Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: 2010 sessieplannen do dec 31, 2009 12:57 pm
geen plannen, enkel vage ideeën waar en hoe te vissen.... (vis)tijd goed proberen te benutten.
vandaag het jaar afgesloten met een droge mat.
groeten ludovic blingblingnonameteam
Bart Raats
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 45 Woonplaats : antwerpen Hobby’s : vissen Registration date : 08-08-09
Onderwerp: Re: 2010 sessieplannen vr jan 01, 2010 11:42 pm
Ik heb hier vlak bij de deur nog een paar rustige stukjes kanaal liggen waar ik nog twee targets wil vangen en ik niet al teveel last heb van veel volk of drukte. Na een aantal jaren op circuitwaters gevist te hebben op grof wild kan het echt deugt doen om mezelf te herbronnen op een stuk water waar voor mij 16 jaar geleden alles begon.
Een franse trip zal er ook wel inzitten. Vorig jaar eens twee rivieren aangepakt en dit jaar zal het een kanaal worden met een mooi bestand. Tijd om daar men licht is op te steken.
mvg beire
Dennis de Wilde
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 49 Woonplaats : Schiedam Hobby’s : wat denk je?!?!? Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: 2010 sessieplannen za jan 02, 2010 9:15 am
Voor mij in april een weekje op Rainbow, in juli een weekje UK en tussendoor wat hier in mijn omgeving op een uitgebreid plassengebied met het bootje op zoek naar wat actie.
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: 2010 sessieplannen za jan 02, 2010 9:21 am
Laatse week van maart weekje lac de bairon, huisje gehuurd (vrouwtje en kindje gaan mee voor eerste keer). Waarschijnlijk nog een extra weekje Frankrijk verder in het jaar. Na twee jaar niet meer deftig op kanaal te zijn geweest, terug de draad daar ns oppakken. Verder de gewoonlijke wateren van ieder jaar, hier in de buurt (waarom veranderen als je het ni beu bent en je er zalig rustig kan vissen). Wie weet komt her eindelijk eens van van om aan de Antwerpse dokken uit te pakken, heb er van de zomer wel degelijk karper zien zwemmen !