Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer do jan 13, 2011 7:10 pm
Zo ver ik weet mag een tele ook niet. Maar het wordt er wel regelmatig gedaan. Ik veronderstel dat de controle daarop niet zo streng is, enkel denk dat de controle op nachten wel meer voor komt.
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer do jan 13, 2011 9:29 pm
Wordt ook een beetje in de hand gewerkt vind ik. En het is er absoluut niet nodig om er te nachten. Als je ziet hoeveel tenten er soms staan in het weekend vind ik het niet meer dan logisch dat er controle is op het nachten. Niet dat ik iets heb tegen de mensen die het doen, ik heb het vroeger ook meerdere malen gedaan en ik heb er dan ook al de gevolgen van mogen dragen .
stephan vangossum
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 42 Woonplaats : Geetbets (Belgium) Hobby’s : vissen enz... Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer ma jul 25, 2011 3:31 pm
Is er nog steeds de gele vlag van toepassing vanwege blauwalgen???
Pippo
Aantal berichten : 23 Leeftijd : 38 Woonplaats : Miskom Hobby’s : Vissen Registration date : 07-07-09
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer ma jul 25, 2011 7:44 pm
Ja, vandaag hing de gele vlag uit, maar toch waren er mensen met een boot op het water.
stephan vangossum
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 42 Woonplaats : Geetbets (Belgium) Hobby’s : vissen enz... Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer ma jul 25, 2011 8:26 pm
Ja heb ze gezien vanavond, ben maar eens gaan wandelen met den hond. Heb ook een beetje de kanten afgespeurd naar restanten van blauw alg maar heb toch nergens iets zien liggen. Het word tijd da de bootjes terug worden toegelaten zunne,er zijn idd al kerels die terug varen maar hooe zou je zelf zijn er hangt op heel het meer maar 1 vlag dus zou me niet verbazen da ze ze niet hebben zien hangen
Pippo
Aantal berichten : 23 Leeftijd : 38 Woonplaats : Miskom Hobby’s : Vissen Registration date : 07-07-09
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer ma jul 25, 2011 8:38 pm
Ik denk dat de vlag nog niet lang terug hangt, want vorige week zondag werd er volop gezeild en gesurft. Vist gij veel op het meer Stefan?
stephan vangossum
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer ma jul 25, 2011 9:07 pm
Ga er dit jaar toch terug eens een lap op geven daar,ben de half maan een beetje beu aant worden. Maar volgens mij worden die surfers een beetje voor getrokken tegen over de vissers vandaar mss dat de vlag er nie was vorige week.
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer zo okt 09, 2011 7:42 pm
Hetwater stonk er dit jaar van de blauwalgen !!
Pippo
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer zo jun 17, 2012 12:34 pm
Weet iemand hoe het juist zit met nachtvissen op het meer? Gisteren ben ik nog eens rond het meer gegaan voor een visplek te zoeken en er waren zeker 10 personen die tussen 19h-20h nog hun trolly's en boten aan het inladen waren voor te gaan vissen. Ik veronderstel dat er dus toch 's nachts gevist wordt?
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer ma jun 18, 2012 6:24 am
Nachtvissen is niet toegelaten. Maar er zijn er altijd die hun gat willen verbranden ....
Pippo
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer ma jun 18, 2012 6:40 pm
Jean-Pierre Ketelslegers schreef:
Nachtvissen is niet toegelaten. Maar er zijn er altijd die hun gat willen verbranden ....
Weet je soms ook of je 's nachts met de hengels ingedraaid mag verblijven aan het meer?
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer ma jun 18, 2012 7:49 pm
Zo ver ik weet is zelfs dat niet toegestaan. Het laatste wat ik weet is dat je 's nachts niet mag blijven zelfs niet met de hengels op de kant.
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer di jun 19, 2012 7:51 am
Volgens het reglement is het niet toegestaan zich te bevinden binnen de dijken van het opvangbekken. Van 1u na zonsondergang tot 1u voor zonsopgang als ik me niet vergis. En dat heeft zeker zijn reden hoor. Ik ken er die al zijn kunnen gaan lopen in het holst van de nacht als ze het gebied laten overstromen.
Pippo
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer di jun 19, 2012 7:48 pm
Bedankt voor de info, hier ben ik wat mee. Heeft er nog iemand tips voor het meer? Vorig jaar heb ik enkele sessies gevist op het lange rechte stuk en ook vis gevangen. Hier vind in het wel nogal druk qua vissers, dus ik zou graag op het zuid-westelijke deel willen gaan vissen omdat het hier (iets) rustiger is.
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer wo jun 20, 2012 6:19 am
Als je een goede trolly hebt en jonge benen... Wel een stukje stappen van de parking naar het groot eiland. Wij vaarden vroeger met de boot naar daar. Daar zijn wel de mooiste stekken. En de bodem is er wat meer golvend.