Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) di maa 31, 2009 2:22 pm
Het kan nog goedkoper;
Bij erics angling centre is de prijs inclusief barrow bag!
Prestige Carp Porter MK2 with Free Barrow Bag - rrp £199.99 ours only £99.99 Prestige Carp Porter MK4S Barrow - rrp £249.99 ours £139.99 with free barrow bag and water carry kit
Weet echter niet wat de transportkosten zijn.
Have a nice day,Ed.
Joris Daelemans
Aantal berichten : 75 Leeftijd : 42 Woonplaats : Breendonk Hobby’s : Karpervissen Registration date : 20-05-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) wo okt 07, 2009 11:14 am
heb nu al een dikke maand de mk4 in mijn bezit en zeer tevreden van.het is precies of je niets vooruit duwt. Hiermee kan ik het water helemaal rondstappen bij wijze van spreken,dus iemand die verre afstand moet gaan een echte aanrader. grts...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) wo okt 07, 2009 11:19 am
joris schreef:
heb nu al een dikke maand de mk4 in mijn bezit en zeer tevreden van.het is precies of je niets vooruit duwt. Hiermee kan ik het water helemaal rondstappen bij wijze van spreken,dus iemand die verre afstand moet gaan een echte aanrader. grts...
is wel duur he
Joris Daelemans
Aantal berichten : 75 Leeftijd : 42 Woonplaats : Breendonk Hobby’s : Karpervissen Registration date : 20-05-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) wo okt 07, 2009 11:22 am
ja is wel naar de dure kant maar als ik moet kiezen met deze kar te kopen of al de doktersfakturen voor je zere rug is de keuze rap gemaakt ze...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) wo okt 07, 2009 11:25 am
idd makker, mijn reply was dan ook een grapje he .... tis zeker zijn geld waard!!!
Joris Daelemans
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) wo okt 07, 2009 11:29 am
had ik wel door ze tommy de mk2 is evengoed hoor...
Ludovic Hollevoet
Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) wo okt 07, 2009 6:33 pm
mijn gegalvaniseerde kruiwagen doet meer dan zijn werk... alles gaat erop, a tot z. en hij geeft geen krimp. en ja niet opplooibaar, maar 3/4 van de vissers heeft toch een cammionette?
bye
ludo
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) ma okt 19, 2009 3:14 pm
Ben mijn mk2 zelf gaan halen in de tackle box in dartford een ritje van 2uur met de eurostar en dan nog een kleine 40 met de trein, aangezien ze een volledig gamma hebben van carpporters en het moeilijk kiezen was vond ik dat ik de keuze ginds moest maken, en een paar weken later voor men makker foxken er ene laten afkomen, een klein weekje leveringstijd en zo een 20€ verzending. Zou men mk2 niet meer kunnen missen
Pippo
Aantal berichten : 23 Leeftijd : 38 Woonplaats : Miskom Hobby’s : Vissen Registration date : 07-07-09
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) ma okt 19, 2009 6:40 pm
Heb je soms een foto van de mk2? Ik twijfel tussen deze en de porterlite. Weet iemand of er veel verschil tussen deze twee zit qua grootte?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) ma okt 19, 2009 6:45 pm
MK2
porterlite
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) di okt 20, 2009 5:54 pm
Ja, idd je ziet de duidelijke verschillen tussen de mk2 en de porterlite, maar mocht de mijne ooit versleten zijn zou ik toch voor de mk4 opteren, omdat deze nog steviger is, maar ben tot hiertoe toch van de mk2 zeer tevreden, hij kan heel wat bagage dragen (zeker toch een aanrader)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) do maa 11, 2010 11:38 am
Wesley Mast schreef:
De mijne ...
MK 2 carp-porter met "under bag" en "front bag" . (incl. spares kit)
makker, waar heb je diene gekocht (of weet iemand waar ze ze verkopen??) heb alleen zo die kar nodig (indien met die zak onderaan ok) en wa kost da?? heb dat nodig binnen kost voor op hombeek ...
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) do maa 11, 2010 4:17 pm
Komt allemaal van bij Anthony makker
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) do maa 11, 2010 4:22 pm
ok thanks .... hier in belgié niet te vinden of wa???
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) vr maa 12, 2010 2:23 pm
Blackwater schreef:
ok thanks .... hier in belgié niet te vinden of wa???
Toch niet dat ik weet .. is al een gewoonte om te bestellen in the Uk
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) vr maa 12, 2010 2:50 pm
ja ik ken da gevoel, heb net gepolst bij Anthony ze ...
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) vr maa 12, 2010 4:34 pm
En de pond staat nog altijd lekker zelle
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) vr maa 12, 2010 4:35 pm
aja intresant dus
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) zo maa 14, 2010 10:28 am
Ik heb de mijne gekocht in de tackle box in dartford een jaar of 4 geleden zelf achter geweest, of je kan hem gewoon online bestellen 20€ verzendingskosten en binnen de 6 werkende dagen geleverd, de prijs is een stuk gunstiger geworden tegenover 4 jaar geleden dit met de koersen van de engelse pond, ik denk dat je voor een goeie 150€ zeker uit de kosten bent, grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) wo maa 24, 2010 1:35 pm
hij is besteld bij J&R ....
P.s. dam wat een kar die MK2 (heb ze net ineen gestoken) deze morgend is ze geleverd!! nu kan ik naar hartelust verkassen, zonder dat ik een auto nodig heb.
afgezet worden, en gaan waar ik wil rond elk water (mobile zijn) prachtig en oersterk dat zie je gewoon ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za apr 03, 2010 10:31 pm
Hi,
Steve (Zanko) en ik zijn zoals gezegd dus donderdag en vrijdag samen gaan vissen en toen ik op de eerste avond hem met zijn "Nash Pathfinder" bijna al dansend naar de wagen zag teruggaan, en dat vergeleek met mijn eigen amechtig gesleur, halverwege moeten pauzeren en dat gebroken-rug gevoel . . . Ik was dat gezeul beu met dat vorige karretje . . . Je weet wel, zo eentje met het wiel ver vooraan, zodat het gewicht steeds voor een flink deel op de drager terecht komt. . . Steve, wiens kar nochtans aanmerkelijk zwaarder geladen was, liet me even zelf stappen met zijn kar en inderdaad, een groot verschil: Die kar "woog" inderdaad niks als je wist hoe je je lading verdeelde.
Kort en goed, vrijdagmiddag richting "Bever" in Willebroek, even het vrij uitgebreide karren-aanbod bekeken en dan gekozen voor het paradepaardje; de (in vergelijking met mijn vorige kar) flink wat grotere, maar o zo vederlichte
Vliegtuig-alu, het nieuwste model (met oa. vooraan een extra mesh scherm)
Die zelfde vrijdagnamiddag heb ik ze meteen voor het eerst gebruikt, en hoewel een stuk zwaarder bgeladen (meer spullen meegenomen) heb ik zonder problemen en in één ruk zowel de wandeling heen als de wandeling terug kunnen afmaken;
Conclusie: Niet goedkoop met z'n 260 €, maar m'n rug en mijn gemak zijn me meer waard; Als ik het eerder geweten had, had ik GVD die kar ook al veel eerder gekocht: adieu rugpijn en moeten stoppen onderweg !
Cheers
Michel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) zo apr 04, 2010 9:15 am
met zen €120 incl verzendings kosten kom ik er goedkoop vanaf dan!! en wat een kar die MK2 echt oerdegelijk ding ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za apr 10, 2010 9:42 am