor "spreeuwen", en Rob kon er nie van over dat ik spreeuwen heel lekker vindt!
Als ge bonuspunten wilt scoren bij hem vraag hem dan 's morgens of hij zin heeft in een kop koffie. En als ge u op den duur moest vervelen kunt ge misschien een klein spelleke spelen, en het aantal "fucks" tellen die Rob per gesprek eruit gooit... Echt nie te doen!
Patrick Arteel
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre ma aug 01, 2011 9:19 pm
Zal ik zeker doen Robby, en koffie s'morgens krijgt hij zowiezo. Dat doe ik overal waar ik ga uit beleefdheid en respect.
Patrick Arteel
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre di aug 16, 2011 7:55 pm
Beste mensen,
Wat de trip naar La Horre betreft is de eerste datum is definitief ingenomen door Igor V W. Wat de tweede datum betreft nl 22/10-29/10 die staat nog open. Ik sluit deze datum af half september, wanneer er geen kandidaten meer zijn vertrek ik alleen. Grtz Patje
Patrick Arteel
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre wo aug 31, 2011 7:06 pm
Sorry gasten de tweede trip naar La Horre werd ook ingenomen door mijn Nederlandse collega Robke, Dat zal een leuke sessie worden wij twee samen, een sympathieke en goeie visser ook Kijk er naar uit om daar mijn twee sessies te vissen, bedankt voor de twee mensen die de uitdaging durfden aangaan.
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre wo aug 31, 2011 8:52 pm
Ja Patje, je hebt toch iemand nodig om die grote bakken voor je te scheppen . Ik heb al alle vlees uit de vriezer gehaald zodat het de komende weken flink kan rotten, laat maar komen die maden...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre wo aug 31, 2011 10:10 pm
Zeker de groeten doen aan Rob de bailiff hé mannen! Doe hem maar de complimenten van Starlingman.
Patrick Arteel
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre vr sep 02, 2011 5:50 am
Starlingman,komt in orde hoor zal het zeker niet vergeten. Robke, niet te veel spodden e, anders bijten de ratten je lijn weer in twee de was nog eens lachen e in sky.
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre za sep 03, 2011 1:09 pm
patje schreef:
Robke, niet te veel spodden e, anders bijten de ratten je lijn weer in twee de was nog eens lachen e in sky.
Nou ik twijfel nog of het wel ratten waren. Misschien toch een ratje met een oorbel en camouflage jas die ik s'nachts stiekem zag wegglippen bij mijn stokken vandaan...?
Rob willemse
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre vr okt 07, 2011 10:11 pm
Patje, mooi bedje voor jou? Kan je gelijk wat Franse dames uit de omgeving uitnodigen... dril ik die vissen wel
Patrick Arteel
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre vr okt 07, 2011 10:37 pm
Ja robke, daar kun je nog eens lekker in.............slapen en draaien Maar eerst een visje proberen te pakken en dan mag er eens een Franse meid naast mij komen liggen als ik mijn PB verbeterd heb Ik zal bij jou een nestje ratten bestellen, om je lijnen te checken Alle zal wat proberen te slapen, maar daar zal niet veel van in huis komen denk ik, mijn gedachten zitten al aan het water. Doei aan iedereen, en vang ze. En Rob tot binnen twee weken he Grtz
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: vistrip naar La Horre za okt 08, 2011 7:50 am
Succes patje (en doe de groeten van de Robby daar he, niet vergeten!!!)