Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

kleine gondrexange

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
filip de meulder
Moderator
filip de meulder

Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

kleine gondrexange Empty
BerichtOnderwerp: kleine gondrexange   kleine gondrexange Icon_minitimeza nov 15, 2008 8:39 pm

Besten, als je een visstrip kortbij wil, is gondrexange (de kleine put) 450km. ongeveer, een goeie bestemming. Let wel, je moet daar gaan vissen vanaf begin mei tot einde mei. De karpers zijn dan echt los voor de paai. Nachtvissen verboden maar de camping is net naast het water dus normaal geen probleem (in deze periode vang je ze normaal overdag). Als je geluk hebt en in de periode valt kan je mooie vissen vangen, vooral spiegels tot over de 40 pond. Inwerpen, want voor een boot heb je daar een bootzegel nodig die je moet aanvragen. Een dag of 5, met wat geluk en goed weer, camping vlakbij, rustige vakantiebestemming voor diegenen die wat rust kunnen gebruiken. Waadpak is aan te bevelen vanwege de rietkragen. Voor vergunning etcetera kan je terecht bij de campinguitbater. Het proberen waard... Grts, fille
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

kleine gondrexange Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleine gondrexange   kleine gondrexange Icon_minitimedo nov 20, 2008 5:12 pm

Eind jaren 80 begin jaren 90 was dit water samen met zijn grotere broertjes de besteming
maar vrees dat het vergande glory is scratch scratch
filip de meulder
Moderator
filip de meulder

kleine gondrexange Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleine gondrexange   kleine gondrexange Icon_minitimevr nov 21, 2008 5:41 pm

Grotendeels wel vergane glorie. Temeer omdat je er niet meer mag nachtvissen. Maar met enige kennis ter plaatste (ik was daar nog in juni 2006, aanvankelijk om te vissen maar toch doorgereden naar orient), kan ik toch zeggen dat de kleine gondrexange produktief kan zijn in mei. De campinguitbater bevestigde me van meervangsten toen dat jaar in mei door een een hollander met uitschieters tot 22kg. Ikzelf heb dat ook meegemaakt paar jaar daarvoor (ook in mei). Je moet wel enigzins geluk hebben om daar op de juiste tijd aan te komen. Een gokje, misschien wel... maar het proberen waard,vind ik.
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

Man Aantal berichten : 121
Leeftijd : 49
Hobby’s : wat denk je?!?!?
Registration date : 17-06-08

kleine gondrexange Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleine gondrexange   kleine gondrexange Icon_minitimeza nov 22, 2008 9:53 am

Blackwater schreef:
Eind jaren 80 begin jaren 90 was dit water samen met zijn grotere broertjes de besteming
maar vrees dat het vergande glory is scratch scratch

Hey Tommy, niet echt vergane glorie Wink
Een vergeten water is niet altijd afgeschreven..
Gast
Gast

kleine gondrexange Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleine gondrexange   kleine gondrexange Icon_minitimeza nov 22, 2008 2:03 pm

Nee idd Dennis
was ook niet mijn bedoeling om te zeggen dat het is afgeschreven.
mss me een beetje verkeerd uitgedrukt Embarassed Embarassed
filip de meulder
Moderator
filip de meulder

kleine gondrexange Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleine gondrexange   kleine gondrexange Icon_minitimezo jun 20, 2010 7:52 pm

Mssch wel een goeie uitvalsbasis, de camping aan de kleine gondrexange om op de andere meren te vissen in de buurt. Vriendelijke eigenaar en ... ook hier heb je een bootzegel nodig.
Ik raad aan er heen te rijden voor een dag of 2 en dan niet om te gaan vissen maar verkennen. Neem uw tent mee, daar is altijd wel plaats op die camping.
Gesponsorde inhoud

kleine gondrexange Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleine gondrexange   kleine gondrexange Icon_minitime

kleine gondrexange
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kleine put Schulensmeer
» kleine jongens, grote mondjes