Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Frankrijk en regelmaat

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

Frankrijk en regelmaat Empty
BerichtOnderwerp: Frankrijk en regelmaat   Frankrijk en regelmaat Icon_minitimeza apr 23, 2011 11:33 am

Dag Salooners,

Hoe zit het bij jullie? Gaan jullie telkens naar zelfde waters in Frankrijk op sessie? Of wissel je graag af?

Ikzelf ga nu al enkele malen naar het zelfde betaalwater, en al enkele keren naar dezelfde streek waar ik 2 openbare meren bevis.

Het ideale vind ik om 1 keer a 2 keer per jaar naar hetzelfde water te gaan, en dan nog eens op een nieuw water.

Het voordeel van naar hetzelfde water te gaan is dat je de baan goed kent, je weet welk aas, het is een beetje als thuiskomen,..
Voordeel nieuw water is, nieuwe streek, nieuwe vissen, je leert meer wateren kennen, nieuwe mensen die op hun beurt nieuwe waters kennen,...

Bijkomende vraag: wat zijn jullie redenen om naar een nieuw water af te reizen?

GRTZ

Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 54
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

Frankrijk en regelmaat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frankrijk en regelmaat   Frankrijk en regelmaat Icon_minitimeza apr 23, 2011 11:44 am

ik zelf ge nu al enkele jaren naar het zelfde water, omdat ik er graag vis
en omdat ik er jaar een leuke trip van maak met enkele toffe vrienden, waar ge niet altijd de kans mee hebt om is samen te gaan vissen, daarom de jaarlijkse trip ...

ben vorig jaar enkele keren naar ergens anders geweest (heel goed gevangen)
maar om nu elke week naar papegaai city te gaan om beren te vangen is niets voor mij!!
dus betaalwaters ok maar niet elk betaal water is voor mij (dit is persoonlijk)

en dit jaar ga ik ook de voor de 2de keer naar Gigantica (na ons debacle in December met flood water en ijs) gaan we in Juli terug voor een week (en als dat mee valt boek ik terug een week voor 2012)

nieuwe waters ok maar ge weet nooit wat ge moet verwachten (en dan kun je dus op zo een papegaaien water terecht komen!!) maar als het ok is, is het weer een nieuwe uitdaging
maar ik wil nog enkele vissen vangen op het andere water, dus zolang ik die niet heb, blijf ik terug gaan ...

succes iedereen die gaat dit jaar en vang ze (maar respecteer ze even zeer als deze van thuis) ...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831

Frankrijk en regelmaat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagwaters Frankrijk
» afstand frankrijk
» vaumigny frankrijk?
» Nog eens Frankrijk ?
» vismaat Frankrijk gezocht