Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

aanschaffen zodiac/ rubberboot

Ga naar beneden 
+7
Bart Debosschere
Jean-Pierre Ketelslegers
geen lid meer
steven meirlaen
Ivan De Ridder
christoph segers
vanderzanden wim
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 25, 2009 6:27 pm

heb hier nog een hele goeie kanshebber gevonden!!
wat denken jullie prijs/ kwaliteit niet slecht

http://www.norfox.nl/index.php?mode=fotoalbum&albumid=32
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 25, 2009 10:01 pm

Ken dat merk niet, ziet er niet slecht uit, en de prijs valt meer dan mee. Maar of het goeie zijn, dat durf ik persoonlijk niet zeggen.

Wat me plots te binnen schiet, toen ik dit jaar in Marroc zat; kregen wij daar zo'n Taipan boten van X2 ter beschikking. Raven/Vlemminx verkopen die, en ik moet zeggen, ik was aangenaam verrast, voor z'n prijs kon die wel tegen een stootje, en ik kan het u verzekeren, die boten maken daar wat mee hoor in dat extreme weer en die rotsige toestanden. Marc wist me daar te vertellen dat hij daar supercontent van is, en dat veel klanten er eigenlijk wreed mee omgaan. En toch blijft die boot veilig...

Grtzzzzzzzzzz
Ed van Os

Ed van Os

Man Aantal berichten : 89
Leeftijd : 62
Hobby’s : Vissen,fotografie
Registration date : 22-03-09

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 9:24 am

Goede morgen,

Om de keuze nog wat moeilijker te maken hier nog een aantal alternatieven;

http://www.bootland.nl/plastimo-raid-serie.html

http://www.bootwerker.nl/Volgboten/0040226/index.html

http://www.db-hengelsport.nl/epages/61445562.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61445562/Products/DB0203/SubProducts/DB0203-0001

http://www.db-hengelsport.nl/epages/61445562.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61445562/Products/1193087

Heb zelf in het verleden een 240 roll up gehad, van Quicksiver, en deze beviel goed.
Heb deze boot op een gegeven moment verkocht omdat ik andere wateren ging bevissen
waar geen boten nodig of toegestaan waren. Maar dat veranderd nu weer en ik ben
ook op zoek naar een nieuwe boot. Ik volg dit topic dan ook met belangstelling. Op
het moment twijfel ik tussen de Plastimo PFT270 en de Proline Commando 270. Qua
prijs komen ze bij elkaar maar voor de rest zijn het hele verschillende boten. De
Plastimo heeft door zijn aparte voormgeving veel meer ruimte in de boot en is makkelijk
op te bergen. Maar de bodem is vlak en hij heeft maar 2 luchtkamers, dit gaat natuurlijk
ten kostte van vaareigenschappen en veiligheid. De Proline heeft 5 luchtkamers, een
opblaasbare kiel en opblaasbare bodem. Vraag me alleen af of de kleur zwart van de
Commando wel zo handig is.Wordt deze boot niet te warm in de volle zon,hartje zomer,
in zuid frankrijk? Kun je er dan overdag nog behoorlijk op zitten? En worden de drijvers
niet zacht als de boot afkoelt? Hetzelfde geldt natuurlijk voor een donkergroene boot.
Iemand hier ervaring mee?

Have a nice day,Ed.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 6:38 pm

hoi ed

je maakt het niet gemakkelijk hé man Wink

maar nog een pittig detail op de norfox rubberboten o.a. de camo editie nu 20% korting
wat op 535€ komt voor een 2.70m nieuw niet slecht

zeg ed wat vind je eigenlijk van de vortex boten?
net contact gehad met arjan verkoelen naar de hengelexpo komen ze niet
maar hij wil wel de beurs korting geven 10% 765€ voor een 2.70 met verzending naar belgie inbegrepen
er komt binnenkort ook een nieuwe site over de vortex rubberboten zoals bv: de houten vloer
is nu vervangen door kunststof...

groetjes

Laatst aangepast door spiegel op do okt 29, 2009 6:43 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : foutje!! de 20% korting is bij norfox)
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 6:42 pm

wat willen jullie zo neertellen voor een quicksilver 240 net onderhouden van 2j oud met alles er bij zonder plakkers?
wat is dit waard?

mvg jan
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 43
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 6:51 pm

Voor ene met lattenbodem zou ik max nog €350 geven. Als het meer is zou ik eerder ne nieuwe kopen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 6:57 pm

kheb een aanbod voor éné voor 300€ is dit schappelijk?
christoph segers

christoph segers

Man Aantal berichten : 514
Leeftijd : 44
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 7:01 pm

Ik heb ook ooit eens een tweedehands gekocht , nooit geplakt geweest ....
De eerste keer dat ik hem gebruikte was hij al volledig leeg gelopen ....
moraal van het verhaal , leg iets bij en koop je een nieuwe
http://www.thecompleatebroangler.com
vanderzanden wim

vanderzanden wim

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 7:04 pm

Je moet vragen of ze hem willen opblazen en desnoods een proef tocht mee maken. Als dit niet doen vind ik het al verdacht.
christoph segers

christoph segers

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 7:08 pm

vanderzanden wim schreef:
Je moet vragen of ze hem willen opblazen en desnoods een proef tocht mee maken. Als dit niet doen vind ik het al verdacht.

Had ik gedaan wim , hij liep heel langzaam leeg , het lek zat aan beide zijden waar de drijvers eindigen
voor mij nooit geen tweedehands boot meer
heb mij zodiac 700 euro nieuw betaald , gewoon kwestie van uit je doppen te kijken
vanderzanden wim

vanderzanden wim

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 7:10 pm

Das minder natuurlijk. Heb mijne ook tweedehands gekocht en ik moet zeggen nog nooit last mee gehad.
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 8:10 pm

vanderzanden wim schreef:

Het moet ook wel te doen zijn om er een proefritje mee te maken hé, als er bv in de eerste kilometers nergens water te bespeuren valt waar je op mag varen....
Tweedehands is altijd een risico, maar soms kan je goede koopjes doen ook, het oog zegt ook al veel. Iemand die altijd zijn boot goe onderhoud, zal je meteen zien ook. En sommige merken, daar kan je soms nooit aan twijfelen!

Grtzzzzzzzzzz
christoph segers

christoph segers

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 31, 2009 1:28 pm

het merk yam is denk ik bij mijn weten toch een goed merk .....
Hij zag er ook heel goed onderhouden uit
resultaat Titanic
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 01, 2009 12:45 pm

Ik heb vorige jaar op een VBK meeting kennis kunnen maken met de Vortex Zodiac. Moet zeggen dik inorde. Goede kwaliteit, mmoie afwerking, naden goed versterkt, een echte aanrader!!!!

Grtz KF
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 01, 2009 1:39 pm

Spiegel,

Ben je deze al eens tegen gekomen op het net?:

http://www.rubberboten.be/

is het merk Benethboats

Verkrijgbaar in de kleuren wit en groen, en het model van boot lijkt sterk op die van vortex/zodiac.
Tot nu toe ben ik er tevreden van, heb em een jaar. Verkrijgbaar vanaf 2.70 , 3.00 en 3.30meter
De 2.70m is er al vanaf 500 euro (actie), inclusief peddels, plakkit, alu vloer, opblaasbare kiel.

Af te halen in Meerle (Belgie).

Bij aanvraag van prijsofferte, probeer te onderhandelen door te zeggen dat je de boot komt afhalen, wat er je eventueel extra kan krijgen... mij heeft het een zwarte hoes om over de boot te trekken (voorbeeld regen) opgeleverd. Ook keuze uit banktasje gehad, maar vond ik minder intressant.

grtzzzzzzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 14, 2009 3:39 pm

[quote="Zors"]Ken dat merk niet, ziet er niet slecht uit, en de prijs valt meer dan mee. Maar of het goeie zijn, dat durf ik persoonlijk niet zeggen.

Wat me plots te binnen schiet, toen ik dit jaar in Marroc zat; kregen wij daar zo'n Taipan boten van X2 ter beschikking. Raven/Vlemminx verkopen die, en ik moet zeggen, ik was aangenaam verrast, voor z'n prijs kon die wel tegen een stootje, en ik kan het u verzekeren, die boten maken daar wat mee hoor in dat extreme weer en die rotsige toestanden. Marc wist me daar te vertellen dat hij daar supercontent van is, en dat veel klanten er eigenlijk wreed mee omgaan. En toch blijft die boot veilig...

kheb zelf ook zo'n bootje van x2 gehad (flemix)
was er heel tevreden van ;-)
goeie prijskwaliteits verhouding ;-)
300 euro voor 2m80 uitvoering met peddels en reperatie kit erbij; opbaaslbaare bodem.. heb ik zelf nooit probleme mee gehad
natuurlijk beetje oplette he :-) geen mes of scherpvoorwerp op de bodem legge he :-)
natuurlijk kun je ook een bootje kope van meer als dubbel van de prijs ;
ma omda je da toch nie altijd gebruikt ....
grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 25, 2010 6:30 pm

hey gasten

eindelijk is de knoop doorgehakt!!
de zaak is beslist en morgen ga ik hem ophalen!

de thunder karperboot 2.30m
met Elektromotor Rhino R-VX 34
Accu Delphi + acculader Hella Charger 10 Automatic 12V 10A EFF

iemand dergelijke set? of ervaring met iets van dit materiaal?
heb er een goed gevoel bij...

grtz jan
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: aanschaffen zodiac/ rubberboot   aanschaffen zodiac/ rubberboot - Pagina 2 Icon_minitime

aanschaffen zodiac/ rubberboot
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rubberboot
» Rubberboot
» dieptemeter op voerboot
» Openbaarwater & zodiac?
» zodiac camoefleren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum