Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Exclusive Baits nieuwsbrief 2011 di jan 25, 2011 10:14 am
Awel,ast goe is,magget uk isg gezeit worden kem de Exclusive Red Hot Garlic Mix...enda is guuud gerief zelle .. grtzzzzzzz
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Exclusive Baits nieuwsbrief 2011 di jan 25, 2011 3:30 pm
Den Belly schreef:
Awel,ast goe is,magget uk isg gezeit worden kem de Exclusive Red Hot Garlic Mix...enda is guuud gerief zelle .. grtzzzzzzz
Kbegin mijn seizoen ook met de red hot garlic !!!!
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Exclusive Baits nieuwsbrief 2011 di jan 25, 2011 4:36 pm
ik geef sinds kort er nu men eigen recept binnen voor te laten rollen, mijn bollekes komen normaal vandeweek of volgende week toe bij men thuis vol ongeduld aan het wachten voor te zien hoe de service is!!
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Exclusive Baits nieuwsbrief 2011 di jan 25, 2011 5:27 pm
Ben ook al een paar jaar klant bij Jan, de 'exclusive pizza' durf ik overal en ten allen tijde in te zetten. Zit steevast in de diepvries thuis.
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Exclusive Baits nieuwsbrief 2011 di jan 25, 2011 5:41 pm
Hier ook tevreden klant over de pizza's. Heb ze ook op voorraad zitten. Wel een speciaal bolleke vind ik.
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Exclusive Baits nieuwsbrief 2011 di jan 25, 2011 7:28 pm
vanderzanden wim schreef:
Hier ook tevreden klant over de pizza's. Heb ze ook op voorraad zitten. Wel een speciaal bolleke vind ik.
Yep heel afwijkend
Gast Gast
Onderwerp: Re: Exclusive Baits nieuwsbrief 2011 di jan 25, 2011 11:37 pm
Hi,
zanko schreef:
vanderzanden wim schreef:
Yep heel afwijkend
Zjust + amen to that ! ! !
Steve en ik hebben na enig beraad samen voor dienen bol gekozen (in verschillende formaten door elkaar) en ik kan alleen maar beamen wat hij hier schrijft. Dat zijn en mijn hond (Zanko, Benny) ze mogen is geen referentie; ik moet de eerste boilie nog tegenkomen die die klojo's niet vreten, maar dat we er mooi onze (zware) vissen mee vingen terwijl er voor de rest op dat water alleen maar knollen zijn uitgekomen bij de anderen "throughout the season", dat zegt toch wel iets. Ook "instant" een prijsboilie, trouwens.
Kort en goed: "de Jan heeft heel goei bollekes . . ."
Cheers,
Michel
Steve Maes
Onderwerp: Re: Exclusive Baits nieuwsbrief 2011 wo jan 26, 2011 8:45 am
Michel schreef:
Dat zijn en mijn hond (Zanko, Benny) ze mogen is geen referentie; ik moet de eerste boilie nog tegenkomen die die klojo's niet vreten,
De mijne vreet echt alles he, van halfverzuurde partikels tot droge tijgernoten... Wat die vissen lusten, eet ik ook denkt hij !
Kevin Richez
Aantal berichten : 202 Leeftijd : 41 Woonplaats : wervik Hobby’s : vissen en vogelen Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: Exclusive Baits nieuwsbrief 2011 do jan 27, 2011 9:57 pm
hier ook een zeer tevreden klant. ik heb mijn vertrouwen gevonden in de red hot garlic en ook in de squid liver. ik vind ook dat het qualiteit is voor een zeer degelijke prijs en zeker een goede service.
grts kevin.
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Exclusive Baits nieuwsbrief 2011 do feb 03, 2011 4:32 pm
men bestelling is vandaag toegekomen alles ziet er dik in orde uit !!