Aantal berichten : 87 Leeftijd : 46 Woonplaats : deerlijk Hobby’s : vissen vissen vissen vissen Registration date : 14-06-09
Onderwerp: kanaal kortrijk bossyt do feb 18, 2010 2:09 pm
deze middag heb ik een olie spoor ondekt op het kanaal die van een lekende kraan kwam bij deze heb ik de brandweer en politie gewaarschuwd die onmiddelijk tot actie zijn overgegaan en alles zullen verwijderen op de kosten van het bedrijf !!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt do feb 18, 2010 2:11 pm
Goe werk makker!!!
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt do feb 18, 2010 2:57 pm
Aantal berichten : 23 Leeftijd : 46 Woonplaats : kortrijk Hobby’s : karpervissen Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt wo mei 09, 2012 4:11 pm
ik heb namelijk iets vernomen over diefstal van vis (karper) op het kanaal in de streek van moen . Waar kan ik dit het beste melden ? ik probeer verder in contact te komen met de vissers die dit hebben gezien en ook die auto is gevolgd tot aan een prive water !
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt wo mei 09, 2012 4:25 pm
stefaan despiegelaere schreef:
ik heb namelijk iets vernomen over diefstal van vis (karper) op het kanaal in de streek van moen . Waar kan ik dit het beste melden ? ik probeer verder in contact te komen met de vissers die dit hebben gezien en ook die auto is gevolgd tot aan een prive water !
Vbk site , onder info dan visstroperij kiezen daar staan de juiste adressen
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt wo mei 09, 2012 5:11 pm
Amai zot! En naar welk water was dat?
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt wo mei 09, 2012 6:06 pm
Arnaud Castel schreef:
Amai zot! En naar welk water was dat?
Op welk autostradewater , zitten er vissen met een handvat ... kmoe der geen tekening bij maken e. Indien ik deze personen kan betrappen hangen ze ... er zullen meerdere mensen dit opvolgen en ze proberen te vatten.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt wo mei 09, 2012 7:16 pm
Bart Debosschere schreef:
Op welk autostradewater , zitten er vissen met een handvat ... kmoe der geen tekening bij maken e. Indien ik deze personen kan betrappen hangen ze ... er zullen meerdere mensen dit opvolgen en ze proberen te vatten.
amen das gesproken makker
Loïc van Doorn
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 32 Woonplaats : berchem Hobby’s : vissen, duiken, biologie Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt wo mei 09, 2012 7:29 pm
Ik zou denken dat er wel meerdere autostradewateren met gestolen vis zijn.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt wo mei 09, 2012 7:33 pm
Als ze denken dat het om het welzijn is v/d vis hebben ze het mis . Remember Vbk-magine... in 1 van de vorige nrs heeft men genoeg met stenen gesmeten , en zich willen verschuilen achter dit zielig excuus. Wetende dat hun topvissen ook handvat vissen zijn geweest en op de duur ook het loodje hebben gelegd , welzijn .... ???? Oogjes open collegas. Greetz
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt wo mei 09, 2012 7:34 pm
Loïc van Doorn schreef:
Ik zou denken dat er wel meerdere autostradewateren met gestolen vis zijn.
Ik zal hier geen namen noemen , naar eerdere colflikten met deze personen .
Laatst aangepast door Bart Debosschere op wo mei 09, 2012 7:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt wo mei 09, 2012 7:34 pm
Triestig dit te lezen weer zeg. Ik hoop dat de dief gestraft wordt voor zijn daden... Zo iemand zou men dus bv nooit meer mogen een staatsvergunning verlenen vind ik.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt wo mei 09, 2012 7:47 pm
david deman schreef:
Triestig dit te lezen weer zeg. Ik hoop dat de dief gestraft wordt voor zijn daden... Zo iemand zou men dus bv nooit meer mogen een staatsvergunning verlenen vind ik.
zeer juist David ....
p.s. in saudi arabia kappen ze je handen af als ge iets steelt!!!
Patrick Arteel
Aantal berichten : 164 Leeftijd : 60 Woonplaats : Zanbergen Hobby’s : karpervissen Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt wo mei 09, 2012 7:54 pm
vraag mij af als ze die mannen pakken wat ze dan gaan krijgen??????? Want hier in ons landje mag de ene meer dan de andere. En wat gaat de boete zijn???? Een almoes? Ze zouden ze moeten levenslang schorsen, en overal buiten zetten. Maar ja wie ben ik om daar over te oordelen. Jammer dat dit allemaal gebeurd.
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt wo mei 09, 2012 10:13 pm
Ja Bart kon dit al raden welk water het was! Had zo al een vermoeden, ik hou zeker een oogje in het zeil. Gezien er maar een handvol mensen vissen op dat water zal het niet te moeilijk te achterhalen zijn zeker. Tenzij het is in opdracht van!
Als ik ze tegenkom of ik ze kan betrappen bel ik de flikken!
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: kanaal kortrijk bossyt do mei 10, 2012 4:26 am
Arnaud Castel schreef:
Ja Bart kon dit al raden welk water het was! Had zo al een vermoeden, ik hou zeker een oogje in het zeil. Gezien er maar een handvol mensen vissen op dat water zal het niet te moeilijk te achterhalen zijn zeker. Tenzij het is in opdracht van!
Als ik ze tegenkom of ik ze kan betrappen bel ik de flikken!