Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!

Ga naar beneden 
+16
jurgen lievens
bart polyn
verlinden michel
david deman
Stefan Dhondt
Jeffrey Benoot
Guy Michiels
Steven Deschrijver
vanderzanden wim
Robby Malfliet
jean-claude francois
Tino Musschoot
Ludovic Hollevoet
Steven Dekeyzer
Ivan De Ridder
Dennis de Wilde
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Gast
Gast

Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 08, 2010 4:51 pm

Vroeger waren betaalwaters taboe , en nu wil iedereen op rainbow vissen ... Rolling Eyes
Hoe het allemaal vlug kan veranderen blijkbaar ... scratch
Zou de weegschaal dus toch het belangrijkste zijn ? Rolling Eyes

Grtz waldo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ludovic Hollevoet

Ludovic Hollevoet

Man Aantal berichten : 124
Leeftijd : 38
Hobby’s : goalkeeper, carpfishing
Registration date : 07-10-09

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 08, 2010 5:00 pm

niet veralgemenen é waldo....

bye
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 08, 2010 5:03 pm

waldo schreef:
Vroeger waren betaalwaters taboe , en nu wil iedereen op rainbow vissen ... Rolling Eyes

Grtz waldo

Zeg nooit nooit hé Waldo.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die een sessie van een week daar zouden weigeren. Ik zeker en vast nie!
Al zijn er altijd uitzonderingen natuurlijk.

Laatst aangepast door Robby Malfliet op vr jan 08, 2010 5:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
ben vermoesen

ben vermoesen

Man Aantal berichten : 266
Leeftijd : 47
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 14-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 08, 2010 5:04 pm

het blijft dan toch zowiezo ne bak van ne vis,
en ne dikke proficiat aan de lockey
grtzzzzzzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 08, 2010 5:14 pm

Dat ik het moest aangeboden krijgen zou ik ook niet weigeren hoor Robby , maar ik ben dus ook nooit tegen betaalwateren geweest .
En nu zijn er die er nu wel vissen en vroeger zeiden dat ze op geen betaalwater zouden vissen .

Grtz waldo
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 08, 2010 5:19 pm

Och ja Waldo...

Ik heb altijd gezegd dat ik van mijn leven nooit een oester zou binnen spelen!

En met nieuwjaar zijn er 6 naar binnen gegleden... 'k Wil maar zeggen... Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 08, 2010 5:21 pm

ne mens kan van gedacht veranderen he, denk niet dat Lockey in de tijd dat hij op Savey viste en salley ving ooit dacht van op rainbow lake (wat toen nog niet bestond) het wereld record te vangen!
alles is zo relative, tegenwoordig en dat green monster steekt toch altijd weer zen kop op, ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken waar op welk water hij wil gaan vissen.

is dat op het KK, Rainbow, de rivier of de pisput achter je deur niemand kan dat voor iemand anders beslissen
en tijden veranderen en een kaart op hombeek of Integra kost ook geld dus, wat wil je zelf en hoeveel heb je er voor over ....
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 08, 2010 5:24 pm

Inderdaad Tommy, meningen veranderen.

Ik herinner mij dat ik een jaar of 10 geleden zei dat het Waesmeer mij niks deed. Heb er toen zelfs eens een kaart kunnen krijgen maar ben er dan nie op in gegaan.

En nu zou ik er héél graag vissen, maar sta ik op plaats 52 op de wachtlijst... Crying or Very sad lol!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 08, 2010 5:31 pm

idd ge kun van mening veranderen, daar is niets verkeert aan vind ik persoonlijk!!
ge kunt bvb jaren denken, van amai das ne ambetante gast diene Robby (tot ge hem leert kennen) je voledig van gedacht/mening veranderd (is maar een voorbeeld he).

ik was vroeger ook geen voorstader van btw maar, nu vis ik er zelf op (ben ik daarom e slechtere mens geworden) nee denk ik ...
tis maar wat jij zelf wil, en niemand moet zich daar mee moeien of over gaan oordelen!!
das mjn gedacht erover .... iedereen doet waar hij zin in heeft ....
Steven Dekeyzer

Steven Dekeyzer

Man Aantal berichten : 384
Hobby’s : Carp Fishing / music
Registration date : 22-03-09

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 08, 2010 5:45 pm

Er is al zo veel discussie geweest over betaalwater of niet, laat iemand dat voor zichzelf uitmaken ... Mijn interesse in buitenland gaat ook uit naar betaalwaters omdat ik op m'n gemak (zonder criminaliteit) m'n vis wil kunnen vangen en dat is dan ook de enige reden! Dat er grote vissen op betaalwaters rondzwemmen is lekker meegenomen toch ... Natuurlijk telt de weegschaal of ken je iemand die zonder weegschaal gaat vissen ?? Wat vraagt men altijd als eerste als je een vis vangt ... "wat weegt ie ?"

Mooie foto van de vis in kwestie, heeft hem voor de zekerheid in t water gefotografeerd.

Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 2dl3e5v

Laatst aangepast door Santa Cruz op vr jan 08, 2010 6:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 08, 2010 5:45 pm

Blackwater schreef:
ge kunt bvb jaren denken, van amai das ne ambetante gast diene Robby (tot ge hem leert kennen) je voledig van gedacht/mening veranderd (is maar een voorbeeld he).

Shocked eeeuuuhhhh...

Leuk voorbeeld Tommy. Laughing
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 09, 2010 10:02 am

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken waar ie vist ... btw of niet!
In ieder geval nen dikke proficiat aan Lockey.

greetz
Wes (de lange)
http://www.carpmovement.com
Stefan Dhondt

Stefan Dhondt

Man Aantal berichten : 49
Leeftijd : 53
Hobby’s : vissen en vissen
Registration date : 30-11-09

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 09, 2010 10:07 am

BTW of openbaar water als ge u maar goed voelt waar je vist.Das het enige dat zou moeten tellen aan de waterkant.En die grote vissen die komen wel cheers
Ronny De Zitter

Ronny De Zitter

Man Aantal berichten : 45
Leeftijd : 55
Hobby’s : Karpers proberen te verschalken
Registration date : 08-05-09

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 09, 2010 11:37 am

waldo schreef:

Grtz waldo

Moest ik ooit de kans krijgen om daar te vissen zou niet twijfelen btw of niet.Ik vis ook op oasis en @Waldo k'meen te verstaan dat u dit jaar erook terug ging vissen.Wel daar is de weegschaal ook het belangrijkste voor ieder die daar een vergunning neemt,iemand die anders zegt beliegt zich zelf.Een waterke met een goeie twaalf stekken en een kleine honderd vergunningen daar moet men niet meer zijn voor de rust en de gezelligheid.Iedereen vangt graag eens een dikke vis speelt geen rol op wat soort water.En wat betreft de rust ben je de dag van vandaag beter af op een btw water.
gr.Ronny
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 09, 2010 11:38 am

RDZ schreef:
waldo schreef:

Grtz waldo

Moest ik ooit de kans krijgen om daar te vissen zou niet twijfelen btw of niet.Ik vis ook op oasis en @Waldo k'meen te verstaan dat u dit jaar erook terug ging vissen.Wel daar is de weegschaal ook het belangrijkste voor ieder die daar een vergunning neemt,iemand die anders zegt beliegt zich zelf.Een waterke met een goeie twaalf stekken en een kleine honderd vergunningen daar moet men niet meer zijn voor de rust en de gezelligheid.Iedereen vangt graag eens een dikke vis speelt geen rol op wat soort water.En wat betreft de rust ben je de dag van vandaag beter af op een btw water.
gr.Ronny
cheers cheers cheers cheers amen .....
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 13, 2010 9:30 am

welverdiende back voor lockie. Allo Coco !

Rainbow is idd bijna alleen maar te boeken via de juiste mensen. of met een hele hoop geluk.
Ga er in 2011 2weken naartoe, we zien wel wat er id schepnet glijdt. de omgeving alleen al maakt het de moeite waard.

Jammer van de grote schub, op stek 21 dood gevonden volgens ik vernomen heb.

je moet het maar doen bij -5°C !! brrrrrrrr!

grtz

Tim
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 13, 2010 10:43 am

Dikverdiend voor lockey want je moet het toch maar doen bij deze temperaturen hem vangen! Winterbeer op en top! Laughing
http://www.triggerbaits.nl
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 13, 2010 11:29 am

heb just uit goeie bron (Mandy) vernomen dat rainbow vol zit voor 2010 en 2011 ...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!   Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! - Pagina 3 Icon_minitime

Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw karper wereld record
» Wereld record vis, the scarred mirror.
» Nieuw schubkarper wereld record
» Nieuw Wereld Record Rainbow Lake!!!
» Varia foto's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: