Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Verwijderen van topic!!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

Verwijderen van topic!! Empty
BerichtOnderwerp: Verwijderen van topic!!   Verwijderen van topic!! Icon_minitimezo apr 25, 2010 3:32 pm

Gasten

Ik ben denk ik nu den enige mod die niet in de discussie zit over het zwaar door den bocht voorval en heb op eigen initiatief de laatste thread in de prullenbak gezwierd... Kan deze dus desnoods deze terug plaatsen. Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken maar wil gewoon het volgende even kwijt!

De laatste weken zijn het hier meer en meer toestanden zoals deze ook gekend zijn op andere fora en laat dat nu net niet de bedoeling van de Saloon zijn... Ook merken we dat er leden zijn die enkel reageren in threads waarin dat ze kunnen zagen en olie op het vuur gooien en niet reageren in topics waar nuttige bijdrages kunnen geleverd worden.

Vanaf nu zullen we zeer streng toekijken op leden die enkel de boel verzieken en eventuele sancties nemen indien dit terug voorvalt...

Laat ons u terug naar normale mode overgaan en het kibbelen aan de ****** en de stekkers overlaten!!

Grtzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verwijderen van topic!!   Verwijderen van topic!! Icon_minitimezo apr 25, 2010 4:48 pm

Amen ik had dit niet beter kunnen zeggen Tom (maatje bedankt)
kzit aant water en hoor van links en rechts dat er weer zever is, man man man!!
volgende keer als ik nog is ga vissen (zet ik het forum gewoon op nonactive) en kan er geen zever meer onstaan!!
en als het zo blijft voort gaan (dat ik gewoon de steker kompleet uittrek) en kunnen al die zeveraar op ander faro gaan verder zever!! kots beu word ik het!!

en zoals Tom zegt, zij die enkel active zijn met hun gal te spuuwen gaan de gevolgen er wel van dragen!! sorry ze ...
jurgen lievens

jurgen lievens

Man Aantal berichten : 56
Leeftijd : 47
Hobby’s : vissen
Registration date : 07-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Verwijderen van topic!!   Verwijderen van topic!! Icon_minitimezo apr 25, 2010 6:13 pm

akkoord, maar als je het post kan je wel zo iets verwachten he.
Zo een voorval mag toch wel even gemeld worden vind ik.

groeten
http://www.liladepthmaps.com
christoph segers

christoph segers

Man Aantal berichten : 514
Leeftijd : 44
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Verwijderen van topic!!   Verwijderen van topic!! Icon_minitimezo apr 25, 2010 7:45 pm

DaTom1980 schreef:
Gasten

Ik ben denk ik nu den enige mod die niet in de discussie zit over het zwaar door den bocht voorval en heb op eigen initiatief de laatste thread in de prullenbak gezwierd... Kan deze dus desnoods deze terug plaatsen. Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken maar wil gewoon het volgende even kwijt!

De laatste weken zijn het hier meer en meer toestanden zoals deze ook gekend zijn op andere fora en laat dat nu net niet de bedoeling van de Saloon zijn... Ook merken we dat er leden zijn die enkel reageren in threads waarin dat ze kunnen zagen en olie op het vuur gooien en niet reageren in topics waar nuttige bijdrages kunnen geleverd worden.

Vanaf nu zullen we zeer streng toekijken op leden die enkel de boel verzieken en eventuele sancties nemen indien dit terug voorvalt...

Laat ons u terug naar normale mode overgaan en het kibbelen aan de ****** en de stekkers overlaten!!

Grtzz
Begrijp het volledig....

echter dit voorval vind ik toch dat het mocht blijven staan op het forum
En als jullie nu vinden dat door dit te zeggen de boel verzieken mogen jullie mij schrappen
http://www.thecompleatebroangler.com
Raf van Opstal

Raf van Opstal

Man Aantal berichten : 36
Leeftijd : 48
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 16-01-10

BerichtOnderwerp: Re: Verwijderen van topic!!   Verwijderen van topic!! Icon_minitimezo apr 25, 2010 8:05 pm

Hey gasten,

Even ter verduidelijking,ik ben zelf verantwoordelijk geweest voor het laten plaatsen van het vorige topic.Na het laten plaatsen hiervan,merkte ik op dat dit toch niet volledig mijn bedoeling was en ik enkel de vergissing van het incorrecte gewicht wou bekend maken.Hiervoor heb ik het meteen laten aanpassen en de namen en roddels laten verdwijnen omdat ik wou dat we zelf geen conclusies gingen trekken ,maar de lezers dit voor hun eigen moesten laten doen. Ik was toen al gelukkig dat de inhoud een beetje verzachd werd ,maar heb na nog een paar dagen beraadslagen toch nog beslist om het definitief te laten verdwijnen ,om verdere moeilijkheden te vermijden. Ik kan alleen maar beamen wat DATOM zegt dat kwaad sprekerij niet gepast is om dit op een forum te plaatsen,sommige dingen kun je beter denken .Maar hiervan zijn er door een misverstand wel enkele dingen geplaats die beter binnen kamers bleven.Hiervoor mijn verontschuldigingen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verwijderen van topic!!   Verwijderen van topic!! Icon_minitimema apr 26, 2010 8:33 am

Amen!!! cheers cheers
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Verwijderen van topic!!   Verwijderen van topic!! Icon_minitime

Verwijderen van topic!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Carp-wiki (history)
» Rod topic
» RIP Two Tone
» Reel topic
» FOX stratos 12000 MAG molen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum