Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Kleine put Schulensmeer do jan 21, 2010 5:57 pm
Iemand ervaring met dit water? Ligt naast het Schulensmeer, aan het begin vd smalle arm. Heb totaal geen idee vh bestand. Alle info welkom! Alvast bedankt. Mvg Guy
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer vr jan 22, 2010 4:50 pm
Precies geen limburgers opt forum...
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer vr jan 22, 2010 4:54 pm
Da duurt wa langer voor die reageren hé Piker...
Grapje!!!
Bedoelt ge dat putje dat vlak in 't verlengde van het Schulensmeer ligt? Gewoon met da dijkske tussen? Waarschijnlijk wel aangezien ge zegt dat het aan 't begin van de smalle arm ligt.
Maar ten NO van het Schulensmeer liggen daar nog 3 schone waterkes hé. Vijversheide of zoiets.
Guy Michiels
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer vr jan 22, 2010 6:20 pm
Vijversheide? Nog niet van gehoord. Eens gaan checken. Merci voor de tip! Ja, kleine put schulen is die met die dijk tussen. Heb daar een paar maanden geleden ene zien dood liggen( ne vis, gene visser) en dat was veelbelovend. Wou er dit jaar eens een paar keer gaan. Geen grootse dingen maar wat voor het amusement. En ja, dat cliché over Limburgers he!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer za jan 23, 2010 10:29 pm
Ela Ela mannekes, rustig houden hier hé
"Dat putje met dat dijkje ertussen" is ook het schulensmeer. Dat wordt het bezinkbekken genoemd, voordat het water verder loopt richting schulensmeer in......
groetjes, vanuit limburggg
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer zo jan 24, 2010 8:45 am
Ziet ge wel dat het wa langer duurde voor er een limburger reageerde...
Grapje zene. Over elke provincie weten ze wel iets. Limburgers zijn wa trager, west-vlamingen spreken een tal van een andere planeet, antwerpenaars zijn dikkenekken enz... Alleen over mensen uit oost-vlaanderen valt er eigelijk weining te zeggen...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer zo jan 24, 2010 10:53 am
Blijft toch ook een vreemd ras hoor die mensen van uust-vloandern....
Grtzzzzzzzz
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer zo jan 24, 2010 11:35 am
Zors schreef:
Blijft toch ook een vreemd ras hoor die mensen van uust-vloandern....
Grtzzzzzzzz
ela ela
Guy Michiels
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer zo jan 24, 2010 11:57 am
Limburgers, antwerpenaren, oost-en west vlamingen, we zijn in de eerste plaats allemaal mensen! Enig idee van het bestand ongeveer Kristof? Grtz
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer zo jan 24, 2010 12:32 pm
Robby Malfliet schreef:
Ziet ge wel dat het wa langer duurde voor er een limburger reageerde...
Grapje zene. Over elke provincie weten ze wel iets. Limburgers zijn wa trager, west-vlamingen spreken een tal van een andere planeet, antwerpenaars zijn dikkenekken enz... Alleen over mensen uit oost-vlaanderen valt er eigelijk weining te zeggen...
Nogthans deze met het grootste dialect op het forum is toch geen ne West-Vlaming ze ..... Greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer zo jan 24, 2010 1:58 pm
piker schreef:
Limburgers, antwerpenaren, oost-en west vlamingen, we zijn in de eerste plaats allemaal mensen! Enig idee van het bestand ongeveer Kristof? Grtz
Nix speciaals, klein grut
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer di jan 26, 2010 2:46 pm
ff ontopic...
Vijversheide : als het die zijn wat je bedoelt... die ook aan de noordkant liggen aan de overkant van de spoorweg, dit zijn kweekvijvers en zijn erg ondiep 1m dacht ik. mag ook niet op gevist worden en zal ook niet veel nut hebben mits deze regelmatig droog gelegd worden.
over de kleine put van schulen kan je me altijd een PM sturen heb er vorig jaar wel ne keer of 6 gevist. niet zo druk dan op het grote meer. veel meer rust wat ik wel kan zeggen is, dat de bodem heel zacht is en tot 4m <-> 4,5m diep is over zo goed als het ganse water. ik vermoed ook een zeer klein bestand
Greetz! Jim
stephan vangossum
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 42 Woonplaats : Geetbets (Belgium) Hobby’s : vissen enz... Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer wo maa 10, 2010 10:28 am
Jow piker ik ben van de geburen en over het bestand kan ik vrij kort zijn het hangt van jaar tot jaar af omdat bij zwaar wateroverlast het stukje weg tussen het schulensmeer en de put volledig overstroomt zodat de vissen wel eens durven verkassen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer vr maa 12, 2010 8:47 pm
Die vissen kunnen toch overzwemmen via die buis of ben ik mis??
stephan vangossum
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 42 Woonplaats : Geetbets (Belgium) Hobby’s : vissen enz... Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer za maa 13, 2010 7:18 pm
kleinere vis wel maar in de buis zit een betonnet dus vandaar.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer za maa 13, 2010 11:43 pm
ah da wist ik niet
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer zo maa 14, 2010 9:16 pm
hmmm, dat van dat betonnet wist ik dus ook nog niet.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer vr maa 19, 2010 10:17 pm
Moet toch een serieus gat in da betonnet zitten dan, want heb er 2 jaar geleden tijdens het vissen op baars en snoek een paar serieuze gusten aan de oppervlakte zien zonnen. En als ge met pellets vist kunde nog eens iets anders boven trekken met wat geluk
Pippo
Aantal berichten : 23 Leeftijd : 38 Woonplaats : Miskom Hobby’s : Vissen Registration date : 07-07-09
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer di sep 28, 2010 1:11 pm
Weet iemand of op het grote meer voerboten zijn toegelaten? Ik hoor van sommigen dat het wel gebruikt wordt en van anderen dat het verboden zou zijn?
Groetjes Senne
Marc Paulus
Aantal berichten : 80 Leeftijd : 61 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen Registration date : 16-12-09
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer zo jan 09, 2011 12:53 am
Grote boten met elektromotor zijn toegelaten met een maximum vermogen van 650 W. Elk vissersbootje, ook voor één dag, dient geregistreerd te zijn. Dit gebeurt door de Provinciale Visserijcommissie Limburg.
Ik denk niet dat er dan bezwaar kan zijn tegen een telebootje.
Geen gemakkelijk water, de vissen zijn windgevoelig.
grtz nightfall63
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer zo jan 09, 2011 2:35 pm
Ook een rubber met roeispanen?? !!
Tony Lemmens
Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: registreren zo jan 09, 2011 5:44 pm
Yeps die ook! Kost wel niet veel hoor, maar zonder registratie mag je er nie op.
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer ma jan 10, 2011 4:08 pm
En nen tele mag ook nie maar het wordt er wel gedaan.
Marc Paulus
Aantal berichten : 80 Leeftijd : 61 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen Registration date : 16-12-09
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer di jan 11, 2011 12:27 am
vanderzanden wim schreef:
En nen tele mag ook nie maar het wordt er wel gedaan.
Uit welke bron heb je die info, kan daar toch niets van terugvinden in het reglement van VVSM (vereniging vissers Schulensmeer)
grtz nightfall3
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Kleine put Schulensmeer di jan 11, 2011 7:09 pm
Hmmm. Staat er idd niet tussen ze hebben mij dat daar toch al meerdere keren verteld. Door verschillende personen zelfs.