Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: century NCS do aug 20, 2009 2:45 pm
Ook bij Bever in Willebroek zijn alle Century hengels te bestellen.
De FMJ's, NG's en Fatboy Slims liggen er in de rekken.
Ben van de Linde
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 49 Woonplaats : Mechelen Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen Registration date : 27-06-08
Onderwerp: Re: century NCS do aug 20, 2009 3:14 pm
En negen op tien goedkoper dan in Warneton ... spreek van ondervinding al is het onertss al een jaar of twee geleden
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: century NCS vr aug 21, 2009 7:08 am
Als je kan wachten om nieuwe hengels van Century te kopen , moet je eens de eerste 3 weken van December naar Warneton -Deconinck- gaan. Er is dan uitverkoop en er kunnen dan nog stokken bijbesteld worden aan superprijzen. Ik heb de mijne 60 euro/stok goedkoper gekocht. Denk niet dat iemand daar aankan kwa prijs...???? greetz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: century NCS vr aug 21, 2009 11:20 am
Nee die prijzen zijn moeilijk te kloppen denk ik!
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: century NCS vr aug 21, 2009 4:17 pm
Thanks gasten voor de info, zal mijne maat deze info overmaken.
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: century NCS vr aug 21, 2009 5:18 pm
zoals reedes vermeld zijn er bij de braderij dagen bij de koninck koopjes te doen op gebied van century anders eens informeren bij joe taylor een goede maat van mij en baas van j en k tackle
Gast Gast
Onderwerp: Re: century NCS vr aug 28, 2009 2:10 pm
Ik heb nu al wa me mijn NCSe gevist en ik vind ze super, Kheb zelfs al ne nieuwe kunne kope omdater al ene gepikt is. Ma gene moment getwijfeld, eens thuis direct ne nieuwe besteld. Ik vind het een zaligheid om mee te vissen. Ni echt superkanonne ok ni soepel, ma gewoon een plezier om me te vissen.