Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Exclusive Baits nieuwsbrief 2010 do jan 28, 2010 8:00 pm
Ja exclusive baits lijkt me goe bezig, heb erop gelet om ze ergens eens op een beurs te zien en de producten eens te bekijken maar waren precies nergens aanwezig?! Zal een bewuste keuze zijn zeker...
Giovanni Vanhooren
Aantal berichten : 248 Leeftijd : 43 Woonplaats : Oudenburg Hobby’s : Ja Registration date : 08-05-08
Thx antonie! Komt eigenlijk vooral omdat Jan vaste job in weekend heeft dat ie niet op beurzen staat. Misschien volgend jaar es op de VBK meeting... Mocht je es wat verschillende boilies willen zien, ik heb er altijd paar soorten zitten, kan ik gerust meebrengen naar VBK Brugge.
Ciao,
Gio
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Sjiek, ik laat je dat weten als de 26ste wat dichterbij is, heb nog niet gekozen of het regio brugge of ovk wordt die avond , beiden niet de minste gasten. Alleszins al bedankt
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08