Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Rubberboot vr jul 06, 2012 8:31 pm
christoph segers schreef:
Vortex boot Bart , is wel dubbel van prijs maar geld meer dan waard Wesley' mast verkocht er toch eentje....
Inderdaad heb mailtje ontvangen van Wes en boot is inderdaad in orde,ma ben nog wat aan het rondkijken omdat prijzen nogal verschillend zijn....
Scalle merci voor link,ik bekijk het even....
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Rubberboot vr jul 06, 2012 8:38 pm
Heb er eentje en het is zijn geld waard geloof mij
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Rubberboot vr jul 06, 2012 8:40 pm
Niet iedereen is een grootgeldbezitter als gij hee Stoffel
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Rubberboot vr jul 06, 2012 8:46 pm
Ik moet het ook doen met een preken ze.... Dus geen zever over onzin Gaat over een boot en geef mijn mening daarover en ben daar tevreden van thats it
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Rubberboot za jul 07, 2012 12:27 pm
Als je zeker bent dat je voor lange tijd die boot gaat gebruiken, dan zou ik niet té veel besparen op uw veiligheid... Ik kan best geloven dat Pascal zeer tevreden is over zijn boot, maar voor hetzelfde geld koop je er ook zo eentje, en heb je niks als miserie...
Een boot is geen speelgoed, en er gebeuren elk jaar wel ongevallen met zo'n goedkope rubber-sloepen...goed uitkijken is de boodschap!
Grtzz
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Rubberboot za jul 07, 2012 6:14 pm
Klopt yefrey , veiligheid boven alles
enkele kenissen hebben deze boot ook en zijn allen tev reden
google maar eens wat een seabo in the states kost , in Het is geen "goedkope brol"
Zoals weinigen weten dat motor guide als electro motor in de vs merk nr 1 is en minn kota daar eigenlijk niet veel voor stelt...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Rubberboot zo jul 08, 2012 7:59 pm
Als je enkele reverenties hebt, ben je al veel zekerder hé. Ik zeg niet dat ze niet degelijk kunnen zijn hoor, maar van sommige merken zal je wss moeten opletten.
En eerlijk gezegd, ik loop niet zo overdreven warm van die Minn Kota's hoor. Kwa verbruik zullen ze wel bij de betere horen, maar daar is dan ook alles bij gezegd vrees ik. Vind dat de motor veel te traag reageert...
Grtzz
pascal waltenier
Onderwerp: Re: Rubberboot ma jul 09, 2012 12:22 pm
Reclame moet betaald worden hee Yaefrey...
David Baeten
Aantal berichten : 44 Leeftijd : 41 Woonplaats : genk Hobby’s : karpervissen,muziek,psychologie,bewustmaken nieuws Registration date : 21-10-11
Onderwerp: nog wat bootjes vr sep 21, 2012 2:10 pm