Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Kanaal Gent-Terneuzen wo aug 19, 2009 10:11 pm
Iemand al gevist op dit kanaal?Kga er mss paar sessies gaan dien volgend jaar.Kmoe niet weten met welke bol of waar ik moet liggen. Maar t'is eerder het bestand loont het wat de moeite of moet ik me vooral verwachten aan een pak kleine schubs...!!grtzzzzzzzzz Bart
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Kanaal Gent-Terneuzen wo aug 19, 2009 11:01 pm
een pak kleine schubs zitten er zeker op. er zitten een paar betere exemplaren op ook.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kanaal Gent-Terneuzen do aug 20, 2009 6:49 am
ik hoor al meer dan 10 jaar, kleine schubkes! worden die dan niet groter??
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Kanaal Gent-Terneuzen do aug 20, 2009 9:17 am
Zit alleszins dikke witvis op! Ik durf er in de winter al eens gaan feederen.
Is Geert Bauwens daar een aantal jaren geleden nie bezig geweest? Er staat mij iets voor dat ik het daar met hem ooit eens over gehad heb.
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Kanaal Gent-Terneuzen do aug 20, 2009 2:13 pm
Ik heb een tijdje geleden gehoord dat er een zeer deftige vis gevangen is maar of het waar is das weer een ander paar mouwen natuurlijk he...
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Kanaal Gent-Terneuzen vr aug 21, 2009 5:29 pm
heb ik ook gehoord Tom!!Kzal het toch maar weten als ik een paar keer geweest ben..... !!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kanaal Gent-Terneuzen za aug 22, 2009 2:24 pm
Ik ben er al eens op gaan varen met mijn vader zijn boot. Het is een diep water met veel stroming dat kan ik wel zeggen.
Nu ik ken een paar nederlandse vrienden die er al gevist hebben wel dan tegen terneuzen daar waar ze da warmwater lossen. Zijn zeggen wel mooie vis maar wel veel kleine schubben beneden de 20pond. Ook goed om weten goe dichter tegen nederland goe braker het water é.
Nu ik wil er ook al eens een paar jaar gaan vissen maar weet nie goe waar te beginen zoo'n kanaal.
Ook al gehoord da ze ze wel vangen op de moervaart de grotere dan e. Dat is ook een kanaal die uitmond in het kanaal gent-terneuzen.
GRTZ GREQ
bart polyn
Onderwerp: Re: Kanaal Gent-Terneuzen zo aug 23, 2009 6:37 am
Na wat geluisterd te hebben bij verschillende mensen die het kanaal al bevist hebben.Hoor ik vooral van vangsten kleiner dan 10 kg met af en toe een uitschieter naar 15 en mss ietsje meer,maar dan moet ge er al een pak vangen!!!eigenlijk heel vreemd voor zo een water,als ze daar niet kunnen doorgroeien versta ik het ook niet !!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kanaal Gent-Terneuzen zo aug 23, 2009 6:46 am
Bart ik denk dat de meeste het achterste van hun tong niet tonen, en je niet alles vertelen ....
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Kanaal Gent-Terneuzen zo aug 23, 2009 8:44 am
Net hetzelfde verhaal als op het Zeekanaal in de buurt van Willebroek...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kanaal Gent-Terneuzen zo aug 23, 2009 8:48 am
info krijgen over een water, blijft iets waar veel mensen zo heel geheim over doen (is of ze iemand anders geen vis gunnen) denk dat ge hetzelf moet uit zoeken, maar hou het dan ook voor jezelf!!