Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: ervaringen paralellium fluocarbon en afzinken v/d lijn za jun 18, 2011 7:55 am
Tony schreef:
Tommy schreef:
power carp (is geen echte 100% fluorocarbon lijn) is ook veel dikker, dan bvb de echte fluorocarbon lijnen ... daarom minder goed gooien. de paralellium en kontour zijn super dun ... en werpen (voor mij persoonlijk) super goed!!
ik meen me te herinneren dat je in andere topics heel hard fan was van ultima en power carp.
ik was van mijn eerste lief ook fan, maar die is ook allang ingewisseld ze times change he, en niets is forever ....
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: ervaringen paralellium fluocarbon en afzinken v/d lijn za jun 18, 2011 8:17 am
Tom ik vis nu ook al een tijdje met Ultima Power Carp, en die lijn gaat mij ook heel goe af. Werpen is inderdaad nie alles, maar de X-Line is op da gebied nog erger vind ik (om op een van uw bovenstaande vragen te antwoorden). Als ge met X-Line of eender welke andere fluo-lijn gaat vissen, en ge wilt er iets of wat afstand mee gooien, dan zijn 50mm butt rings op uw stokken een must! Da heb ik zelf ondervonden.
ervaringen paralellium fluocarbon en afzinken v/d lijn