Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

hoeveelheid voeder voor een week frankrijk???

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
verlinden michel

verlinden michel

Man Aantal berichten : 286
Leeftijd : 56
Hobby’s : karpervissen en fietsen
Registration date : 22-03-09

hoeveelheid voeder voor een week frankrijk??? Empty
BerichtOnderwerp: hoeveelheid voeder voor een week frankrijk???   hoeveelheid voeder voor een week frankrijk??? Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:36 pm

hoeveel voeder nemen jullie mee voor een week te vissen ?vissen met 3 hengels op een water tussen de 10 en 20 ha .en wat voor voeder?
ik voor een week.40 kg bollen in verschillende diameters.
20 kg tijgers
20 kg kemp
20 kg pelets
en dan maar hopen dat de boel begingt te lopen sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: hoeveelheid voeder voor een week frankrijk???   hoeveelheid voeder voor een week frankrijk??? Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:49 pm

20kg tijgers vind ik persoonlijk vrij veel Michel.
Da zou ik persoonlijk reduceren naar een kiloke of 10 max. Maar wel veeeeeel meer kemp meedoen.
Ik heb voor een weekske Frankrijk al rap 40-50 mengeling kemp / groats (tarwe-achtig graan uit engeland dat een enorme witte wolk afgeeft na nachtje weken in heet water) bij.

Alles hangt af naar wat voor een type water ge gaat hé. Het spreekt voor zich dat ge voor een week op den Der bijvoorbeeld veel meer mee doet dan naar een waterke van een hectare of 5.

Ik persoonlijk vertrek eind mei naar La Horre (120Ha), en pak daar 25kg bollen mee (10kg Live System en 10kg Meteor van CCM, en 5kg LT94/Tuna van Vision Baits), 10kg Sweet Nut Cloud spod mix (CCM), 5kg tijgers, en Simon zorgt voor een 10-tal emmers van de kemp / groats mengeling met nog eens dezelfde hoeveelheid in droge vorm.
de pauw david

de pauw david

Man Aantal berichten : 356
Leeftijd : 43
Hobby’s : fitness en vissen uiteraard
Registration date : 13-10-08

BerichtOnderwerp: Re: hoeveelheid voeder voor een week frankrijk???   hoeveelheid voeder voor een week frankrijk??? Icon_minitimewo apr 29, 2009 7:42 am

Als je het water niet kent neem dan zeker voldoende mee.Neen alles wat er bestaat mee de eerste maal dan kun je alles uitproberen en zo zie je wat er wel of niet werkt
De eerste sessie is altijd een test sessie of je moest info gekregen hebben van iemand die er al heeft gevist, dat is een andere zaak nattuurlijk.
Voor een week kan dat varieren van 5 kg bollen en wat kilos partikels tot honderden kilos partikels en bollen
Voor u een voorbeeld te geven ik ga volgende week naar frankrijk met 200 kg bollen omdat ik weet dat het water een mooi bestand heeft en ik zeker niet te weinig wil mee hebben, het moest maar eens een monster sessie worden en als je dan geen voer meer hebt dan sta je daar (dit water heb ik nog nooit bevist)
Ik ken een tal van andere waters ook waar ik maar vijf liko bollen en wat blikken mais zou mee pakken voor een week, zo zie je maar dat de waterkennis het belangrijkst is.

Wat dat je ook doet neem voldoende mee, de tweede sessie op dat water kan je dan je voer aanpassen aan de omstandigheden

grtzzz
http://www.dreambaits.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: hoeveelheid voeder voor een week frankrijk???   hoeveelheid voeder voor een week frankrijk??? Icon_minitimewo apr 29, 2009 10:51 am

200kg bollen?????? voor een week??????? da vinnek toch wel veeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeel, ge wilt ze toch vangen? en niet voeren e man!!! wij hebben een een sessie gehad van 60 vissen in 6 nachten en hadden 50kg bollen bij....

grtz
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre

Man Aantal berichten : 317
Leeftijd : 44
Hobby’s : muziek
Registration date : 27-03-08

BerichtOnderwerp: Re: hoeveelheid voeder voor een week frankrijk???   hoeveelheid voeder voor een week frankrijk??? Icon_minitimewo apr 29, 2009 1:42 pm

zoals reeds vermeld hangt dit af van water tot water...

grtn
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: hoeveelheid voeder voor een week frankrijk???   hoeveelheid voeder voor een week frankrijk??? Icon_minitimewo apr 29, 2009 4:30 pm

Is afhankelijk van water tot water idd en beter teveel dan te weing mee, want wa ga je doen als ge zonder aas zit :p

Ik neem nu vo france 40 kg bollen (20kg smaak A, 20kg smaak B) - 25 kg particles - 20 kg tijgers - 10 kg kemp, alles is vacuüm en gaat gewoon terug mee naar huis als er over is.
http://www.theboiliefactory.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: hoeveelheid voeder voor een week frankrijk???   hoeveelheid voeder voor een week frankrijk??? Icon_minitimezo mei 03, 2009 7:00 pm

waar laat ge die vacuum verpakken?
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: hoeveelheid voeder voor een week frankrijk???   hoeveelheid voeder voor een week frankrijk??? Icon_minitimezo mei 03, 2009 7:03 pm

Heden ten dage kan je dat bij Basicextract laten doen Wink
http://www.theboiliefactory.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: hoeveelheid voeder voor een week frankrijk???   hoeveelheid voeder voor een week frankrijk??? Icon_minitimezo mei 03, 2009 7:05 pm

heb ik gn ervaring mee, wel bij acs en lang bleven deze nt vacuum...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: hoeveelheid voeder voor een week frankrijk???   hoeveelheid voeder voor een week frankrijk??? Icon_minitime

hoeveelheid voeder voor een week frankrijk???
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gone Fishing
» vertrek vandaag voor twee weken zuid frankrijk lac st croix
» koi voeder
» Voerboot week gebruiken in France ?
» Frankrijk en regelmaat

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-
Ga naar: