Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: SHIMANO BIG BAITRUNNER LC do jan 20, 2011 8:15 am
Ahja Santa,das ook zeer possible! grtzzzzz
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: SHIMANO BIG BAITRUNNER LC do jan 20, 2011 10:08 am
zeer goede molens, wel spijtig van het veel te dure sevice center. Wou ze onlangs laten kuisen doordat ze echt al enorm afgezien hebben de voorbije jaren en ik zou meer dan 100 euro per molen moeten betalen voor deze "opkuis" Als ik dat geld moet betalen dan koop ik mij gewoon nieuwe zo simpel is het Zoals iedere lc fan vind ik het ook enorm spijtig van de reserve spoel
Veel succes ermee hé sun
grtzzzz
Marc Paulus
Aantal berichten : 80 Leeftijd : 61 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen Registration date : 16-12-09
Onderwerp: Re: SHIMANO BIG BAITRUNNER LC di jul 05, 2011 2:42 am
Deze molens zijn momenteel te verkrijgen aan dumpingprijzen, reden; weldra zou er een volger op de markt komen.
Aantal berichten : 130 Leeftijd : 32 Woonplaats : Merendree (Oost-Vl) Hobby’s : Karpervissen en alles wat daarmee te maken heeft. Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: SHIMANO BIG BAITRUNNER LC di jul 05, 2011 8:58 am
Damn dat is echt geen geld, moest ik nog geen nieuwe molens hebben, ik zou het wel weten!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: SHIMANO BIG BAITRUNNER LC di jul 05, 2011 2:52 pm
Binnekort komt er inderdaad een nieuwe Big Baitrunner LC uit. Dit is hem trouwens.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: SHIMANO BIG BAITRUNNER LC di jul 05, 2011 4:40 pm
Zors schreef:
Robby Malfliet schreef:
't Zal een colake worden Pascal. Kheb een drankverbod gekregen van mijn vriendin...
Whoehahahahaha....ik kom niet meer bij van het lachen... Ocharme Robby...nu heb ik echt compassie met u si...
Grtzzzzzzzzz
en onlangs zij er iemand tegen mij sloef .....
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: SHIMANO BIG BAITRUNNER LC di jul 05, 2011 4:49 pm
Das een oud bericht waar ge op reageert zene Tommy. In een dik half jaar verandert er veel zene!
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: SHIMANO BIG BAITRUNNER LC di jul 05, 2011 5:38 pm
Robby Malfliet schreef:
In een dik half jaar verandert er veel zene!
er verandert heel veel in een half jaar ....
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: SHIMANO BIG BAITRUNNER LC di jul 05, 2011 8:05 pm
Tommy schreef:
Robby Malfliet schreef:
In een dik half jaar verandert er veel zene!
er verandert heel veel in een half jaar ....
Indeed Tommy door o.a die lefkes een 10-tal kilookes bijgekommen ... kzit nu aan de magische grens .. p.s: ondertusken,wree content van mijn L-C's... grtzzzzzzzz
van goethem wim
Aantal berichten : 102 Leeftijd : 45 Woonplaats : aalst Hobby’s : bollen draaien Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: SHIMANO BIG BAITRUNNER LC wo jul 06, 2011 8:13 am
hier ook eene die zeer tevreden is van deze molens, ok wegen wel beetje maar je word da rap gewoon hoor
mvg wim
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: SHIMANO BIG BAITRUNNER LC wo jul 06, 2011 9:12 am
shimano heeft toch meer klasse op het molen front vind ik ... ik ben ook nog altijd enorm tevreden van mijn baybe´s (geen L-C) maar super molens ...
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: SHIMANO BIG BAITRUNNER LC za jul 09, 2011 9:13 am
heb ook al enkele jaartjes de LC's en nog nooit problemen mee gehad, ook ni met het afbreken vh plaatje in de spoel. . Onlangs nog ene bijgekocht voor een prijsje kwestie van ene reserve, alleen de lijnclip is in plastiek terwijl men andere in metaal zijn ??? (ouder model of wat?)