Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Shimano technium vs daiwa infinity di jun 21, 2011 10:37 pm
Zoals de tittel al aangeeft
Voor welke molens zou jij kiezen en waarom?
Alvast bedankt
Greetz
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Shimano technium vs daiwa infinity wo jun 22, 2011 9:23 am
Da zijn natuurlijk 2 verschillende molens he... Ik zou sws voor de technium gaan vooral omdat deze lichter is... In die prijsklasse heb je ook nog de iso en de basia he, ook topmolens van daiwa...
Grtzz
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Shimano technium vs daiwa infinity wo jun 22, 2011 9:39 am
zou zeker technium nemen hoor
roy van goor
Aantal berichten : 38 Leeftijd : 49 Woonplaats : maasbracht Hobby’s : vissen en vrouwen Registration date : 07-04-09
Onderwerp: Re: Shimano technium vs daiwa infinity wo jun 22, 2011 10:18 am
Heb alles zo wat gehad, het gewichtverhaaltje zegt weinig vind ik.. Hoelang heb je daadwerkelijk een hengel in je handen om 150 gram verschil te merken. Heb de technium XSB's als laatste gehad, maar weer verkocht... Ga terug naar infinity's..prima molen die gewoon bombproof is wat van de Basia,iso en technium zeker niet gezegd kan worden. Ze moeten en zorgvuldig behandeld worden. Voor mijn visserij te kwetsbaar..:-) Maar blijft toch een persoonlijke keuze...het zijn allemaal prachtige molens.
Greetz Roy
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Shimano technium vs daiwa infinity wo jun 22, 2011 11:57 am
Ik zou voor de Techniums kiezen Pascal. De lijn ligt iets mooier opgespoeld en de molens zijn een stukje lichter dan de Infinitys ook. Al speelt dat laatste alleen maar ne rol als ge ver moet gooien natuurlijk.
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Shimano technium vs daiwa infinity wo jun 22, 2011 1:41 pm
techniums he scalle , heb ze ook en magnifiek e
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Shimano technium vs daiwa infinity wo jun 22, 2011 4:34 pm
Heb ook dat idee van techniums
heb der alleen wat schrik voor als ik moet op afstand gaan vissen met 250g lood
Die big baitrunners dat ik daarvoor nu heb zijn daar uitermate geschikt voor
Dilemma dilemma , het rommelt weer in de kop
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Shimano technium vs daiwa infinity wo jun 22, 2011 5:53 pm
geen probleem zijn geen janettenmolens ze
pascal waltenier
Onderwerp: Re: Shimano technium vs daiwa infinity wo jun 22, 2011 6:21 pm
Tmag wel zeker voor diene prijs
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Shimano technium vs daiwa infinity do jun 23, 2011 7:01 am
Chiepe schreef:
De Basia's "zien" er goed uit maar "zijn" het niet... dada Chiepe
En wa is er mis mee? Heb de mijne nu 2 jaar en bevallen super...
Grtzz
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Shimano technium vs daiwa infinity do jun 23, 2011 7:56 am
Chiepe schreef:
De Basia's "zien" er goed uit maar "zijn" het niet... dada Chiepe
Kzou begod nie weten wat er mis is mee de Basia ???? Kee er ol in olle omstandigheden mee gevist , van klein water , tot kanaal , meren van meer dan 300ha om uit te varen,. Ze hebben mij in de verste verte nog niet in de steek gelaatn, prima molen , super slip , en een streling voor het oog ........ Greetz
pascal waltenier
Onderwerp: Re: Shimano technium vs daiwa infinity do jun 23, 2011 8:40 am
ge moet het uiteraard in perspectief zien hee Bart
Eens een week op afstand vissen op een sop of een najaar of 2 , 3 dagen per week
Had me daarvoor navi's van shimano aangeschaft maar na enkele keren vissen had ik al snel door dat ik ze van de hand ging doen , het ging heel snel rip navi zijn
Maar kijk daarom is dit forum zo intresant om deze vraag te stellen!
Zijn genoeg mensen die al met dit segment molens gevist hebben en hun bevindingen kunnen neerpennen
Der zijn er genoeg op andere forums die der hun gedacht en mening over geven die nog nooit van dichtbij een technium , basia of infinity gezien hebben denk ik
pascal waltenier
Onderwerp: Re: Shimano technium vs daiwa infinity do jun 23, 2011 8:42 am
Zijn er mensen die van opgenoemde molens nadelen of zwakke(re) punten kunnen opsommen