Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 secondenlijm en kemp of maden ?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jurgen Egoego

Jurgen Egoego


Man Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : harelbeke
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 21-04-08

secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimevr apr 25, 2008 9:19 am

ik zit met een probleem dat niet echt een probleem lijkt te zijn maar vertrouw het niet echt , daarom vraag ik et liever even , mijn vraag is : kan ik kemp of maden met secondenlijm op een kurkballetje lijmen zonder dat het schadelijk is voor de vissen ? weet er iemand anders een oplossing om kemp op een kurkballetje te krijgen ? grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimevr apr 25, 2008 2:11 pm

vroeger bestond er het produkt BOGEY van Kriston om je miniparticles op kurken balletjes te kleven en volgens mij bestaat het nog altijd.
eens googelen en je zult het wel vinden

mvg Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
Dario Beerten

Dario Beerten


Man Aantal berichten : 309
Leeftijd : 37
Woonplaats : Wilrijk
Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen...
Registration date : 27-03-08

secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimevr apr 25, 2008 2:21 pm

Het carpfighter,

Zoals peter zei, Kryston heeft inderdaad het product dat je zoekt.
heb het even voor je opgezocht, was er zelf ook naar opzoek Wink

Bogey: Particle Fixer


secondenlijm en  kemp  of maden ? Bogey10


Deze puddigachtige plakkerige substantie stelt u in staat om met de particle van uw keuze te vissen ongeacht de grootte.

Hoevaak een gesoakt hennepballetje al geen vis op de kant heeft gebracht, gevist op een bed van hennep, waar boilies geen uitkomst bieden, is ongelooflijk!

Pop Up, zinkend, drijvend, al deze mogelijkheden zijn in seconden te maken met Bogey.

Overtuig uzelf. Ook dit produkt is net als alle andere lijmproducten van Kryston reuk-, smaakloos en non-toxic.

grtz
Dario
Terug naar boven Ga naar beneden
Jurgen Egoego

Jurgen Egoego


Man Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : harelbeke
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 21-04-08

secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimevr apr 25, 2008 2:58 pm

thx voor et zoekwerk en de nodige info over dit product maar naar et schijnt zouden die potten bijna onmogelijk opengaan , ja kweetnie da hebben ze me wijsgemaakt in hengelsportzaak en die wilt het niet meer aankopen , iemand die dit product al reeds gebruikt heeft en me kan zeggen wat de bevindingen zijn ? grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimevr apr 25, 2008 5:49 pm

is wel waar na 1 maal gebruikt te hebben gaan ze moeielijk open maar dat komt vooral omdat er bogey aan de rand komt te zitten,als je daar op let geen probleem.
Heb het vroeger ook gebruikt maar is redelijk vlug in de vuilbak gegaan
reukloos? volgens mij niet
eerlijk gezegd als je zo zou vissen kan je evengoed een boilie of pellet met neutrale geur in hennepolie dippen komt op hetzelfde neer volgens mij want die geplakte hennep is een wereld van verschil met de losse hennep die er licht he.(mijn mening)
Maar als je er vertrouwen in hebt proberen zou ik zeggen( ik kan er ook volledig naast zitten met mijn mening hoor)

grtzzzzz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jurgen Egoego

Jurgen Egoego


Man Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : harelbeke
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 21-04-08

secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimeza apr 26, 2008 10:20 am

maar infeite zijn we hier aan het afwijken want mijn vraag was kan ik secondenlijm gebruiken ? bogey vind ik wel een goei oplossing maar heb geen zin in nen hoop miserie voor den 2de keer te kunnen gebruiken die pot open te moeten breken No zou ik het kunnen riskeren of zeker niet doen met secondenlijm ? grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimeza apr 26, 2008 11:02 am

ik gebruik geen van bijde, maar als je het dan toch zou gebruiken, gebruik dan de bogey (da ruikt niet) zoals secondelijm Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jurgen Egoego

