Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: stockage stokken wo jan 26, 2011 10:39 pm
Gasten,
Misschien een raar vraagje...
Wat is de beste manier om je hengels op te bergen ?
Ik ben volop bezig om de garage (renovatie zo goed als rond thuis ) 'in te richten' met schabben ed, mijn visgerief is eindelijk in ons nieuw huis geraakt. Stockeren jullie jullie hengels horizontaal of verticaal ? Al m'n hengels zijn opgeborgen in Nash sleeves en die zijn voorzien van een lits om ze op te hangen. Of kan ik beter speciale schabben maken om mijn hengels daarop te leggen ?
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: stockage stokken wo jan 26, 2011 11:06 pm
... Hoi Zanko ,
Ik bewaar ze ook in losse Nash-sleeves , in de bus liggend op mijn bed. En die tijdelijk niet meemogen voor een dagje uit liggen in hun sleeve op schabben met legplanken . Ik heb ook nog enkele oudere sleeves zonder die ophanglusjes. Volledig ondersteund , kunnen dus niet doorhangen. Daar liggen ook de reserve schepstelen en netten op.
Grtz , Sun.
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: stockage stokken do jan 27, 2011 8:31 am
Als ze in sleeves zitten is het al het belangrijkste!
Of ze nu staan of liggen is van geen belang denk ik, het is geen fles wij hé
Gast Gast
Onderwerp: Re: stockage stokken do jan 27, 2011 2:56 pm
van mij zitten ze ook in sleevers zeer goede bescherming