Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

nylon hoofdlijn

Ga naar beneden 
+11
Pol Geens
melvindeboer
vanderzanden wim
jos
Guy Michiels
Wesley Mast
wesley Staelens
Jeffrey Benoot
joris peelman
Tom Daelemans
Ben van de Linde
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 12:20 pm

heeft iemand al de hoofdlijn van korda getest? adrenaline?? zo ja wat zijn jullie bevindingen??? er moet nieuwe nylon op mijn spoelen tommy raadde me ook die van gardner aan!
zijn er nog anderen die tevreden zijn over een bepaalde lijn??
wil eens iets anders dan de technium van shimano...

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben van de Linde

Ben van de Linde

Man Aantal berichten : 91
Leeftijd : 49
Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen
Registration date : 27-06-08

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 12:54 pm

De laatste jaren steeds gevist met nylon hoofdlijn van Suffix en moet zeggen dat ik daar zeer tevreden over ben.
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 1:05 pm

Ultima power carp
Gardner
Sufix Excelon
Technium

Kan je normaal ni veel fout mee doen...

Grt
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 1:15 pm

Sufix en Gardner lijnen zij wel toppers

nylon hoofdlijn GT80_Boxed

nylon hoofdlijn GR60

nylon hoofdlijn Sufix_Xcelon_Clear_Spool

Sufix Synergy of deze Tritanium

nylon hoofdlijn Sufix_Tritanium_Clear
joris peelman

joris peelman

Man Aantal berichten : 116
Leeftijd : 40
Hobby’s : vissen en ballooning
Registration date : 11-08-08

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 1:59 pm

ik heb die kristonite, en ben der neig content van. Goede sterkte op de knopen, en de draad is mega zwaar, dus die licht perfect op de grond. En tis nog fluor carbon ook.
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 2:13 pm

Na mijn positieve ervaringen met de techium in spanje (rotsachtige toestanden) blijf ik er zéér zeker bij vissen.
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 2:14 pm

affraid affraid affraid kheb al andere verhalen over diene technium gehoord!!!
Ik zou hem persoonlijk nooit gebruiken .....
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 2:16 pm

Klopt wel Tommy, ik heb ook al straffe verhalen gehoord over technium...
Ik zal geluk hebben en de juiste bobbijntjes eruit kiezen hé Laughing Laughing
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 2:16 pm

Da zou best kunnen makker Wink Wink
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 2:18 pm

Diene meerval in m'nne avatar, is op nylon technium 35/00 gevangen...
Het is wel zo, bij de eerste slechte ervaring zal ik er ook onmiddelijk mee stoppen.
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 2:23 pm

Ik hoop dat het dan niet gaat zijn met een kapitale vis aan den andere kant !!!!
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Technium   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 2:49 pm

Ik vis al sins het begin met die technium Camou en ik heb er nog nooit problemen mee gehad, op skylake heeft hij ook goed zijn werk gedaan dus ik heb er nog volle vertrouwen in!
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 2:50 pm

hoeveel 00 zouden jullie dan gaan? ik vis normaal altijde en liefst met gevlochten! mijne technium was 35/00 en vond dit nogal dik of zijn da mijn gedachten??
ntmand ervaring me die van korda?? of reacties gehoord van mensen?? als korda iets uitbrengt is dit meestal toch goed maar je weet nooit he

alvast bedankt voor de reactie
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: dikte   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 2:53 pm

28 à 30 hondersten is mijn maximum, anders is het in mijn ogen inderdaad te dik!
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 2:58 pm

Elke lijn is verschilend qua diameter maar 15lb is wel inorde.
en als je een lijn neemd die niet te hard int oog springt valt de dikte wel mee.

Ik heb de GT80 in 15lb en is nog super dun, dunner dan men vorige lijn (en die was ook 15lb).
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: ultima   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 3:06 pm

Is die GT80 beter dan die power carp van ultima?
Is die ook fluorocarbon coated of iets anders?
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 3:14 pm

Als ik eerlijk moet zijn (zonder zeveren) dan moet ik zeggen dat de GT80 mij veel meer aanstaat dan diene van Ultima (en hij krinkeld niet na de eerste keer vissen)
Nee hij is niet gecoat, maar is ook een lijn met heel wijnig rek op een zeer soepele sterke lijn.
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedo aug 28, 2008 4:31 pm

Ik zweer ook bij Technium, wat de cowboyverhalen ook moge zijn...en ik vis toch ook regelmatig op steenachtige bodems!
Och ja, iedereen heeft wel zijn "eigen" merk, of een merk waar ze vertrouwen in hebben...en daar draait het toch allemaal om hé...
Grtzzzzzzzz
wesley Staelens

wesley Staelens

Man Aantal berichten : 65
Leeftijd : 43
Hobby’s : vissen
Registration date : 28-08-08

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimevr aug 29, 2008 10:09 am

Ik vis al jaren met technium 0.30mm eerst met de zwarte en sinds vorig jaar met de tribal.
Heb er nog nooit problemen mee gehad.
Wel nu moet ik m'n molens voorzien van nieuwe draad en ga terug voor de zwarte omdat ik denk dat de tribal iets meer opvalt in helder water.
Ik ben er mee beginnen vissen wegens de dunne diameter en de hoge trekkracht.
Hetgene enige probleem dat ik ermee gehad heb is als je op grote afstand begint te vissen en deze uitvaart enzo dat de draad heel snel begint te kinken en dat deze voor de vuilbak is.
Als het gewoon voor te vissen is op werpafstand dan is er geen betere volgens mij.
Suffix zou ook een draad hebben die heel dicht bij technium in de buurt komt maar de naam of type ontglipt mij.

Greetz W.
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimevr aug 29, 2008 11:52 am

Zors schreef:
Ik zweer ook bij Technium, wat de cowboyverhalen ook moge zijn...en ik vis toch ook regelmatig op steenachtige bodems!
Och ja, iedereen heeft wel zijn "eigen" merk, of een merk waar ze vertrouwen in hebben...en daar draait het toch allemaal om hé...
Grtzzzzzzzz

Helemaal juist.
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedi okt 07, 2008 2:31 pm

wat vinden jullie van 10lbs hoofdlijn?? vinden jullie dit te licht? of is dit zwaar genoeg?? heb me de ardenaline v korda besteld 10lbs komt op 30/00

laat ulder maar nekeer gaan!

grtz
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedi okt 07, 2008 2:40 pm

Benjamin schreef:
wat vinden jullie van 10lbs hoofdlijn?? vinden jullie dit te licht? of is dit zwaar genoeg?? heb me de ardenaline v korda besteld 10lbs komt op 30/00

grtz

Vind ik te licht! Minimum voor mijn hoofdlijn is toch wel 20 lbs
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedi okt 07, 2008 2:44 pm

Benjamin schreef:

grtz

min 15lb voor mij (en Benjamin als je er op sky wil mee vissen zul je 15lb moeten nemen das het min dat je daar mag gebruiken)
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedi okt 07, 2008 2:57 pm

Ik vis momenteel mé de "power carp" van Ultima en zeer tevreden over op alle vlakken..,enkel dat hij regelmatig krult als hij van de spoel komt Neutral

greetz
Wes (de lange)
http://www.carpmovement.com
Gast
Gast

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitimedi okt 07, 2008 3:00 pm

Dat is idd het probleem bij de power carp lijn (ik heb ze ook een tijdje gebruikt).
maar ik gebruik nu de GT80 van Gardner (ook een lijn met niet veel rek, gelijkenis met de power carp)
Alleen beter vind ik, ze krult/kinkt niet .....
Gesponsorde inhoud

nylon hoofdlijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: nylon hoofdlijn   nylon hoofdlijn Icon_minitime

nylon hoofdlijn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nylon voorslag
» 3km spoelen nylon