Aantal berichten : 40 Leeftijd : 40 Woonplaats : west-vlaanderen Hobby’s : karpervissen Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: Delkim Nitelite Pro Illuminating hanger ma jan 24, 2011 5:51 pm
al die bling bling en lichtjes is goed voor de maand december (kerstperiode) das mijn mening
als je beet hebt je gebuurs zien het van ver
elk zijn keus nje
Gast Gast
Onderwerp: Re: Delkim Nitelite Pro Illuminating hanger ma jan 24, 2011 6:08 pm
twone schreef:
al die bling bling en lichtjes is goed voor de maand december (kerstperiode) das mijn mening
als je beet hebt je gebuurs zien het van ver
elk zijn keus nje
niets te bling bling is gewoon de max
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Delkim Nitelite Pro Illuminating hanger ma jan 24, 2011 6:38 pm
Jip gasten... Ik denk dat iedereen vist met wat hij het beste vind en ook naar zijn smaak . Dat laatste is voor iedereen verschillend .... Het is ook niet aan mij besteed , vind ook dat deze een beetje teveel kerstboom gehalte hebben. Dit wil niet zeggen dat ik deze in twijvel trek op vlak van betrouwbaarheid of kwaliteit... Het gaat om het uitzicht ... Ik zie ook graag een mooie set-up , maar met zulks kan ik mijn pap niet koelen . Greetz
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Delkim Nitelite Pro Illuminating hanger ma jan 24, 2011 7:38 pm
Inderdaad,we kunnen uren doorbomen over of dit nu leuk om te zien is of niet.....de ene ziet dit graag de ander dat.....!!heb nog steeds mijn solar swingers en uitermate tevreden over.Heb even getwijfeld over deze,maar ook teveel bling bling voor me !!!tgoh ja,Maakt eigenlijk niet zoveel uit,ge gaat er geen karper meer of minder door vangen als ge opeens veranderd van hangers/swingers.......optie slappe lijnen is wel makkelijk....
tonino adams
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 40 Woonplaats : west-vlaanderen Hobby’s : karpervissen Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: Delkim Nitelite Pro Illuminating hanger di jan 25, 2011 7:49 am
ze gaan allemaal op en neer
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Delkim Nitelite Pro Illuminating hanger di jan 25, 2011 9:06 am
ik em een aluminiumpapierken over den draad gevouwen,old skool grtzzzzz
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Delkim Nitelite Pro Illuminating hanger zo jan 30, 2011 11:00 am
Heb er me net 2 aangschaft bij de Edy se en eerste indruk ; voor ne zware brildrager zijn die top, zo zie ik ten minste wat mijne swinger gedaan heeft bij ne tuut zonder eerst naar mijne bril te moeten zoeken. Zal bevindingen posten eens ik er eens mee aan het water geraak (en ik ne beet kan forceren he)
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Delkim Nitelite Pro Illuminating hanger