Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

kleine jongens, grote mondjes

Ga naar beneden 
+7
joris peelman
Igor Van Waesberghe
Jean-Pierre Ketelslegers
Robby Malfliet
Tino Musschoot
Tom Daelemans
steven meirlaen
11 plaatsers
AuteurBericht
steven meirlaen

steven meirlaen

Man Aantal berichten : 258
Leeftijd : 47
Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje...
Registration date : 24-08-08

kleine jongens, grote mondjes Empty
BerichtOnderwerp: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimema jan 26, 2009 10:13 pm

hoi allen,

aangezien het in een ander topic wat te uitgebreid over andere zaken dan de vangsten van de maand januari, heb ik besloten om hier verder te gaan.

iedereen heeft ze zeker al tegengekomen:
de alles weeters, de superieuren, de ik heb altijd gelijk jongens.
gasten die denken dat ze iedereen alles kunnen wijsmaken en met hun mond altijd de grootste vis van het water vangen.

hoe gaan jullie hiermee om en welke leuke stoten hebben jullie zoal gehoord of kunnen uitsteken met die kindjes.

ikzelf opteer twee optie's afhankelijk van mijn humeur :

ofwel laat ik hen hun verhaal doen en hoop ze te kunnen betrappen of een fout. ofwel de simpelste en voor mij meest gebruikte. negeren.

shoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimedi jan 27, 2009 6:54 am

Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimedi jan 27, 2009 8:24 am

Ja knikken en negeren en vooral ni te veel energie insteken, ze nemen toch niks aan Exclamation
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimedi jan 27, 2009 9:42 am

Als ze normaal doen absoluut geen problemen mee maar als ze uit hun nek lullen zal ik erop reageren of negeren zodat ze snel pipedada zijn!Daarbij je mag dit niet verkeerd oppakken maar als ik aan't vissen ben heb ik noot aan rust en een bezoekje ok maar geen uren aan mijn tent blijven hangen want na half uur krijg ik het op mijn heupen! Tis zoals in ziekenhuis een kort bezoek boeit en een lang vermoeid! bounce
http://www.triggerbaits.nl
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimedi jan 27, 2009 10:16 am

Ik vis nu en dan op een goed bewaard privéputje. Slechts 3 visser komen er hun geluk beproeven. Zit er toch wel ene tussen zeker. Nu voor alle duidelijkheid, hij is niet zo klein (of jong, al naargelang de interpretatie van de titel van het topic). Een grote mond, bwa, hij weet gewoon alles beter en heeft reeds een 19 kilo vis gevangen terwijl ik goed weet dat 16.3 de zwaarste is. Foto's naast elkaar leggen (wat ik normaal niet snel doe), om toch maar duidelijk te maken dat hetgeen hij verkondigt niet kan...
Ik kan van dieje vent een hoofdstuk schrijven. Ongegeneerd lijnen ingooien vlakbij je visplaats.
Hij heeft het zelfs voor mekaar gekregen om er 50% van de prachtige treurwilgen en andere bomen te laten neerleggen. Tja het water is niet onder beheer van vissers you know...
Wordt daar soms wel moedeloos van.. en ga er dan ook niet verder over uitwijden. Ik hou de rest wel voor bij men psycholoog Wink
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimedi jan 27, 2009 10:30 am

Ge komt ze overal tegen van die mannen jong.
Ik ken ook zo 2 types. Beide volwassen mensen. Den Ivan zal wel weten over wie ik het heb. Laughing

Den enen had het ooit voor mekaar gespeeld om boilies samen te stellen die enkel en alleen door schubkarpers gegeten worden claimde hij. Den eerstvolgende keer toen ik aan het vissen was met hem in de buurt kunt ge het al raden hé... 4 vissen, 4 spiegels! "Da heb ik nu nog nooit meegemaakt " zei hij. lol! Pas op, das dan nog amusant zo ne gast. Ge kent hem ook zene Tommy, van op 't Ster.
Dienen 2e das iemand die op het syndicaat vist, en daar ga ik nie verder over uitwijden. Die ben ik soms echt beu...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimedi jan 27, 2009 10:54 am

Ach ik doe het zo rechteroor "in" linkeroor"uit" normaal wil mijn harde schijf nog wel eens iets opslaan maar dit soort onbenullig gelul heft deze er geen ruimte voor Smile Smile Smile
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimedi jan 27, 2009 3:45 pm

Citaat :
Ge kent hem ook zene Tommy, van op 't Ster.

Kan al denken wie het betreft affraid affraid scratch scratch
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimedi jan 27, 2009 4:38 pm

Da geloof ik goe... Laughing
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers

Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimedi jan 27, 2009 4:52 pm

Laten uit hun nek kletsen en het jouwe ervan denken !
Dit zijn blijkbaar mannen die zich willen laten gelden via de karpervisserij !!
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

Man Aantal berichten : 447
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimewo jan 28, 2009 12:59 pm

kstond een maand of 3 geleden mij enen, kzeg gaat het wa, zegtem ja da val wel mee. kvis single hookbate zegt hij. ik agzow. zeg hij dan, kheb er juist een 100 bollen erbij gevoerd das al.

single hook bate---------- en 100 bollen bijgevoerd. jajaja lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

greets
joris peelman

joris peelman

Man Aantal berichten : 116
Leeftijd : 40
Hobby’s : vissen en ballooning
Registration date : 11-08-08

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimewo jan 28, 2009 1:44 pm

Op de donk loopt er enen rond die met vissen op de foto gaat die zijn maten gevangen hebben. En dan zeggen ik heb zoveel vissen gevangen vant jaar... Met foto's voor te bewijzen!

Laatst kwam er een jong gastje bij mij, en was mijn gerief aant keuren. Na 12 jaar vissen heb ik toch wa kwaliteits materiaal buiten staan, zei die gast : oh, stomme bancksticks van ultimate...
Peter Bleyaert

Peter Bleyaert

Man Aantal berichten : 262
Leeftijd : 55
Hobby’s : Darts, Koi en .......tja
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimewo jan 28, 2009 2:13 pm

joris peelman schreef:
Op de donk loopt er enen rond die met vissen op de foto gaat die zijn maten gevangen hebben. En dan zeggen ik heb zoveel vissen gevangen vant jaar... Met foto's voor te bewijzen!

Laatst kwam er een jong gastje bij mij, en was mijn gerief aant keuren. Na 12 jaar vissen heb ik toch wa kwaliteits materiaal buiten staan, zei die gast : oh, stomme bancksticks van ultimate...

Niet te doen! lol! lol! lol!
karpervissers van de toekomst.
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

Man Aantal berichten : 447
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimewo jan 28, 2009 2:46 pm

joris peelman schreef:

lolol ja wie bedrieg je dan, toch altijd jezelf eh want zelf ne schone vis vangen zit er nie bij bij die gasten
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimedo jan 29, 2009 6:24 pm

Jaja ken ook enkele van die meneertjes...

Kreeg eens bezoek tijdens eens sessie langs de vaart, hij zag mijn airbag met boilies hangen, en vroeg waarom ik in de zomer met winterbollen vis...? Vroeg waarom dat het volgens zijn mening winterbollen zouden zijn...? Omdat er zaadjes inzitten...!! Rolling Eyes...zo kan ie wel weer.

Grtzzzzzzzzzzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimedo jan 29, 2009 7:06 pm

lol! lol! lol! lol! kvind zo grapig, als deze story´s hahahahaha .....
filip de meulder
Moderator
filip de meulder

Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimedo jan 29, 2009 9:35 pm

gerard van ewijk schreef:
Ach ik doe het zo rechteroor "in" linkeroor"uit" normaal wil mijn harde schijf nog wel eens iets opslaan maar dit soort onbenullig gelul heft deze er geen ruimte voor Smile Smile Smile

Das waar Gerard, zo denk ik er ook over. Het geeft wel een beeld over de echte visser en de 'macho' visser. Zolang ze mijne vis niet willen kopen, geen probleem hoor. En voor de rest, eens goe lachen ! haha !!
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

Man Aantal berichten : 437
Leeftijd : 50
Hobby’s : Vissen , ........
Registration date : 10-04-08

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimeza jan 31, 2009 11:54 am

Ik kreeg onlangs te horen dat ik mijn tijd verdoe in de winter aan het water . Want de karpers zuigen zich vast aan een wasmachine zei deze allesweter . Dus de hotspots voor in de winter zijn plekken waar wasmachines liggen Very Happy
Want hij viste al 10j op karper en wist het toch wel beter he . Tja , lach inhouden tot hij weg is en dan gieren Very Happy
Grt
Peter Bleyaert

Peter Bleyaert

Man Aantal berichten : 262
Leeftijd : 55
Hobby’s : Darts, Koi en .......tja
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimeza jan 31, 2009 1:11 pm

Woehahahahahaha, waar blijven ze het halen.
Stand-up comedy is aan een opmars bezig in België!
lol! lol! lol!
steven meirlaen

steven meirlaen

Man Aantal berichten : 258
Leeftijd : 47
Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje...
Registration date : 24-08-08

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitimeza jan 31, 2009 6:36 pm

laten we hopen dat ze deze zomer niet aan de droogkast hangen.

lol! lol! lol!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: kleine jongens, grote mondjes   kleine jongens, grote mondjes Icon_minitime

kleine jongens, grote mondjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» grote kreek moerbeke
» RIP Grote Schub Rainbow
» Vul de Grote Hengelsportenquete in en win diverse prijzen!
» De grote verbindings kanal schub
» kleine gondrexange

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: