Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS wo aug 13, 2008 6:32 pm
Tommy die wat ge nu gekocht hebt , als ik goed naar de foto's kijkt zijn deze toch met baitrunner , of niet ? Grtzz Benny
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS wo aug 13, 2008 6:38 pm
Jaja die zijn met baitrunner (vanvoor op de slip)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS wo aug 13, 2008 8:02 pm
wat vinden jullie dan van deze natte droom =>
is eigenlijk het nieuwe model van in dit topic, deze zou ik wel willen !
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS wo aug 13, 2008 8:05 pm
Danny schreef:
wat vinden jullie dan van deze natte droom =>
is eigenlijk het nieuwe model van in dit topic, deze zou ik wel willen !
Awel als ik zou moeten kiezen dan zou ik voor het oude model gaan!! Vele mooier en heeft zich ten minste al bewezen!!
Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS wo aug 13, 2008 8:09 pm
Janee ik sluit mij aan bij Tom .....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS do aug 14, 2008 7:44 am
Het " oude" model vind ik persoonlijk mooier , ook de donkere kleuren spreken mij meer aan . En inderdaad , het nieuwe model moet zich nog bewijzen . Grtzz Benny
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS do aug 14, 2008 9:45 am
Ik zeg natuurlijk niet dat het oude model knapper is, persoonlijk is de look van de oude idd wel mooier ! De nieuwe is toch ook knap hoor, kheb ze al int echt gezien
Dacht zelfs dat ze nog duurder waren.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS do aug 14, 2008 10:11 am
Ze zijn ook duurder , nieuw model en lichter van materiaal , namelijk 495 gram ten op zichte van het oude model 620 gram , gewichtsbesparing van 20 % !
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS do aug 14, 2008 11:59 am
Proficiat met je juweeltjes Tommy. nice
Inderdaad, laat het maar lekker bij 't oude type. Deze nieuwe magnesium versie is toch weer een pak duurder en de kleurcombinatie is niet zo geslaagd, laat t dan maar zijn voor die 100gr verschil zalle...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS di aug 19, 2008 1:05 pm
amai amai kheb nu mijne 3de in bezit, en heb net nieuwe lijn gestoken (GT80) maar hoe die lijn op die molen ligt is niet normaal zo strak heb ik nog nooit een molen opgespoeld perfect gewoon ......
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS di aug 19, 2008 1:09 pm
inderdaad, deze molens zijn nog eens een klasse apart, heb dat bij de technium draad ook al gezien, super gewoon
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS di aug 19, 2008 1:14 pm
Ja kheb er nog geen sec spijt van dat ik ze gekocht heb (ik weet tis veel geld) maar een enorm goede investering volgens mij. Kzal ze van Donderdag tot Zondag is testen ze
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS di aug 19, 2008 1:59 pm
Blackwater schreef:
Ja kheb er nog geen sec spijt van dat ik ze gekocht heb (ik weet tis veel geld) maar een enorm goede investering volgens mij. Kzal ze van Donderdag tot Zondag is testen ze
Laat eens weten of ge er werkelijk verder mee kunt uitgooien ! Dat de slip enorm is spreekt voor zijn eigen , het is nu eenmaal topkwaliteit . Grtzz Benny
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS di aug 19, 2008 2:10 pm
Ik zal het laten weten makker, al moet ik maar een goeie 30 a 35meter vissen. kzal wel is een paar castjes doen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS wo aug 20, 2008 10:14 am
Pff , morgen zit ge er weer op het Sky Lake , en wij allemaal in ons Belgen landje waar het nu weer regent , laat de nieuwe molens hun werk maar doen en blijf ons op de hoogte houden hoe de vangsten zijn ! Veel visplezier ginder en vang ze ! Grtzz Benny
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS wo aug 20, 2008 10:18 am
Thx maat, er word vrij goed gevangen deze week (al zit er maar 5 man). Ik laat jullie zeker iets weten via Dario Ik kijk er zeker naar uit, er komen er wel een paar uit voor ons .....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS wo aug 20, 2008 2:53 pm
that's te spirit...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS wo aug 27, 2008 11:58 am
Blackwater schreef:
Ik zal het laten weten makker, al moet ik maar een goeie 30 a 35meter vissen. kzal wel is een paar castjes doen
En heb je een paar castjes gedaan , is er een duidelijk verschil ?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS wo aug 27, 2008 12:08 pm
Ja makker is duidelijk verschil, met een perfecte cast zit er dik 20 meter verschil op (meer) Tis een zaligheid om mee te vissen en te casten!!! veel geld meer elke cent meer dan waard .....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS wo aug 27, 2008 12:18 pm
20 Meter is wel enorm veel , goed materiaal kost nu eenmaal geld .
Gast Gast
Onderwerp: Re: Shimano Aero Technium XT - XTA REELS wo aug 27, 2008 12:24 pm
Goed opgespoelde molen/spoel met goeie draad (ik gebruik de GT80 van gardner 12lb) maakt een groot verschil bij het gooien (lood gewicht was 3oz1/2)