Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

kanaal brussel-charleroi

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Bart Raats

Bart Raats

Man Aantal berichten : 105
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen
Registration date : 08-08-09

kanaal brussel-charleroi Empty
BerichtOnderwerp: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimeza feb 27, 2010 8:07 am

Hey gasten,

ik heb een twee jaar terug eens een paar foto's gezien van ne man die daar vlakbij woonde. Er waren twee hele mooie drtigers bij. Nu is mijn vraag of er iemand van het forum mij een beetje info kan geven waar het daar een beetje gezellig vissen is.

Alvast bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
geen lid meer

geen lid meer

Man Aantal berichten : 159
Leeftijd : 44
Hobby’s : f
Registration date : 27-08-09

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimeza feb 27, 2010 10:35 am

welke kant , boven of onder brussel?
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Registration date : 16-12-08

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimeza feb 27, 2010 11:49 am

Zitten op elk stuk toch wel wat knappe potentieele vissen op , maar je moet je door een bos kleinere vissen
Bart Raats

Bart Raats

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimeza feb 27, 2010 9:42 pm

Boven of onder Brussel weet ik niet. Dit is eigenlijk een beetje de vraag. Ik weet dat er mooie spiegels en gave vis rondzwemt meer ook niet. Je hoort of ziet er weinig over vertellen en daarom de vraag of er hier al iemand een beetje info had.

Ik stel mij ook de vraag of het daar een beetje relaxed vissen is zo bij Brussel of Charleroi?

mvg Beire
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimezo feb 28, 2010 12:46 am

Het is een zeer makkelijk water waar je je karpers kan vangen op bagetafstand of zelfs in de kant... Voeren met zoete mais en vissen met grote bollen... Heel veel kleine torpedoschubkes en heel waarschijnlijk ook wel wat grotere vissen die je ervan tussen moet vangen... Op het stuk tss Zemst en Willebroek heb ik 2 schubkarpers gevangen van ca12kg, hoger ben ik er nog niet geraakt... Dit jaar ga ik me toeleggen op het stuk Willebroek-Tisselt omdat ik er ben gaan wonen :-)

Grtzz
Bart Raats

Bart Raats

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimezo feb 28, 2010 11:55 am

Het stuk in wallonie is toch wel interessanter qua bestand denk ik. Bedankt voor de reactie DaTom en succes daar voor uw deur.
geen lid meer

geen lid meer

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimezo feb 28, 2010 4:57 pm

op het stuk in waaskerke is er elk jaar koppelwedstraat karpervissen.

alle stekken worden heel het jaar door druk bevist.

het stuk tss halle en beersel is ook wel de moeite , alleen is er controle als je er met de wagen komt, is nl verboden.

je moet maar eens rondrijden , neem een kaart mee want soms is het zoeken om aan het water te geraken.

naast het kanaal rijden worden niet geaprecieerd Smile

Grtz
Tom Daelemans

Tom Daelemans

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimezo feb 28, 2010 6:37 pm

Dit is het stuk waar ik het ga proberen dit jaar...

kanaal brussel-charleroi Foto001-1
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimezo feb 28, 2010 8:48 pm

Das toch de vaart van willebroek Tom waar jij over spreekt

Naar Wallonie toe zijn er bepaalde stukken die intressanter zijn qua bestand , rond Halle en Brussel is het idd. makkelijk om aan je vissen te komen , maar de grotere vissen zijn moeilijker te bereiken omdat ze in mijn ogen vrij dun gezaaid zijn

In Waskerke is het al heel wat moeilijker om de vissen te vangen , echter zit het stukgewicht daar toch wel een stuk hoger

Van Anderlecht tot Lembeek is het mogelijk meerdere vissen per nacht te vangen

Wat je zegt dat in Waskerke alle stekken bezet zijn vind ik mooi , laat die walen daar maar doen op die kapotgeviste "gekende stekken" zoals de grote kom na de sluis , dat betonnen muurke en dat klein kommetje aan de brug van de vaartstraat , ze zitten daar lekker knus bijeen te blanken met oogkleppen op nog groter dan die van paarden

Als ge een beetje zoekt daar waar de vissen uithangen kan je toch op 1 vis per avond/nacht draaien , terwijl sommige van die walen er een winter en voorjaar op hadden zitten zonder enen beep , heb ik er toch 5 vissen kunnen landen en 2 kwijt op 6 avonden/nachten , goed uitspitten waar de karpers uithangen en niet blind naar een stek rijden daar kan ik meegeven
Bart Raats

Bart Raats

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimezo feb 28, 2010 9:11 pm

Bedankt he gasten voor de nuttige info. Hier ben ik al iets mee. Als het wa beter weer is zal ik mijne velo is in de auto steken en eens gaan kijken naar een paar interessante stekken om verder uit te peilen.

mvg beire
geen lid meer

geen lid meer

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimezo feb 28, 2010 11:24 pm

houdeng
kanaal brussel-charleroi Houdengsmall.th
kanaal brussel-charleroi 100963small.th

oisqerq
kanaal brussel-charleroi Dsc1299small.th
kanaal brussel-charleroi Dsc1219small.th
kanaal brussel-charleroi Dsc0375small.th
kanaal brussel-charleroi Dsc0226small.th

lembeek

kanaal brussel-charleroi 1smally.th

kanaal brussel-charleroi 64491306036159947026059.th
Tom Daelemans

Tom Daelemans

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimezo feb 28, 2010 11:33 pm

Pascal, idd eigenlijk wel en ligt in het verlengde van Brussel-Charleroi... Dit is het stuk van Brussel tot in de ruppelmonding

Grtzz
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimema maa 01, 2010 12:31 pm

Ah yvoshirko , dat waard gijlen die eind dat brugje zat in de wintervorige winter of die daarvoor
Bart Raats

Bart Raats

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitimema maa 01, 2010 9:11 pm

Wink Leuke foto's.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: kanaal brussel-charleroi   kanaal brussel-charleroi Icon_minitime

kanaal brussel-charleroi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kanaal gent terneuzen "update"
» V-kanaal
» kanaal kortrijk bossyt
» Kanaal Schoten-Dessel
» Kanaal Gent-Terneuzen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum