Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! wo jan 06, 2010 7:34 pm
Ja amai niet normaal ginder! Die bevroren pollen pakte er dan graag bij. Wilde juist vragen of het er nog zo moeilijk te reserveren valt, maar dat zal nu wel zelfs erger worden. Is het er nog zo druk?
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! wo jan 06, 2010 7:35 pm
Daar zal deze vangst niks aan uitmaken zene, het was sowieso al een water met recordvissen.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! wo jan 06, 2010 7:38 pm
Ik denk, eens je er op geraakt, het wel niet moeilijk is om te boeken voor een volgende trip...maar er op geraken, das een ander paar mouwen. Een lange arm is hier wss de beste optie...
Grtzzzzzzzzzzzz
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! wo jan 06, 2010 7:49 pm
Ja boeken is een zeer groot probleem want 3/4 van de boekingen zijn van paul hunt en voor 2010 zat alles al vol,zelf gezien in de map deze zomer! Je kan aleen terplaatse boeken en soms nog dan! Ik heb volgend jaar nog weekje staan op stekken 7,8,9 en kon volgende week ook vertrekken met een zweedse kenis van me op stek12 dan nog maar kan gewoonweg geen 2weken verlof krijgen! VREE spijtig maar ga liever in de goede periode als de vissen toch ietswat los zitten!
Stefan Dhondt
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 4:12 pm
Ivan hopelijk dat gij ook iets vangt he Dat is een vis waar veel alleen maar eens van kunnen dromen. Wat een topgewicht pffffff Zal daar wel een feestje geweest zijn denk ik.
Stefan
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 4:17 pm
stefan cc schreef:
Zal daar wel een feestje geweest zijn denk ik.
Stefan
ja zo een vis vang je nie alle dagen dus een feestje kan er dan wel bij!! en Martin kenende zal wel bon geweest zijn .. maar tis hem gegunt .....
Stefan Dhondt
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 4:20 pm
Da zou bij mij ook zo zijn hoor Tommy , amai
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 4:25 pm
ik feest al bij minder gote vissen ze
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 4:36 pm
piker schreef:
Ja amai niet normaal ginder! Die bevroren pollen pakte er dan graag bij. Wilde juist vragen of het er nog zo moeilijk te reserveren valt, maar dat zal nu wel zelfs erger worden. Is het er nog zo druk?
Als je er echt op wilt geraken is de enigste optie om speciaal naar daar te rijden denk ik. Om daar dan te boeken om een jaar later te kunnen vissen. Maarja om 1600 km en meer heen en terug te rijden om juist te boeken en dan nog kans te hebben dat het niet lukt is al heel zot natuurlijk.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 4:38 pm
Gewoon een zomervakantie boeken in de buurt daar hé. En tijdens uw verblijf er eens naartoe rijden om te boeken.
Als ge er persé wilt vissen moet ge er iets voor over hebben hé.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 4:44 pm
allemaal zo moeilijk nie, als ge de juiste mensen kent ...
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 4:47 pm
stefan cc schreef:
Ivan hopelijk dat gij ook iets vangt he
Stefan
Als ik het geluk mocht hebben, ben jij de eerste die het hoort Stef!
Blackwater schreef:
Yes indeed!
Grtz I.
Laatst aangepast door Zors op do jan 07, 2010 7:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Samengevoegd...)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 4:52 pm
Blackwater schreef:
"Wurt gendaarm, wurt gendaarm... wurt ne man mee ne langen aarm!"
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 4:58 pm
tis gewoon zo Robby, geld en de juste persoon kennen en de juste persoon ken ik wel, maar heb da geld nie
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 4:59 pm
Tuurlijk Tommy, ge moet inderdaad de juiste mensen kennen! Da's met alles zo hé.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 5:13 pm
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: rainbouw do jan 07, 2010 6:01 pm
hey broeder (ivan) vergeet u stoof maar ni want het zal er koud zijn.ps en in plaats van duvel beter overschakelen op anti vries (jenever,cognac,...)
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 7:38 pm
Inderdaad heel gek ben keer benieuwd waar dit gaat eindigen............50 kg?!!!!
Stefan Dhondt
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 7:47 pm
Robby das is zeker zo. De juiste mensen kennen , das hier in Belgie ook he als ge op een water wilt komen met een wachtlijst.
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 8:45 pm
michel v schreef:
hey broeder (ivan) vergeet u stoof maar ni want het zal er koud zijn.ps en in plaats van duvel beter overschakelen op anti vries (jenever,cognac,...)
Hahaha, zal extra anti vries in de auto kappen. Denk dat het eerder warme drankjes zullen zijn Michel.
Grtz I.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! do jan 07, 2010 8:49 pm
Blackwater schreef:
tis gewoon zo Robby, geld en de juste persoon kennen en de juste persoon ken ik wel, maar heb da geld nie
Bij mij is net omgekeerd . En het past eigenlijk nooit in mijn schema,s voor daar eens te vissen ,anders had ik al wel eens uitgekeken om daar te vissen.Een week sessie van zaterdag tot zaterdag kan nooit door mijn weekendwerk.Jammer.
jurgen lievens
Aantal berichten : 56 Leeftijd : 47 Woonplaats : markegem Hobby’s : vissen Registration date : 07-01-09
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! vr jan 08, 2010 8:04 am
jaja, kzou er ook wel eens willen vissen, maar ik ken de juiste persoon niet.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! vr jan 08, 2010 8:34 am
allee Jurgen
Giovanni Vanhooren
Aantal berichten : 248 Leeftijd : 43 Woonplaats : Oudenburg Hobby’s : Ja Registration date : 08-05-08
Onderwerp: Re: Lockey heeft zojuist het Wereld Record gevangen!! vr jan 08, 2010 1:48 pm
Foto van de vis op nieuwe VVHV-site (via Carp Talk):