Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Stokken info

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Kurt Glorie

Kurt Glorie

Man Aantal berichten : 280
Leeftijd : 47
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

Stokken info Empty
BerichtOnderwerp: Stokken info   Stokken info Icon_minitimeza jun 21, 2008 4:27 pm

Ben van plan om 2chub outcast stokken te kopen om hard te werpen met 100gr of plus.
Nu mijn vraag.
Met welke stokken ben ik beter af?
2 * 12ft 3.5lb of 2 * 13ft 3lb

'kZit met vragen omtrend de afstand (+-130meter)te halen maar toch nog iets te voelen tijdens de dril (geen bezemstokken).Met mijn huidige stokken zonder wind kan ik er naar toe werpen maar wanneer er wind op het water staat is dit soms niet mogelijk.

Welke uitvoering zou jezelf kiezen en de reden.

Thnks Kurt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Stokken info Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stokken info   Stokken info Icon_minitimeza jun 21, 2008 5:03 pm

12ft 3lb meer dan genoeg makker, ik heb deze ook (zie het rod topic) daar lees je wat ik den van de hengels Wink
Kurt Glorie

Kurt Glorie

Man Aantal berichten : 280
Leeftijd : 47
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

Stokken info Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stokken info   Stokken info Icon_minitimeza jun 21, 2008 5:27 pm

Dat had ik al gelezen, maar had graag eens verschillende meningen gehoord of gelezen.
Niets dan lof over deze stokken maar wou eens specifiekere meningen ivm het verschil 12 en 13ft en 3 en3.5lb tijdens het werpen en een dril.

Mvg Kurt
Gast
Gast

Stokken info Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stokken info   Stokken info Icon_minitimeza jun 21, 2008 6:01 pm

Denk niet dat er hier zijn, die de 13ft 3.5lb hebben.
Maar die hebt ge niet nodig makker, de 3lb 12ft zijn meer dan voldoende .......
Kris Vanmechelen

Kris Vanmechelen

Man Aantal berichten : 183
Leeftijd : 39
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 31-03-08

Stokken info Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stokken info   Stokken info Icon_minitimeza jun 21, 2008 6:07 pm

Ik heb alsook de 12 ft en 3 lb, het werpen is zalig en het drillen fantastisch !!

Ze krullen helemaal !!! met een goede draad erop heb je een fantastisch gevoel ook erin zowel voor peilen als voor drillen

een echte aanrader hoor Exclamation

Mvg Kris
Gast
Gast

Stokken info Empty
BerichtOnderwerp: 13ft 3.5 lb   Stokken info Icon_minitimeza jun 21, 2008 9:45 pm

Kris
je kijken naar wat je wilt een echt afstand gooien en een mooie dril stok gaat niet samen!
ik zelf vis met 13 ft 3.5lb
ik heb er voor gekozen voor de afstand mijn slip moet het werk doen nartuurlijk buigt mijn stok wel maar niet zo veel tenzij de vis even een spurt neemt
mijn maximale afstand die kan gooien met een loodje is 180 meter gericht opzoeen 2 meter in het rond
je kan natuurlijk ook een 13 ft 3 lb nemen dan denk aan een harrison die is wat zachter
als je echt voor afstand gaat, ecg, free spirit, advance ,daiwa ,greys
veel succes met het uit zoeken

groetjes Co
Gast
Gast

Stokken info Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stokken info   Stokken info Icon_minitimeza jun 21, 2008 9:58 pm

Tussen het lijstje van de hengels die je opnoemd Co, kun je gerust de Outkast van chub ook in plaatsen hoor.
Ik heb al enkele hengels (van verschilende merken gebruikt) en deze van chub moet niet onderdoen!!
Tis niet omdat hij nog geen 100euro kost dat het een minderwardige hengel is.
Veel mensen verkijken hun op de prijs van een hengel!!
Een duure hengel is daar voor niet beter, en de trend s wel ingezet, dat stilaan de mega kostelijke hengels er van tussen gaan gaan!!!
Gast
Gast

Stokken info Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stokken info   Stokken info Icon_minitimeza jun 21, 2008 10:05 pm

om eerlijk tezijn Tommy heb ik hem nog niet ik mijn handen gehad
maar wat je zegt er zullen er wel meer zijn! trakker heeft ook zo een stok als ik me niet vergist
het gaat ook om de prijs zonder meer
Gast
Gast

Stokken info Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stokken info   Stokken info Icon_minitimeza jun 21, 2008 10:07 pm

Volgende sessie samen, mag je er eens even eentja vast nemen Wink
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

Stokken info Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stokken info   Stokken info Icon_minitimezo jun 22, 2008 8:12 am

Chub "Outcast" 12 ft. 3 lbs en Ultima "Power carp" Wink Cool

De 3 ponders hebben genoeg ruggegraat maar geven ook nog eens goed door tijdens een dril,zalige combinatie voor dit kaliber hengels.
Voor mij is de keuze al ff gemaakt.
http://www.carpmovement.com
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

Stokken info Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stokken info   Stokken info Icon_minitimezo jun 22, 2008 10:41 am

Ik heb een keuze gemaakt tss de chub vantage 3Lbs en de Grey's prodigy 2.75Lbs... Ne goeien tip, neem de chub vantage ook maar eens vast want is ook zeker een tophengel met volgens mij een zalige actie en mooi afgewerkt...

+ de levenslange garantie, ni twijfelen zou k zeggen

GRt
Gesponsorde inhoud

Stokken info Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stokken info   Stokken info Icon_minitime

Stokken info
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-