Jurgen Egoego


Man Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : harelbeke
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 21-04-08

secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimedi apr 29, 2008 7:26 am

ok maar heb een andere oplossing gevonden denk ik , moet et alleen nog testen ! nyonlous zou ook een mogelijke oplossing zijn denk ik grtz jurgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe


Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Woonplaats : assenede
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimeza mei 17, 2008 5:53 pm

voor met maden te vissen gebruik ik gewoon een klipje waar je verschillende maden kan opsteken en dat hang ik aan een de hair i p v een boilie. klipje is niet tezien juist mooi boske levende maden. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimeza mei 17, 2008 6:15 pm

hier enkele manieren om met maden te vissen, om ze pop-up te vissen kun je stukjes kurk te gebruiken
of foam, werkt perfect om deze manier .......

secondenlijm en  kemp  of maden ? Maden

secondenlijm en  kemp  of maden ? Magots
Terug naar boven Ga naar beneden
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe


Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Woonplaats : assenede
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimeza mei 17, 2008 7:30 pm

dat is wat ik bedoelde tommy, mooi getoont !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimedi jul 01, 2008 11:29 pm

He Tom super leuk dat je dit doet en dat je er tijd voor maakt om dit op te zoeken cheers
echt super
ik zal je vertellen dit werkt echt ik ving een karper in de nacht om 1 uur ongeveer
zo een meter of 120 uit de kant mooi 26 pondjes
maar ik had ook nog een hengel rechts onder de kant het was zo een uur of 7 uur in de ochtend
je kan wel raden die hengel ging af met zo een maden clip alles er op en aan
het was dezelfde vis en dat vond ik super er werdt nooit een vis gedubbelt in een paar weken tijd
Terug naar boven Ga naar beneden
filip de meulder
Moderator
filip de meulder


Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Woonplaats : ekeren
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimevr feb 11, 2011 8:45 pm

Heb nog gezien Johan Janssens (de klep) een aasaanbieding had waarbij op verschillende haarlijntjes geplakt op een piepschuim blokje aan de haak, het ging over pakweg vier of vijf haarlijntjes van nylon, dun, en daar op geplakt over een afstand van 5 cm, per cm één kempje. Dan voeren 1kg hennep of meer (gekiemt en gekookt) en heb zelf een keer aangeslagen op deze aasaanbieding op zijn stokken dus weet dat het werkt. De johan was wel omstreden met boekje 'het kortste eindje' maar heb er toch veel van geleerd... Was secondenlijm, de karper eet dit niet, is enkel aaspresentatie dus maakt niet uit.. Is wel geduld oefenen, zo een aaspresentatie maken. Het isomo rechthoekig blokje plakken aan de haaksteel, dan de losse stukjes nylon (reeds met kemp eraan) plakken aan de isomo.
Terug naar boven Ga naar beneden
David De Cleen

David De Cleen


Man Aantal berichten : 128
Leeftijd : 46
Woonplaats : Motsel
Hobby’s : vissen fitness snowborden
Registration date : 17-02-10

secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitimeza feb 12, 2011 8:53 am

Je kan het ook oplosen met arma mesh van fox, zeker als je kemp gebruikt, je neemt de kleine diameter er van en je doet wat kemp er in en je kan er zo een mooi bolletje kemp van maken, en maak je dit beetje op voorhand en je laat zo een bolletje in het kook vocht van je kemp liggen dan neemt die arma mesh de kleur ook een beetje over zodat het witte ervan minder opvalt. Je kan die arma mesh voor verschillende paticles gebruiken en ook om pellets langer in takt te houden. Denk niet dat dit zou werken met levende maden dat ze er gewoon uitkruipen op de duur.

grts
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





secondenlijm en  kemp  of maden ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: secondenlijm en kemp of maden ?   secondenlijm en  kemp  of maden ? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
secondenlijm en kemp of maden ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Secondenlijm !
» Maden
» hempzaden
» Kemp enkel weken
» Kemp kiemt amper

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Tips & Tricks-
Ga naar: