Onderwerp: DVD: NASH Tackle & Tactics 2010 di mei 11, 2010 6:57 pm
Hi,
Free DVD-ke van bij de Robby-Fish meegenomen enne . . . Hebben jullie intussen misschien ook al deze "Nash Tackle & Tactics 2010 " al gezien ?
Zeer de moeite wegens mooi gemaakt, en tussen de lijnen door ook zeer leerzaam in soms erg kleine detailkes, en eigenlijk ook wel flink wat eerlijker dan de Korda DVD's; Daar doen ze zogezegd niks anders dan monsters vangen (en klaarkomen als ze die over het net trekken ), terwijl deze jongens ook "gewone" karpers vangen, en - het gedacht alleen al - zelfs een blank durven tonen.
Goeie DVD.
Cheers,
Michel
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: DVD: NASH Tackle & Tactics 2010 di mei 11, 2010 7:05 pm
Knap gezien Michel
Er komt normaal nog een tweede deel ook uit dit jaar.
Grtz
Kim
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: DVD: NASH Tackle & Tactics 2010 di mei 11, 2010 7:09 pm
Ben er persoonlijk niet zo wild van. Wel eens aangenaam om te zien, maar doe mij dan toch maar de free Korda schijfjes. Al heb ik het ook niet zo voor de, bij Studio Herman Teirlinck ingestudeerde oooooh's en aaaaaaaaaahhhh'ssss..... c'mon!
Grtz I.
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: DVD: NASH Tackle & Tactics 2010 di mei 11, 2010 7:28 pm
WICKED !!!!!!!!!!!!
PUKKA !!!!!!!!!!!!
ik vind het geweldig, echt waar, ik amuseer me te pletter met die dvd's
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: DVD: NASH Tackle & Tactics 2010 di mei 11, 2010 8:35 pm
kwas ook aangenaam verrast door de Nash dvd... Gefilmd in een mooie omgeving, praktische tips... het stuk over het penvissen is heel leerrijk. Ik vind die van Korda meer commercieel samenegsteld.
Gast Gast
Onderwerp: Re: DVD: NASH Tackle & Tactics 2010 wo mei 12, 2010 6:38 am
jaja je hebt nu eenmaal voor en tegenstanders van den ééne of den andere!! ik ben geen fairbrass fan (meer) maar als het op tips en tricks aankomt gaat er niets boven de korda dvd´s ...
en al bij al gaat het bij, bijde om hetzelfde ze, klanten ronselen voor de commerce ...
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: DVD: NASH Tackle & Tactics 2010 wo mei 12, 2010 8:49 am
Dat de korda boys enkel dikke vissen tonen klopt ook ni echt zenne, moet maar ne keer naar thinking tackle kijken ;-)
Grtzz
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: DVD: NASH Tackle & Tactics 2010 wo mei 12, 2010 1:26 pm
Geef mij maar de Korda dvd's ... commercieel of niet!
Gast Gast
Onderwerp: Re: DVD: NASH Tackle & Tactics 2010 wo mei 12, 2010 3:32 pm
vind persoonlijk de nash dvd beter dan korda omdat de korda dvd's nu wel een beetje langdradig worden ,de eerste free dvd's vond ik wel goed greets fastietje